Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Irina Björklund täysin harmaantunut, vai onko hänellä jotain roolia varten tuollainen tukka?

Vierailija
27.06.2020 |

Onko tuollainen harmaantuminen mahdollista tuossa iässä? Näyttää aika luonnolliselta kyllä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua liikuttaa?

Hoida omat asiasi.

Miksi noin aggressiivinen? Onhan tuo asia kerrottu ihan lehdessä asti. Erittäin julkinen asia, kun on sarjasta kysymys.

Vierailija
22/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Kyllä ja kyllä. Tänään iltasanomissa kerrottiin, että harmaa väri on hänen omansa. Ihan tyylikäs! Yllättävän aikaisin on harmaantunut.

No en sanoisi.

Monet harmaantuu 3kymppisinä.

IB on lähes 50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua liikuttaa?

Hoida omat asiasi.

Enkä hoida. Jätän laskut maksamatta, kämpän siivoamatta, työt ja lapset hoitamatta tämän takia.

Vierailija
24/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätyin tutulla kampaajalla, kun se kysyi, että joko puskee harmaata hiusta. Päättelimme, että se on tää mun oma maantiesävy, joka hämää. Tai sitten ei. En edes tiedä, olenko harmaantunut! :D En ole värjännyt tukkaa kymmeneen vuoteen. Ikää on 42.

Björklundia pidän kyllä tyylikkäänä ja kovana mimminä tässä muovisessa maailmassa.

Vierailija
25/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yllätyin tutulla kampaajalla, kun se kysyi, että joko puskee harmaata hiusta. Päättelimme, että se on tää mun oma maantiesävy, joka hämää. Tai sitten ei. En edes tiedä, olenko harmaantunut! :D En ole värjännyt tukkaa kymmeneen vuoteen. Ikää on 42.

Björklundia pidän kyllä tyylikkäänä ja kovana mimminä tässä muovisessa maailmassa.

Maantienvärisessä hiuksessa on tosiaan se hyvä puoli, että ainakaan juurikasvusta ei tiedä, onko se vielä oma väri vai harmaata. Salaharmaat saattavat täälläkin kauhistella asiaa räväkän päänsä sisällä.

Vierailija
26/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Kyllä ja kyllä. Tänään iltasanomissa kerrottiin, että harmaa väri on hänen omansa. Ihan tyylikäs! Yllättävän aikaisin on harmaantunut.

No en sanoisi.

IB on lähes 50.

Kolmekymppisinä! Ei todellakaan. Varmaan kuusikymppisinä useimmat.

Vierailija
27/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v ja melkein yhtä harmaahiuksinen kuin Irina. Olen tosin alunperin blondi ja harmaa on helmensävyistä ei tuhkan . En värjää enää piiloon. Näyttäisin nuoremmalta lämpimissä sävyissä, mutta mitä sitten? Mulla on muut tavoitteet kuin nuorelta näyttäminen.

Vierailija
28/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en sanoisi.

IB on lähes 50.

Kolmekymppisinä! Ei todellakaan. Varmaan kuusikymppisinä useimmat.

Ainakin se Nata, kolmekymppinen joku blogisti, lakkasi lopulta värjäämästä. Moni varmaan värjää piiloon.

Vierailija
29/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset harmaat hiukset ilmestyy siinä kolmenkympin tienoilla. Se, että harmaantuuko ihminen, riippuu perimästä. Osa voi olla jo vähän reilu kolmekymppisenä täysin harmaita, joku ei harmaannu lainkaan.

Vierailija
30/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän harmaantuminen ole perinnöllistä eikä liity varsinaisesti kehon vanhenemisen asteeseen. Olen Björklundia 5 vuotta nuorempi eikä minulla ole kuin muutama harmaa hius eli käytännössä en ole harmaantunut yhtään. Äitinikään ei ollut vielä 60-vuotiaana harmaantunut. Muutamia harmaita hiuksia, mutta hän ei näyttänyt siis yhtään harmaalta. Sitten taas esimerkiksi monien miesten ohimot harmaantuvat jo melko nuorena.

Ja tosiaan, koska lähes kaikki naiset värjäävät hiuksiaan, eivät ihmiset käsitä, miltä luonnollinen tietyn ikäinen ihminen keskimäärin näyttää. Itse en värjää tukkaa, nypi kulmia tai meikkaa, joten joskus ihmisiltä unohtuu, miten paljon epäaitoa on siinä naiskuvassa, mitä he pitävät keskimääräisenä "todellisuutena".

Upea nainen tuo Irina ja kauniisti harmaantunut.

Harmaantuminen riippuu tosiaan perimästä, eikä siihen voi vaikuttaa. Itselläni on käynyt tässä lotossa hyvä tuuri. Nelikymppisenä harmaita ei edelleenkään ole pahemmin, kun taas esim. osa äidin siskoista oli jo reilusti alle nelikymppisenä täysin harmaita. ÄItini värjäsi hiuksiaan yli kuusikymppiseksi, joten hänen harmaantumisestaan nuorempana on vaikea sanoa.

Miehissä harmaantumisen huomaa paremmin, esim. monella alle nelikymppisellä parransängessä näkyy jo harmaata. Mutta ah, sehän tuo vain charmia ;)

Vierailija
31/32 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on niin luonnostaan kaunis, kun on siro keho ja upea kasvojen luusto. Vaikka hän on päättänyt näyttää mahdollisimman luonnolliselta, on harmaantunut ja ihokin ryppyinen, on silti klassisen kaunis. Moni meistä ei näyttäisi noin eteeriseltä ihan luomuna.

Vierailija
32/32 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka lopetti hiusten värjäämisen noin 38-39 vuotiaana ja on siitä lähtien ollut yhtä harmaa kuin Björklund. Ihan kaunis väri. Silloin kun minä olin lapsi viisikymppiset olivat kaikki harmaapäitä ja Björklundkin on jo 47?

Mitä ideaa värjätä tukkaa nuorena jolloin hiukset on kauniit ilmankin? Ja lopettaa sitten, kun kuontalo alkaa kaivata käsittelyä?

Mut joo, jos haluaa näyttää hoitamattomalta vanhalta koiralta niin mikäs siinä. Mutta on ne ohimoille ja otsalle kertyvät harmaat aika ikävä näky.