Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en usko, että te lihavat pääsette koskaan pysyvästi hoikkaan kuntoon, jos noudatatte dieettiohjelmia, missä kehotetaan syömään 5 ateriaa päivässä

Vierailija
26.06.2020 |

Suurin osa pysyvästi hoikista syö sen 3 krt päivässä niin, että nälkä pysyy poissa monta tuntia aterian jälkeen eikä pidä mitään välinaposteluja.

Vaatii rautaista itsekuria, että pystyy pysymään hoikkana syömällä terveysruokaa 5 krt päivässä. Jossain vaiheessa siihen kyllästyy ja alkaa tehdä mieli muutakin kuin pupun ruokaa. Siksi voi syödä myös runsaskalorisempaa ruokaa, mutta vähentää ruokailukertoja ja lopettaa jatkuvan napostelemisen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Yksi pullukka täällä. Minulla ollut ruokariippuvuus jo vuosia. Siinä kun toiset hakkaa rahoja peleihin tai käsittelee ahdistustaan juomalla, niin mulle ruoka tuo sen mielihyvän tunteen. Mulla ei ole tarvetta eikä halua kiduttaa itseäni, koska se olisi siirtymistä riippuvuudesta toiseen. Ja vatsan viereen on hyvä mennä nukkumaan. Jospa annettaisiin kaikkien kukkien kukkia, jopa niiden rehevienkin.

Vierailija
42/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorien määrä ratkaisee, ei se, montako kertaa päivässä syödään. Tämä on fysiologinen fakta, joka vaan on monelle vaikea hyväksyä. Jos syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoikka ja syön 7 kertaa päivässä...

Vierailija
44/44 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mitäs me lihavat, kaikki samasta puusta veistetty ja samassa veneessä istutaan. Kiva tietää, että minulla on satoja tuhansia klooneja tässäkin maassa. 

Ette te samaan veneeseen mahdu.

Haistakukkanen. Ainakin ilkeytesi upottaisi kokonaisen laivaston.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä