Mitä haluaisit että sinulle tarjotaan kahvin kanssa? Parhaat kahvitarjoilut ikinä?
Kaipaan vinkkejä hyviin kahvitarjoiluihin Vieraita tulossa ensi viikolla ja mielelläni tekisin heihin vaikutuksen. Kertokaa jostain hyvistä, mieleen jääneistä tarjoiluista. Tai mikä teille maistuisi kahvin kanssa näin kesällä.
Kommentit (509)
Olen vähän tylsä, mutta uunituore pulla.
Tavallista pullaa ei mitään dallasia ja muita ylimakeita vaan tavallista pullaa :P
Pasteijoita ja kahvikakkua sekä makeita keksejä.
Toinen kupillinen myös....
Kääretorttua, lakkapiirakkaa tai sachertorttua. Myös bostonkakku olisi hyvä vaihtoehto.
Suolaista leivonnaista sekä hedelmiä kerroksittain chia hyytelön ja vaniljakastikkeen kanssa, isosta konjakki ladista.
Mä tykkäisin tietenkin juustokakusta, perinteisestä mansikkakakusta, tuoreesta pullasta. Ja leipojana mun pöydästä löytyy itsetehtyjä Vilhelmiinoja.
Yleensäkin itsetehtyjä, ei pakastealtaasta eikä ainakaan Lidlin tarjontaa :(
Bebe tai karjalanpiirakkaa
Myös cheesecake sitruuna.
Unelma kääretorttua, nam
Vierailija kirjoitti:
Mulle maistuu aina tuoreet sämpylät (ei tarvii olla ite tehtyjä). Sinne perusleikkelettä ja kotimaisista kurkusta ja tomaatista viipaleita, vaikka niin että saa itse koota.
Se on kahvin kanssa parasta.Makeana haluaisin ite tehtyä omena- tai mustikkapiirakkaa ja sen kanssa vaniljajädeä.
Oma toiveeni olisi, että tarjottavat olisivat pieniä, mitä ikinä ovatkaan. Pienen voi ottaa jokainen, ja jos isompaa kaipaa, niin ottakoon kaksi.
Sämpylää en haluaisi. Se on ihan liikaa. Mutta jos leipäpuolesta löytyy pienempää, niin sitten ihan hyvä vaikka tuo itse täytteiden latominen. Ei tarvita montaa lajia. Kasvissyöjiä ei tarvitse lainkaan miettiä, koska tomaatilla, kurkulla, paprikalla saa jokainen aikaan sopivan syötävän.
Kakku tai kääretorttu on kiva. Helpolla pääsee mokkapalojen ja muiden peltihommien kanssa.
Raparperipiirakka kermavaahdon tai vaniljakastikkeen kanssa olisi kauteen sopiva vaihtoehto.
Tuoretta, vastaleivottua pullaa.
Siis pikku riisipiirakoita,sipasu voita ja mätiä päälle tai riisipiirakat ja munavoi toimii aina,on edullisempi versio.
En mitään. En pidä kahvipullista.
mansikat kohta ihania eli mansikkajuustokakkua ( tai amerikkalainen juustokakku mansikka melban kanssa , juuri eilen jälkimm tein ) ja suolaista piirakkaa tai karjalanpiirakat munavoilla
pullavan voisilmä-pitko josta saa 100 kiloa lihottua kertahaukkauksella
Banoffee, key lime pie, mansikkasesonkina perinteinen mansikkakermakakku, suolaisena quiche lorraine