Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Irina Björklund täysin harmaantunut, vai onko hänellä jotain roolia varten tuollainen tukka?

Vierailija
27.06.2020 |

Onko tuollainen harmaantuminen mahdollista tuossa iässä? Näyttää aika luonnolliselta kyllä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Longoria olisi ainekin täysin mummom harmaa jos ei värjäisi hiuksiaan.

Vierailija
2/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa, kun linkitetään aihe josta puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006552534.html

Vierailija
4/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska melkein kaikki värjää hiuksiaan, voi tulla yllätyksenä miten nuorena ja miten voimakkaasti monet naisetkin harmaantuvat. Aivan mahdollista on olla noin harmaa tuon ikäisenä. Olen vähän yli 40 ja voimakkaasti harmaantunut. Maailmalla on ollut jonkin aikaa jo yksi trendi, että jo kolmekymppisetkin antavat harmaiden näkyä. Netistä löytyy paljon inspiraatiokuvia googlettamalla.

Vierailija
5/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi tätä kommenttia on alapeukutettu? Minustakin olisi kiva, jos aloitukseen olisi linkattu joku kuva, josta näkee keskustelun aiheena olevan asian. Mut joo, googlailin tämän näyttelijän kuvia, ja sivustolla, jolla esitellään pohjoismaisia näyttelijöitä on myös Irina Björlundin kuva ja vaikuttaa siltä, että ihan normaalista harmaantumisesta on kyse. Hänelle kyllä sopii ihan kivasti tuo sävy ja leikkaus. http://actorsinscandinavia.com/actors/irina-bjorklund/

Vierailija
6/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen!

Vierailija
7/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että hän on luonnostaan harmaa nykyään. Hän ei myöskään meikkaa mihinkään haastatteluihin ja kuviin, joissa ei siis ole roolissa. On ollut meikittä jo pitkään, ainakin 10 ellei 15 vuotta . 

Vierailija
8/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peacemaker elokuvan rooli

Vierailija
9/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen ja harmaa sopii hyvin hänelle. Minulla on tumma tukka ja ekat harmaat tuli 27-vuotiaana. Värjään piiloon kun tuntuu vanhalta olo. 

Vierailija
10/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kaunis, todella hyvä iho ja vartalo.

Vierailija
11/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi tätä kommenttia on alapeukutettu? Minustakin olisi kiva, jos aloitukseen olisi linkattu joku kuva, josta näkee keskustelun aiheena olevan asian. Mut joo, googlailin tämän näyttelijän kuvia, ja sivustolla, jolla esitellään pohjoismaisia näyttelijöitä on myös Irina Björlundin kuva ja vaikuttaa siltä, että ihan normaalista harmaantumisesta on kyse. Hänelle kyllä sopii ihan kivasti tuo sävy ja leikkaus. http://actorsinscandinavia.com/actors/irina-bjorklund/

Sehän linkitettiin heti perään! Lue ketju!

Vierailija
12/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mallia irtoripsi-rakennekynsi-pakkeli-muovihius-wannabe-bimboille. He eivät tule koskaan yltämään tuohon, mihin Irina Björklund yltää tekemättä mitään.

Vierailija
13/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rooli on tehty jo aikoja sitten, tuo on mummo-Irina :)))))

Vierailija
14/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo nököhampaat? Anoreksia tuonut ne esiin?

Vierailija
15/32 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinyt harmaantuvat hiukset isältään? Felixillä oli alle viisikymppisenä harmaat hiukset. Ihana mies, tunsi kaikki ibarilaiset ollessaan siellä toimarina, ystävällinen, helposti lähestyttävä ja terävä.

Vierailija
16/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän harmaantuminen ole perinnöllistä eikä liity varsinaisesti kehon vanhenemisen asteeseen. Olen Björklundia 5 vuotta nuorempi eikä minulla ole kuin muutama harmaa hius eli käytännössä en ole harmaantunut yhtään. Äitinikään ei ollut vielä 60-vuotiaana harmaantunut. Muutamia harmaita hiuksia, mutta hän ei näyttänyt siis yhtään harmaalta. Sitten taas esimerkiksi monien miesten ohimot harmaantuvat jo melko nuorena.

Ja tosiaan, koska lähes kaikki naiset värjäävät hiuksiaan, eivät ihmiset käsitä, miltä luonnollinen tietyn ikäinen ihminen keskimäärin näyttää. Itse en värjää tukkaa, nypi kulmia tai meikkaa, joten joskus ihmisiltä unohtuu, miten paljon epäaitoa on siinä naiskuvassa, mitä he pitävät keskimääräisenä "todellisuutena".

Upea nainen tuo Irina ja kauniisti harmaantunut.

Vierailija
17/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Kyllä ja kyllä. Tänään iltasanomissa kerrottiin, että harmaa väri on hänen omansa. Ihan tyylikäs! Yllättävän aikaisin on harmaantunut.

Vierailija
18/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Miika Nousiainen on Björklundia nuorempi ja ollut kai täysin harmaa niin kauan kuin on julkisuudessa ollut. Itse olen 43 v. ja yksittäisiä harmaita on ollut parikymppisestä. Suurin osa suomalaisnaisista värjää hiuksiaan.

Vierailija
19/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua liikuttaa?

Hoida omat asiasi.

Vierailija
20/32 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen, joka lopetti hiusten värjäämisen noin 38-39 vuotiaana ja on siitä lähtien ollut yhtä harmaa kuin Björklund. Ihan kaunis väri. Silloin kun minä olin lapsi viisikymppiset olivat kaikki harmaapäitä ja Björklundkin on jo 47?