Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein lapsenne ovat yökylässä mummolassa, meillä mummo ottaisi vaikka joka viikonloppu

Vierailija
09.07.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla asiat järjestyvät hyvin, onko sinun vaikea ymmärtää, että kaikilla ei ole yhtä helppoa.

Vierailija
22/29 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannerheimin lastensuojeluliitto nyt noin ESIMERKIKSI.

Muitakin on, esim Väestöliitolla on lastenhoitopalvelu.

Mun ystävättärellä on 3 alle 6-vuotiasta todella vilkasta lasta, jotka ovat hoitotädin hoivissa kerran viikossa. Tämä hoitotäti on löytynyt MLL;n kautta.

JOS JAKSAA vähän järjestellä ja etsiä, nähdä vaivaa niin uskoisin että löytyy luotettava hoitaja. Siis jos haluaa itse, se on kaiken A ja O.

En sanonut että se välttämättä helppoa olisi, onko elämässä mikään?

Ei mulla ainakaan

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mll:stä on todella vaikea saada ainakin täällä hoitajaa. Me ei olla onnistuttu kertaakaan. Mistä sä 18 palkkaat oman lastenhoitajasi?

Vierailija
24/29 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla mahdollista, että joka ikisessä ketjussa mennään aina tähän: ne, joilla on lastenhoitoapua olemassa syyllistävät niitä, joilla sitä ei automaattisesti mistään järjesty. Mistä ihmeestä kuvitellaan, että ne, joilla sitä apua ei ole koskaan, yhtäkkiä olisivat jotenkin hirveän paljon jaksavampia ja rikkaampia etsimään ja palkkaamaan lapsilleen hoitajia, kuin ne, jotka saavat apua aina kuin haluavat niin että ei ole mitään käsitystä elämästä ilman apuvoimia.

Vierailija
25/29 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tutuille ja sukulaisille sanan kiertämään että meidän pojat tarvitsisivat silloin tällöin hoitajaa. Lisäksi oli ilmoituksia kaupan ilmoitustaululla

Löytyi sitten useampi halukas tällä menetelmällä- haastattelin pari ja valitsin heistä " paremman" .

Eihän se ilmaista ole mutta mielestäni sen väärti kuitenkin. Mun pojat ovat 4,5v ja toinen lähes 2v.

Tykkäävät leikkiä muidenkin kun äidin ja toistensa kanssa, ihastuneet tähän hoitotätiin kovasti.

En halua kertoa paljonko köyhdyn tästä, mutta sen voin sanoa että mikään isotuloinen en ole.

Opintovapaalla tällä hetkellä, ja mies on poliisi eli pienipalkkainen, päivätöissä vieläpä niin että ei voi palkalla rällätä.

18

Vierailija
26/29 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme muksua ikähaitarilla 8kk-6v. Mun vanhemmat ottavat mielellään lapsia hoitoon ja yökylään. Pari-kolme kertaa vuodessa lähdetään kahdestaan jonnekin ja koko katras on kerralla yöhoidossa mummolassa. sitten isommat muksut ovat vuorotellen yksinään yökylässä mummolassa, pienimmäinen samoin vähän kasvettuaan . Ja ihan omasta vapaasta tahdostaan siis lapset sinne menevät.

Mulle se on erittäin tärkeetä et on joku paikka jonne voin huoletta jättää lapseni hoitoon. Tarviin parin-kolmen kuukauden välein hengähdystä tästä arjen pyörittämisestä, mies on yrittäjä joka paljon poissa kotoa. yhden yön yksin ololla pärjää taas pitkän aikaa:)

Ja avioliittokin jaksaa hyvin, kun sitä hoitaa kahdenkesken joskus!

Mekin mennään joskus miehen kans naapurikaupunkiin hotelliin pikkulomalle, syödään ja nautitaan oikein kunnolla. Nukutaan yö kenenkään herättämättä:)

Vierailija
27/29 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla kun ei ole varaa maksaa esim. 200 euroa yhdestä yöstä. Sen verranhan siihen menee, kun palkkaa hoitajan ja ei voi itsekään ihan taivasalla olla yötä.

Vierailija
28/29 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapa mistä äsken kerroin lastenhoitajan saamisesta- jos tuo on " automaattisesti järjestyvää" niin ihmettelen!

kyllä se niin on että itse pitää asiat järjestää jos aikoo jotain saada.

Yhtään väheksymättä teitä joilla ei ole esim isovanhempia apuna- ei meilläkään ole joten on keksittävä muita konsteja.

18

Vierailija
29/29 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole varaa maksaa jotain 200 ¿ yhdestä yöstä jotta joku hoitaisi meidän kolmea pientä lasta. Eikä mulla ole myöskään mitään intressejä antaa pieniä lapsia vieraalle hoitoon. Miten sä muka yhden haastattelun perusteella opit tuntemaan jonkun ventovieraan ihmisen?

Ja eikös tää ketju koskenut mummoloita/mammaloita/muita läheisiä sukulaisia jotka oikeesti välittävät lapsista ja haluavat heitä yökylään luodakseen läheiset suhteet heihin? Eikä mikään " älä valita jollei sulla ole isovanhempia tmv. lapsiasi hoitamassa kun voit MAKSAA siitä että VIERAS hoitaa lapsiasi" .