Pepun nuoleminen
Mieheni järkyttyi kuultuaan, että eksäni on nuollut joskus peppuani. Hänen mielestään sairasta, eikä usko, että muut heterot harrastaa vastaavaa. No, miten on? Olenko tosiaan ainoa?
Kommentit (82)
Vaimoni tykkää kun nuolen peppua myös ratsastaa nenälläni.
Ex oli edellä aikaansa. Peräaukko on nyt suurinta huutoa seksissä! Nuoleminen on tärkeä osa esileikkiä.
Tämä tärkeä keskustelu on noussut jälleen esiin.
Minusta on todella kiihottavaa nuolla miehen peppua. Haluaisin sormettaakin mutta vielä ei olla uuden kumppanin kanssa siihen asti menty. Hän on hieman estoinen. Haaveilen että antaisin hänelle sormella eturauhasorgasmin, imisin häntä samalla ja saisin ison lastin suuhuni. N46
Karvainen persereikä ja sen edessä roikkuvat karvaiset munat. Avot! Onko naiselle kiihottavampaa nuolukohdetta?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella kiihottavaa nuolla miehen peppua. Haluaisin sormettaakin mutta vielä ei olla uuden kumppanin kanssa siihen asti menty. Hän on hieman estoinen. Haaveilen että antaisin hänelle sormella eturauhasorgasmin, imisin häntä samalla ja saisin ison lastin suuhuni. N46
Juuri eilen toteutin sekä oman että yhden naisen fantasian. Hän sai sekä nuolla, sormettaa että naida mua straponilla. En ole ikinä ennen nähnyt naista niin kiimaisena. Varsinkin kun hän pääsi takaapäin työntymään minuun. Peilin kautta katsottuna tuo näytti aivan extreme kiihottavalta. Mutta tuntui myös mielettömältä. Sain lopulta niin voimakkaan orgasmin, että vapisin useamman minuutin.
mun mies nuolee kyllä ja tunnustan, se on ihanaa. Parasta kun höystää tekopeniksellä ja klittastimulaatiota omin sormin. Lähtee todella ihana orgasmi
Kolmen kimpassa mulla on kaksi ihan ehdotonta kiimaisen hyvältä tuntuvaa suosikkia
1. yksi mies "nussii" kielellään mun peppua, ja toinen panee samaan aikaan
2. molemmat miehet nuolee, toinen pyllyä, toinen pillua, ja samaan aikaan siis
Eli ei lainkaan vierasta, että mies nuolisi mun peppua, se on vain ihanan ja kiihottavan tuntuista.
Ei kovin moni nainen taida olla tottunut peppunsa nuolemiseen. Varsin rempseässä (ja seksuaalisesti aktiivisessa ja estottomassa) tyttöporukassa kun juteltiin seksistä, niin kerroin kuinka se tuntuu älyttömän kiihottavalta kun mies nussii kielellänsä mua pyllyyn, niin muilla tytöillä leuka loksahti auki "...siis oikeesti, työntääkse kielensä sun perseeseen". Eli edes noilla seksuaalisesti aktiivisilla tytöillä ei ollut tullut edes mieleen, että antaisivat pyllynsä nuoltavaksi / kielellä pantavaksi.
Nuolen oman miehen pyllyä mutta vain ehkä kerran tai pari vuodessa eli ei ole lemppari.
Vieraissa suostuisin nuolemaan vaan jos olis jo tunteitakin eikä vaan kiimaa. Ei siis yhdenillan jutussa tulisi mieleenikään.
Minua ei ole nuoltu enkä ole pyytänyt.
Naikkonen 70 luvulta
Oon niin puutteessa että olisin valmis nuolemaan melkein ketä tahansa naista, pepusta ja pillusta. Niin nöyräkin olen, että tyytyisin vain nuolemiseen, kunhan vaan saisi edes nuolla.
Todella kiihottava nuolla sellaisen naisen peppua, joka uskaltaa nauttia siitä.
Omaa peppua on nuoltu muutaman kerran ja tuntui järjettömän kiihottavalta.
Mun mies ei puristele eikä hyväile takapuolta missään vaiheessa, eikä nuole pimpsaa tai koske pimpsaan sormin. On sanonut että ei koe mitään tarvetta katsoa tai koskea sormillaan jalkoväliini. Kun pannaan, mun täytyy ohjata penis pimpsaan koska mies ei sen vertaa halua koskea että levittäisi paikkoja että mahtuu sisään. Ei suostu myöskään laittamaan mulle liukkaria, mun on laitettava itse.
Mun peppua saa halutessaan nuolla, mut en halua nuolla kenenkään peppua ite.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei puristele eikä hyväile takapuolta missään vaiheessa, eikä nuole pimpsaa tai koske pimpsaan sormin. On sanonut että ei koe mitään tarvetta katsoa tai koskea sormillaan jalkoväliini. Kun pannaan, mun täytyy ohjata penis pimpsaan koska mies ei sen vertaa halua koskea että levittäisi paikkoja että mahtuu sisään. Ei suostu myöskään laittamaan mulle liukkaria, mun on laitettava itse.
Mitä helvettiä? Mitä saat tosta seksistä ja suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Kakkaamisen jälkeen pesemätön vain vessapaperilla pyyhitty naisen pylly maistuu makeimmalle.
Ja vielä herkummalta, kun ei ole edes pyyhitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkaamisen jälkeen pesemätön vain vessapaperilla pyyhitty naisen pylly maistuu makeimmalle.
Ja vielä herkummalta, kun ei ole edes pyyhitty.
Riippuu etukäteen syödystä ruuasta. Hyvä vinkki on syödä kokonaisia marjoja esim. puolukoita sisältäviä ruokia. Saa nuolija suunsa makeaksi.
Pelkkä pepun nuoleminen on sairasta miehellesi ? onneksi en edes tunne häntä. Kuulostaa tosi suppealta maailmalta, jos jo tuo on liian perverssiä.
Nuolen, livon, syön teen kaikkea naiselle dogyssä enemmän kuin mielelläni ja pyytämättä. Jos nainen huolehtii peruspuhtaudestaan niin pepun ja pimpan yhdistelmätuoksu on mailman kiimaisin ja paras. Kavereiden kanssa on tullu juteltua aiheen tiimoilta ( ja monesta muusta ) jo aikaa sitten ja reilusti yli puolet on ainakin maistanut. Usealla kuuluu normaaliin seksielämään silloin tällöin kuten minullakin. Pepun nuoleminen ei päässyt kellään edes miedosti "pervokastiin".