Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pepun nuoleminen

I
27.06.2020 |

Mieheni järkyttyi kuultuaan, että eksäni on nuollut joskus peppuani. Hänen mielestään sairasta, eikä usko, että muut heterot harrastaa vastaavaa. No, miten on? Olenko tosiaan ainoa?

Pepun nuoleminen

Vaihtoehdot

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolin ja toisin suihkun raikkaana. Mahtavaa kun suihinoton lomassa välillä nuolee kasseja sekä sieltä alempaa. Lopuksi vielä sormi sinne, niin jo lähtee lasti kun tykin piipusta.

Vierailija
2/82 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolin ja toisin. En voisi olla ilman tuota suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut ja tullut nuolluksi.

Vierailija
4/82 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuolemisen yhteydessä usein. Kun siinä välillä pyöräyttää kieltä vähän alempana, on mukavaa huomata naisen jännittyvän aina joka kerta kielen kohdatessa anuksen. Tehokasta se on mielestäni ollut. Tykkäättekö te palstan tytöt tuollaisesta?

Vierailija
5/82 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut tuttöystävän peppua, ihan parasta. Minua ei ole nuoltu, mutta en sitä edes haluaisi.

Vierailija
6/82 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun nuolemisen yhteydessä usein. Kun siinä välillä pyöräyttää kieltä vähän alempana, on mukavaa huomata naisen jännittyvän aina joka kerta kielen kohdatessa anuksen. Tehokasta se on mielestäni ollut. Tykkäättekö te palstan tytöt tuollaisesta?

En, ja jos partneri tekisi noin kesken suuseksin antamisen pillulle ja yrittäisi samalla kielellä palata pilluun, sanoisin, että homma seis. Vakavan virtsatietulehduskierteen sairastaneena näin. Jonkun mielestä estoista - aivan sama. Ja ihan varmasti jännittyisin siinä tilanteessa, että mitä ihmettä luulet tekeväsi. Kieli pysyköön siellä missä se nautintoa tuottaa.

Vierailija
7/82 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sekopäät ei tajua bakteereista mitään,eivät usko edes niitten olemassa oloon. Ulostebakteerit on totista totta ja niitä on aina suolessa,vaikka kuinka suihkuttaa.

Vierailija
8/82 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliliha on aika kapea kannas lemmenaukkojen välillä. Eikö pyyhkiessä joudu helposti basiliskoja pimperon puolelle? Samoin suihkussa tai bideessä leviä roiskeina kun anubista suihkuttaa?

Vierailija
9/82 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolin ja toisin suihkun raikkaana. Mahtavaa kun suihinoton lomassa välillä nuolee kasseja sekä sieltä alempaa. Lopuksi vielä sormi sinne, niin jo lähtee lasti kun tykin piipusta.

Sulla taitaa olla onnellinen mies :)

Vierailija
10/82 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehesi sen muka olisi kuullut, ellet itse ole kertonut.

Vierailija
11/82 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pieruseksi nuollessa?

Vierailija
12/82 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen pepun huuhdella tai pestä

Nuoleminen vaimostani kiihottava juttu. Ja saa kieli sisälläkin käydä

Vierailija
13/82 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen jotkut eivät osaa pestä paikkojaan jos kerran tulehdusvaara on läsnä suihkunraikkaanakin.

Vierailija
14/82 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nuolla ja vastaanottaa, kumpikaan ei toteudu. M41.

Vierailija
15/82 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosten mukaan yksi nainen saa kieltä peppuun kolmelta mieheltä.

Naiset jotka peppua haluavat nuolla lienevät vielä harvonaisempia, ehkä 3 prosenttia.

Vierailija
16/82 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää nuolla pyllyäni, minä siedän sitä. Itse en ole nuollut, enkä aio.

Vierailija
17/82 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan totta,ettei ole kovinpaljon naisia,jotka kielellä hyväilisivät miehensä peppureikää.Itse kerran esileikinaikana nuolin nuoren naisen kookasta pyllyä todella pitkään ja yllätyin siitä,että hän olisi halunnut tehdä samoin minulle,mutten suostunut,koska halusin suuuudella häntä yhdynnänaikana.-On aivan ihanaa lupsuttaa tyttösen jalkoväliä ja nuuhkia naisen kiimaisia,hieman hikisiä sukkia.-Ei lopu stondis koskaan...😋😋😋

Vierailija
18/82 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa nuolla peppuani silloin tällöin. Se tuntuu ihan kivalta, varsinkin kun työntää kieltä sisälle, mutta en kyllä itse haluaisi miehelle sitä tehdä.

Vierailija
19/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepunnuolenta on hienomman väen fiini harraste. Ei mikään maistu paremmalta kuin nätin tytön piukka  pepunreikä, konjakki ja sikaari.

Vierailija
20/82 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, siinä tulee kyllä olo kuin kuninkaalla kun vaimo nuolee ahnaasti peppua ja samalla runkkaa kädellä. Tuntuu ja näyttää syntisen hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä