Tein feikkideittiprofiilin käräyttääkseni tapailemani miehen
Epäilin, että mies oli jatkanut seuranhakua vaikka olemne tapailleet/seurustelleet jonkun aikaa.
Tein profiilin, jossa olen muka 46v, 159/55, punatukkainen, naimisissa. Ei kuvaa, ei mitään tekstiä.
Tapailemani mies vastasi heti, samalla nimimerkillä kuin me tavattiin. Ja suostui heti tapaamisehdotukseen.
Vuokokauden aikana tuli myös 52 muulta mieheltä viestiä. Mitä tää kertoo miehistä...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Jätin miehen ja nyt se itkee, että olin hänen elämänsä nainen. Joopa joo..
Ap.
Niinpä niin. Sellaista se on tapailemani miehen kanssa.
Tuollainen mies joka saa ja hakee jatkuvasti naisia, ei yhden ap:n perään itke eikä haikaile.
Tottahan miehet sanoo kaikkea kaunista ja kivaa joskus erotessa, että naisille jäisi hyvä mieli tapaamisista ja seikkailustaan.
Ja kyllä useimmilla miehillä on edellee deittiprofiilit päällä, vaikka tapaillaankin, eihän se tapailu vielä mitään merkitse.
Siinä vasta haeskeltaan ja tutustellaan toiseen. Ja jos profiili on edelleen aktiivinen pitkänkin tapailemisen jälkeen, tarkoittaa se sitä, että nykyinen tapailukumppani ei kuitenkaan ole sitä, mitä itselleen hakee.
Olit ap liian tosissasi miehen suhteen. Odotit enemmän, luulit itsestäsi liikoja.
Juuri ne naiset suuttuu eniten, kun saavat tietää deitin edelleen hakevan muitakin, j otka luulevat olevansa suuria ja mahtavia ja tyyppejä ja hallitsevansa miestä s.eksillä.
Kolaus on valtava, kun tälläinen kermaperse uppoaakin tavalliseksi pulliaiseksi.
Ketä luulet kiinnostavan tuon vouhkaamisesi ja valituksesi ja närkästyksesi, ap?
Noin tapahtuu useille päivittäin.
Ei tuossa mitään erikoista ole. Ja sait sen mitä haitkin, niin eikös sun pitäisi olla tyytyväinen?
Voi ei. Mä olen ollut deittisivuilla 2kk. On kuvat ja teksit. Viestejä 4 joista 1 täysipäinen, muttei sekään edennyt.
Ei ole kaikilla naisilla vientiä.
Mä oon tehnyt joskus ihan samaa. En halua käyttä aikaani mieheen, joka haikailee muita ja tapailee minua. Pari on kärähtänyt. Olen lopettanut heidän kanssa tapailun siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Proovooo.
Itsekin tein samanlaisen testin miehelle, kun oltiin tapailtu pari kuukautta. Tämä Jumalan lahja naisille oli sentään vaihtanut nimimerkkinsä, muut tiedot olivat samat😁
Vierailija kirjoitti:
Ketä luulet kiinnostavan tuon vouhkaamisesi ja valituksesi ja närkästyksesi, ap?
Noin tapahtuu useille päivittäin.Ei tuossa mitään erikoista ole. Ja sait sen mitä haitkin, niin eikös sun pitäisi olla tyytyväinen?
Miksi klikkaat auki otsikoita, joiden aihe ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Juuri ne naiset suuttuu eniten, kun saavat tietää deitin edelleen hakevan muitakin, j otka luulevat olevansa suuria ja mahtavia ja tyyppejä ja hallitsevansa miestä s.eksillä.
Kolaus on valtava, kun tälläinen kermaperse uppoaakin tavalliseksi pulliaiseksi.
Millaiset naiset ei suutu, jos selviää että mies hakee vielä muitakin? Alistettu kynnysmatto?
Miehet on täysin eläinten tasolla. Parempi olla ilman.
Jäi nyt ap epäselväksi että tapailetteko vai seurusteletteko? Eli oletteko sopineet että nyt seurustellaan, ei tapailla muita ja poistetaan profiilit seuranhakupalveluista? Jos ette ole sopineet mitään niin mistä mies tietää että seurustelette kun koko homma on vaan sinun pään sisällä.
Ja kerrot tarinaasi täällä... niin, miksi?
Juu ihan varmasti. Kun ne sanat ei vaan riitä jos teot kertoo muuta.