Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kyllästynyt olemaan aina se kiusattu ja yksinäinen

Vierailija
26.06.2020 |

Taidan tehdä täydellisen muodonmuutoksen niin ettei joskus kiusattaisi.
Omalla paikkakunnalla ei kaverin kaveria koskaan, tilanteeseen ei olla puututtu nmua kohdellaan kuin kehitysvammaista koska ihmiset eivät ymmärrä että pystyn elämään itsenäisesti.

Mummolassa ihan vessa käynnistä asti tullaan pitämään kädestä ja näyttää mihin kädet pyyhitään vaikka tajuan kun pyyhkeen yläpuolella lukee V eli vieraat.

Ei mitään itsemääräämisoikeutta en saa tehdä oloani mukavaksi, lääkkeet jotka lääkäri on mulle määrännyt mun pitäisi lopettaa, muiden mielestä vaikka ovat tietoisia etten tule toimeen ilman niitä lääkkeitä. Ignoorataan viestejä ryhmäkeskustelussa wassa ja muille vastataan.

Ihan kuin en tajuaisi että mua syrjitään oman vammaisuuden takia. Ja siksi mulla on tuo diagnoosi koska en osaa matikkaa, oppimisvaikeudet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei. :( Turhauttavaa, varmasti. Onko sulla ketään luotettavaa läheistä, kenen kanssa voisit lähteä tilannetta purkamaan?

Vierailija
2/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tee mitään vammasta jos ei matematiikassa hirveen hyvä koska on muutakin älykkyyttä kuin vain matemaattinen äly mutta silti lähes kaikissa testeissä testataan vain sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaikkien mielestä olen täysin vammainen ja osaamaton luuseri. Edes pienen kotityön verran ei luoteta ja kävellään perässä neuvomassa sata kertaa vaikka tajuan kerrasta.

Ja jos puolustan itseäni niin sitten omat vanhemmat sanoo että kohta mekin suutumme. Siis vain siksi että haluan heidän lopettavan tuon alentavan käytöksen.

Vierailija
4/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku näkisi mun tilanteen omin silmin niin ymmärtäisi mistä puhun. Vaikeaa on lopettaa kiusaamista yksin ja saada arvostusta. Viimeksi lenkillä ollessa sain taas mukavan kommentin äidiltäni, eikö mun pitäisi alkaa tekemään jotain mun kunnolle. Vaikka tietää että jalka on leikattu ja tunto lähti kokonaan, pelkään mennä alamäkiä sekä ylämäkiä kun jalka voi lähteä alta.

Hän sanoi että en saa arvostella häntä kun hänelläkin lonkka leikattu joten tuli tyhmä olo. Mua näköjään saa haukkua miten paljon haluaa ja mun pitää tyytyä siihen.

Otin siis puusta kiinni että pääsen sen mäen jalan kanssa ja heti aletaan moittimaan.

Vierailija
5/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisit tietysti tienata omat rahasi ja elää vastuullista aikuisen elämää toisten siihen puuttumatta? Joopa joo, taitaisi tulla ikävä niitä puuttujia, jotka laittavat rahaa tilille.

Vierailija
6/6 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään rahaa vanhemmilta. Mummo jakelee heille rahaa ja kysyin kerran että saisinko 50€ niin saan siitä 10.

Teen töitä ja en kinua heiltä mitään taskurahoja, silloin kun pyysin oli menny kaikki rahat ulosotto laskuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi