Siis kuinka moni kuuntelee nykyään oikeasti radiota???
Kommentit (27)
Mä kuuntelen kaikki automatkat radiota.
Lopetin autossa kuuntelun kaalimätä mainisten vuoksi.
Autossa tai mökillä tosi paljon, lähinnä Ylen kanavia (paitsi ei YleX:ää). Puheohjelmat kiinnostaa nykyään eniten.
Automatkoilla kuunnellaan yleensä radiota, työpaikalla useimmiten myös radio taustalla, vaikka riitaa joskus tuleekin kanavista.
Suurimmat syyt miksen kuuntele enemmän radiota ovat:
- kaupallisten kanavien jatkuvat mainokset
- monien kanavien (etenkin kaupallisten) toistuvat soittolistat. esim. Radio Rock soittaa Sweet Child Of Minen ainakin 5 kertaa työpäivän aikana jne. Luulisi että eri päiville voisi saada vaihtelua, mutta harvoin
Vaihtelevinta musiikkia löytyy jostain Nostalgialta ja ehkä joltain Ylen kanavalta. Ysärikään ei onneksi toista itseään niin pahasti (tai en ole vielä huomannut)
Joka päivä, yleensä puheohjelmia. Suututtaa, että Ylen ku*ipäät päättivät alkaa tunkemaan puheohjelmien sekaan musiikkia.
Joka päivä Radio Rockia taustalla monta tuntia.
Toivoisin enemmän kuunnelmia. Onneksi Knallia ja sateenvarjoa voi kuunnella Areenan kautta. Maata etsimässä -sarjakin on siellä. Ja lapsille Noita Nokinenään sikäli kuin nykylapset malttavat keskittyä kuuntelemaan. Kaipaisin Yhtäköyttäyhdistyksen kokouksia uusintoina, vaikka ne tietysti avautuisivat nykyisin vaikeasti, koska niissä käsiteltiin aina (silloin) ajankohtaisia asioita.
Mutta en yhtään jaksa kuunnella monen nykyjuontajan hölötystä. Radiouutisetkin kerrotaan hätäisesti: pitäisi malttaa kertoa enemmän ja toistaa uutisissa, kuka sanoo/tekee ja missä eikä mainita asiaa vain kerran ja sitten puhua "hänestä" ja "siellä".
Onneksi netin kautta voi kuunnella monen maan radiolähetyksiä suorana.
Autossa en ole kuunnellut oikeata radiota vuosikausiin. Spotify käytössä aina.
Kyllä mulla on keittiössä radio joka pv päällä. Viikonloppuisin varsinkin pe ja la tulee kivoja ohjelmia radio Suomesta, puhelintoivekonsertti, entisten nuorten sävellahja jne. Kiva kun radion ääni kuuluu jostain taustalta vaikka itse ois olkkarin. Ja tiskatessa oikein keskityn kuuntelemaan.
48v
Retroperjantain kuuntelen joka viikko. Kun ollaan miehen kanssa yhdssä autossa, niin silloin siellä soi radio. Itse kuuntelen yleensä äänikirjaa tai podcastia ( tosin osa podcasteistahan on myös radio-ohjelmien koosteita, jotka on laitettu podcastiksi)
Jjjep kyl se Radiorock soi joka päivä ja joka ikinen yö.
Asenne on rock. Radiorock.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin enemmän kuunnelmia. Onneksi Knallia ja sateenvarjoa voi kuunnella Areenan kautta. Maata etsimässä -sarjakin on siellä. Ja lapsille Noita Nokinenään sikäli kuin nykylapset malttavat keskittyä kuuntelemaan. Kaipaisin Yhtäköyttäyhdistyksen kokouksia uusintoina, vaikka ne tietysti avautuisivat nykyisin vaikeasti, koska niissä käsiteltiin aina (silloin) ajankohtaisia asioita.
Mutta en yhtään jaksa kuunnella monen nykyjuontajan hölötystä. Radiouutisetkin kerrotaan hätäisesti: pitäisi malttaa kertoa enemmän ja toistaa uutisissa, kuka sanoo/tekee ja missä eikä mainita asiaa vain kerran ja sitten puhua "hänestä" ja "siellä".
Onneksi netin kautta voi kuunnella monen maan radiolähetyksiä suorana.
Malttaa keskittyä. Kurkkaapa huviksesi Areenan tarjontaa lapsille, siellä on aika paljon kuunnelmia.
Radio Rock aina autossa, jos sattuu olemaan kuuluvuusalueella. Siskon luona radio on usein auki klassisen musiikin kanavalta.
Kun luovuin autosta niin radionkin kuunteleminen loppui täysin.
Mä kuuntelen joka päivä. Nytkin partsilla kuuntelen ysäriä.