Huono pyörähuolto!!!
Siis joka kerta kun menen sinne, tapahtu jotain?? Että mun pyörä on entistä huonommassa kunnossa?!?Tätä tapahtunut n. 3 kertaa kunnes vaihdoin huoltoa ja kaikki sujui ok.
Nyt taas oli pakko viedä tonne, ja mitä tapahtui? Heidän piti vaihtaa takarengas, kunnes soittivat että "sori, tosta olikin yllättäen hajonnut takarenkaan puhkeamisen lisäksi takaratas ja ketjun kiristäjä.
Kuulemma eivät voi auttaa, ja kehottivat menemään huoltoon sinne mistä olen pyörän ostanut. Noh, soitin sinne ja ihmettelivät että miten noi osat on voinut yhtäkkiä mennä rikki jos oli ehjä pyörä muuten ennen kumin puhkeamista että kuulostaa kuulemma oudolta.
Tietääkö joku jotain pyöristä, että voiko noi liikkeen pitäjät olla jotain sekopäitä vai?
Tämä mies sano kanssa että "joo takakumi menee yleensä rikki kun siellä on painoa niin paljon" - aiemmin mulla oli ongelmana että kun etukumi puhkes, vein tonne huoltoon, "huolsivat" jos sitä voi huolloksi kutsua, ja taas meni rikki- tämä toistui ja toistui aina vaan.
Mistä ihmeestä on kyse, miten voi joka kerta käydä niin että kun vien pyörän heille, pyörä on entistä pahemmassa kunnossa?????????????
Kommentit (4)
Vanhuksia sumutetaan rankasti monissa ostoksissa ja yrityksissä, kannattaa tosiaan olla tarkkana, ja ottaa selvää hinnoista yleensä ja mitä johonkin työhön oikeasti kuuluu.
Kyllä noin vähän autokauppiaaseen rinnastettavia velikultia on. Jokainen meistä osaa tehdä pyörän perushuollon, pienellä googlauksella löytyy varmasti lisää taitoa.
Tärkeintä on että ketjut ovat voideltuja, ja vaihteet ja jarrut toimii. Ei siellä huollossa muuta tarvitse tehdä.
Vanhuksia sumutetaan rankasti monissa ostoksissa ja yrityksissä, kannattaa tosiaan olla tarkkana, ja ottaa selvää hinnoista yleensä ja mitä johonkin työhön oikeasti kuuluu.
-Ai pelkkiä vanhuksia???? Mä olen 30 vuotias, tosin nainen, joka ei ymmärrä pyöristä juurikaan.
Kysyin mitä maksaisi, jos huolto täyttäisi pyörän renkaat ja voitelisi ketjut.
Huolto ilmoitti hinnaksi 99 euroa.
Ymmärrän, että se on yritys, eikä voi ilmaiseksi tehdä, mutta tuollainen summa, tuosta työssä, on kaikissa tapauksissa liikaa.
Oli tarjouksessa upouusi pyörä 149 euroa, ostin sen.
Ja olen vanhempi ihminen, joka ei itse pysty noita em. töitä tekemään.