Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tarkoituksesi käydä älykästä keskustelua tällä palstalla

Vierailija
26.06.2020 |

Jos, on niin olet varmaan turhautunut,koska tämän palstan osannottajat eivät kovin älykkääseen keskusteluun pysty?

Onko loogisuudella mitään painoarvoa kun kerrot mielipiteitäsi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä!

Vierailija
2/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja olen turhautunut. Uskon kuitenkin että kaikkien öyhöttäjien seassa voi lukijoissa olla fiksujakin tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni on juoda kahvia ja nyt on toinen kuppi kohta lopussa.

Sitten lähden järkevämpiin tekemisiin ..

Zinc

Vierailija
4/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiiisi varmaan alkaa kikrjoittelemaan yksistään jotain jotta saisi selkää reflektiota omasta ajatuksen juoksusta kuinka selkeäää se on ja voisiko sitä hiemaaan korjata selkeämmmäksi joillakin työkaluilla.

Vierailija
5/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiiisi varmaan alkaa kikrjoittelemaan yksistään jotain jotta saisi selkää reflektiota omasta ajatuksen juoksusta kuinka selkeäää se on ja voisiko sitä hiemaaan korjata selkeämmmäksi joillakin työkaluilla.

Mitä sinä siitä hyötyisit ?

Zinc

Vierailija
6/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytthän mä irjoitan mitä suuusta ulos tulee, enkä jaksota sitä eri aihe kokonaisuuuksiin, en puntaroi ajatuksia selekästi enkä esitää suoranaisia väittteitä ja persutele niiitä.

Vierailija
7/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede-palstalla voit käydä älykästä keskustelua, jos sitä kaipaat. Täällä puhutaan vauvoista.

Vierailija
8/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä välillä naureskelemassa kaiken maailman jutuille ja muuten vähän sekoilemassa. Hyväntahtoista hömppää tämä on.

Vierailija
9/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytthän mä irjoitan mitä suuusta ulos tulee, enkä jaksota sitä eri aihe kokonaisuuuksiin, en puntaroi ajatuksia selekästi enkä esitää suoranaisia väittteitä ja persutele niiitä.

Jottta voi olla hauska, ajatusten täytyyy olla myös selkeitä jottta voi nähdä niiden nurjanpuolen.

Vierailija
10/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aihe ei koske persuja mitenkään voi käydä älykästäkin keskustelua.

Vierailija
11/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn täällä välillä naureskelemassa kaiken maailman jutuille ja muuten vähän sekoilemassa. Hyväntahtoista hömppää tämä on.

Hömppää kyllä, mutta aika pahantahtoista.

Vierailija
12/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja siksi häippäisenkin välillä viikoksi pois kun ei ole muuta kuin täysin idioottimaisa aiheita. Kaikki vähänkään fiksupaa poistetaan ja muutenkin haudataan ulosteen alle.

Joten eiköhän taas byebye

Vierailija
13/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn poistattamassa aloituksia

Naureskelemassa

Tekemässä 👑 aloituksoa

Vierailija
14/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja olen turhautunut. Uskon kuitenkin että kaikkien öyhöttäjien seassa voi lukijoissa olla fiksujakin tyyppejä.

Ei anna mitään. Ainoastaan se että voisi käydä älykästä, henkilöön käymätöntä, väittelyä olisi vaivan arvoista. Täällä sitä ei vaan tapahdu.

Täällä ei tapahdu älykästä "haastamista".

Vierailija
15/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan palstailun vähän niin kuin kansanvalistuksen kannalta. Täällä on kuitenkin tosi paljon porukkaa, joten saavutan laajan yleisön kun jaan täällä tietojani ja neuvojani. Ehkä jollekin jää jopa päähänkin jotain tarjoamistani viisauksista. 

M46

Vierailija
16/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän, mutta olen jo oppinut, että se on kuin pään hakkaaminen tiiliseinään. Nykyään siis kirjoitankin hyvin perustellun mielipiteeni enkä avaa kyseistä keskustelua enää koskaan. Saan asiani sanottua mutta eipähän tarvitse turhautua!

Vierailija
17/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs keskustelu ja av samassa lauseessa :D:D:D:D:D:D:D:D

Vierailija
18/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän, mutta olen jo oppinut, että se on kuin pään hakkaaminen tiiliseinään. Nykyään siis kirjoitankin hyvin perustellun mielipiteeni enkä avaa kyseistä keskustelua enää koskaan. Saan asiani sanottua mutta eipähän tarvitse turhautua!

Samoin. Miksi jäädä jankkaamaan kun on sanottavansa jo sanonut. 

Vierailija
19/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hienoa "keskustelua" tuollainen :D Oikeassakin elämässä ilmeisesti vain kerrot oman näkemyksesi ja poistut paikalta. Olet varmasti tosi suosittua keskusteluseuraa :D

Vierailija
20/21 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen älykäs muissa jutuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi