Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en usko, että te lihavat pääsette koskaan pysyvästi hoikkaan kuntoon, jos noudatatte dieettiohjelmia, missä kehotetaan syömään 5 ateriaa päivässä

Vierailija
26.06.2020 |

Suurin osa pysyvästi hoikista syö sen 3 krt päivässä niin, että nälkä pysyy poissa monta tuntia aterian jälkeen eikä pidä mitään välinaposteluja.

Vaatii rautaista itsekuria, että pystyy pysymään hoikkana syömällä terveysruokaa 5 krt päivässä. Jossain vaiheessa siihen kyllästyy ja alkaa tehdä mieli muutakin kuin pupun ruokaa. Siksi voi syödä myös runsaskalorisempaa ruokaa, mutta vähentää ruokailukertoja ja lopettaa jatkuvan napostelemisen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön 3-4 x päivässä ja olen lihava

Vierailija
22/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pääsee osa ei. Riippuu paljon mitä syö, missä kunnossa inskat yms on. Itselläni jatkuva muuttaminen ei toimi, varsinkaan hiilareilla. On vaan jatkuva nälkä ja 1500 kaloria kevyesti vedetty jo ennen puolta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussuttaminen ffs auto correct

Vierailija
24/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin, kun söin 2 kertaa päivässä ja laihduin kun söin 5-6 kertaa päivässä.

Kun syö usein, ei ole nälkä, eikä tule ahmittua, kun taas jos syö 2 kertaa, voin syödä hevosen.

Vierailija
25/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pudotin 70kg syömällä sipsiä ja namia. 1200-1800 kalorin dieetti, joka koostui pelkästään herkuista. Kyllähän se toimi, mutta en suosittele.

Vierailija
26/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa taas.

Syöminen 5 kertaa päivässä pitää verensokerin tasaisena ja nälän poissa. Lisäksi kun ruokailut rytmittää tuohon 5 krt/vrk, ateriat ovat (tai kuuluisi olla) pienempiä. Ihan hyvin paino siis pysyy kohdillaan tai kalorimäärästä riippuen nousee/laskee.

Vierailija
27/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä mä en mitään muuta teekään kuin syön tai napostelen keksipakettia tms aterioiden välissä. Silti painoindeksi peräti 19,7.

Sun kannattaisi tuoda tuo sinun suuri oivalluksesi julkisuuteen, jos todella löysit ratkaisun maailmaan ylipainon hoitamiseksi pois, olet hetkessä miljardööri.

laihaläski

Treenaan 4 krt viikossa.

Vierailija
28/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu hoikka nainen, joka syö 5 kertaa päivässä. Annoskoot merkitsevät enemmän ja päivän aktiivisuus. Hyvä keino laihtua on lopettaa TV:n katselu ja käyttää siitä vapautuva aika vaikkapa liikuntaan.

Laihtumisen kaava 80% ruokavalio ja 20% liikunta + lepo.

Liikunnalla päästään 200 grammaa parempaan tulokseen kuukausitasolla.

Sanoo ihminen jolla ei riitä itsekuri harrastaa liikuntaa 4-5 kertaa viikossa fyysisesti raskaan työn lisäksi. Suosittelen kokeilemaan, saatat yllättyä.

Vierailija
29/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin toimii hyvin että syö pieniä annoksia, ettei koskaan ole pitkä aika ruokailuun eikä koskaan tule iso nälkä, mutta toisia se vaan triggeröi syömään liikaa ja 5x ruokailu on 5x mahdollisuus sortua ahmimaan. Jotkut pystyy paastoamaan pitkäänkin ja pysyvät tyytyväisinä kunhan eivät vaan katso ruokaan päin, toisilla ruoka taas pyörii joka tapauksessa mielessä ja pienikin nälkä tuntuu fyysisenä kipuna, jolloin on toki parempi syödä tasaisesti.

Vierailija
30/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa taas.

Syöminen 5 kertaa päivässä pitää verensokerin tasaisena ja nälän poissa. Lisäksi kun ruokailut rytmittää tuohon 5 krt/vrk, ateriat ovat (tai kuuluisi olla) pienempiä. Ihan hyvin paino siis pysyy kohdillaan tai kalorimäärästä riippuen nousee/laskee.

Verensokeria pidetään tasaisena sillä, MITÄ syö, ei suinkaan ruokailujen määrällä.

Vierailija
31/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin syömällä Kahdesti päivässä. Söin aamupalan, yleensä pari leipää ja kaakaota.

Illaksi hain heseä/kebua/muuta valmisruokaa ja kaupan puolelta sipsiä, karkkia ja jädeä.

Nyt syön 4-5 kertaa päivässä, 1200-1400kcal ja laihdun kilon viikossa.

Vierailija
32/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pysyvästi hoikista syö sen 3 krt päivässä niin, että nälkä pysyy poissa monta tuntia aterian jälkeen eikä pidä mitään välinaposteluja.

Laitapa sitten linkkiä niihin tieteellisiin tutkimuksiin, jossa todistetaan tuo sun ylläoleva väite. Ei tarvitse kaikkia linkittää, viisi ensimmäistä löytämääsi riittää. Koska esität asian noin faktana, niin tokihan siitä on tehty useampi tutkimus.

Vierailija
33/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä tätä neuvoa että pitäisi kokoajan märehtiä kuin lehmä.

Vierailija
34/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä pitää paikkansa. Itse huomasin painon tippuvan kuin itsestään kun hektisen elämän keskellä en muistanut syödä kuin sen 3 kertaa päivässä. Melkein jo säikähdin että onko joku sairaus kun laihduin, mutta ainoa muutos oli harvemmat syöntikerrat. Aion tätä jatkaa, nyt helteellä entistä helpompaa kun ei maistu ruoka. T: läski

Vierailija
35/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia, mutta pätkäpaasto eli käytännössä se että aamiainen jää välistä ja samoin myöhäisillan napostelut, on laihduttanut minut todella vaivattomasti. En saa mitään iloa siitä että heti herättyä mussutan jotain, eikä se lisää mitään energian tunnetta, lähinnä tulee vatsa kipeäksi. Pätkäpaastolla olen syönyt joka päivä jotain herkkujakin, ja silti jää kalorit miinukselle ja on hyvä olo eikä ikinä turvota. 5 kertaa päivässä on inhottavaa ja takaa sen että koko ajan tekee mieli syödä ja vatsa kurnii nälästä.

Vierailija
36/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ihan näin rajusti yleistämään, mutta mulle sopii ap:n malli ja olen koko elämäni ollut normaalipainoinen. Joka paikassa lukee tosin tämä että pitää syödä usein ja pienempiä määriä, joten kokeilin sitä joskus. Lopputulemana aloin lihoa kun mietin koko ajan syömistä ja oli jotenkin onho olo kun ei ikinä saanut syödä kylläiseksi asti. Palasin taas samaan 2-3 kertaa päivässä syömiseen ja olo palautui normaaliksi. Enkä siis syö mitenkään erityisen epäterveellisesti, tykkään vain syödä ison määrän kerralla ja paastota suurimman osan vuorokaudesta. Toimii mulla mutta varmasti ei kaikilla

Vierailija
37/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää usko lainkaan et kaikki käy kaikille. Tunnen paljon hoikkia ja normaalipainoisia kolmekymppisiä, ja hirveästi yhteistä ei elintavoissa ole. Yksi on kova bilettämään ja hyvin hoikka, vaikka lyhytkin. Yksi syö kuin hevonen ja hyvin hoikka, mut toki juokseekin maratoneja. Yksi syö aika vähän ja usein ja liikkuukin melko vähän, normaalipainossa. Itse syön mieluiten vaan kolme kertaa kunnollisen aterian, juoksen, juhlin harvakseltaan, oon normaalipainoinen ja sporttinen.

Kannattaa kuunnella omaa kroppaa. Jos joku selkeesti sopii, luottaa siihen.

Vierailija
38/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääpä laihutti yli 30 kg,näytin ehkä tukevalle,en läskiplösölle.Laihdutin kokoon S,vaati kovan työn.Lähinnä protsku,karppaus oli se tyyli,söin vähän monesti päivä,liikuin paljooon.Lihakset katosi silti .Huuhaata ruokavaliot.Liikunta on se juttu yhdessä mitä aukosta mätät.Vaalii itsekuriakin.

Vierailija
39/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön keskimäärin 4 kertaa päivässä, annoskoot erittäin kohtuullisia, koska en tee ruumiillista työtä. Ja olen aina ollut normaalipainoinen. Monet yhtälailla kevyttä sisätyötä tekevät syövät ruokatauolla ns. koko rahan edestä ja se kyllä näkyy. En sinällään kyttää kenenkään syömisiä, mutta kun samoissa pöydissä istutaan, ei voi olla huomaamatta.

Vierailija
40/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin syömään 6-7 kertaa päivässä ja laihduin reilun kahden vuoden aikana 37 kiloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä