Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut jäädä kotiin muka ei pakotettu mökille

Vierailija
26.06.2020 |

Hirveä epäily oli etten pärjää kotona viikkoa ku muut on mökillä. Mut kyllä pakotettiin mukaan kun sanoivat että ei siitä mitään tule jos mä oon kotona.

Inhoan tätä kun on ahdasta ja likasta näissä vuokramökissä ja törkeän kuuma ei mitään ilmastointia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Olen aikuinen, mutta minuakin v*tuttaisi olla rankan koronakevään jälkeen vielä kesälläkin eristyksissä ystävistä ja kaikesta muustakin. Etenkin, jos joku olisi pakottanut siihen.

Tsemppiä, milloin pääset pois?

Vierailija
2/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sunnuntaina mutta voi luoja tää on kamalaa kipeän jalan kanssa aina pöngätä kerrossänkyyn. Siis kerrossänkyyn! Ilmoitin jo tänään etten lähde seuraavan kerran mökille sanoi kuka mitä tahansa. Ei vaan ole mun ykkösjuttu tämä. Tosi huono olo tuli eilenkin kun tää puumökki on helteellä sauna. Ilman mitään ilmastointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole siis näyttänyt aikaisemmin olevasi tarpeeksi fiksu jäämään kotiin yksin. Oma vika. Siinä olisi ollut taas vuosi aikaa ryhdistäytyä, hoitaa kaikki asiansa viimeisen päälle hyvin, huolehtia myös kodista, sen siivouksesta, ruuan laittamisesta ja normaalista elämästä, mutta mitäs teit? Ei auta valittaa, kun pissi on jo housuissa.

Vierailija
4/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, oon 90-luvun lapsi ja koskaan, ikinä milloinkaan mun mielipide ei olisi vaikuttanut siihen mitä tehdään. En todella olisi jäänyt pois mökkireissulta ja sellaista ei varmaan olisi ilennyt ehdottaakaan. Oliko mulla vaan tiukat vanhemmat..

Vierailija
5/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27vuotishullu

Vierailija
6/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joku ihan pska vuokramökki, nii ymmärrän. Kuka sinne viittii mennä, yök. Oma mökki ihan eri asia.

Vierailija
7/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole siis näyttänyt aikaisemmin olevasi tarpeeksi fiksu jäämään kotiin yksin. Oma vika. Siinä olisi ollut taas vuosi aikaa ryhdistäytyä, hoitaa kaikki asiansa viimeisen päälle hyvin, huolehtia myös kodista, sen siivouksesta, ruuan laittamisesta ja normaalista elämästä, mutta mitäs teit? Ei auta valittaa, kun pissi on jo housuissa.

Näin se muuten menee. Meillä on kolme teiniä ja yksi valittaa, että ei haluaisi lähteä lomalle, mutta emme edes ajatelleet jättää häntä kotiin. Tyttö ei tekisi kotona mitään ilman pyytämistä/käskemistä, omasta mielestään hänen ei tarvitse siivota oman huoneen ulkopuolelta, vaan kun siivoaa oman huoneen, niin se riittää. Ruokaa hän osaa tehdä, mutta se ei kiinnosta, pyykinpesukoneen päälle laittaminen on työn ja tuskan takana ja puhtaiden pyykkien vienti kaappiin liki mahdotonta, mutta onnistuu. Ulkoilu ei kiinnosta, lemmikin hoito kiinnostaa vain harvoin. Mitä hän täällä sillä aikaa siis tekisi? Olisi varmaan koko ajan kännykkä kädessä silloin kun ei nukkuisi. Joten hän lähtee mukaan.

Vanhemman teinin olisi voinutkin jättää kotiin, jos hän olisi halunnut. Olisimme varmasti tulleet hyvin siistiin kotiin takaisin, ruuat olisivat olleet odottamassa ja kaikki olisi sujunut. Hän kuitenkin lähtee mielellään mukaan ja olen siitä iloinen.

Vierailija
8/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jäädä kotiin viikonlopuks jo 13veenä. Mutta se oli 80-lukua ja mä olin erakko. En pitänyt bileitä enkä kutsunu ketää kylään.

Vierailija
9/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on joku ihan pska vuokramökki, nii ymmärrän. Kuka sinne viittii mennä, yök. Oma mökki ihan eri asia.

Tottakai jos mökki on joku pieni läävä, mutta meidän pethe on aina vuokrannut mökkejä, joissa on tilaa reilusti ja taso on ainakin neljän tähden. Ap olisi voinut osallistua mökin etsimiseen ja rahoitukseen vaikka muutamalla sadalla eurolla, niin jo olisi parantunut taso.

Vierailija
10/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, oon 90-luvun lapsi ja koskaan, ikinä milloinkaan mun mielipide ei olisi vaikuttanut siihen mitä tehdään. En todella olisi jäänyt pois mökkireissulta ja sellaista ei varmaan olisi ilennyt ehdottaakaan. Oliko mulla vaan tiukat vanhemmat..

Ai. Kyllä meillä vaan sai jäädä kotiin muiden mennessä mökille. Itse taisin olla 14-vuotias, kun ensimmäisen kerran jäin viikonlopuksi yksin kotiin. Siinä oppi huolehtimaan itsestään pikkuhiljaa. Ja oli sitten mukava käydä välillä mökillä, kun se ei ollut mikään pakko.

T. 90-luvun lapsi

Vierailija
11/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän siihen olla joku syy miksei sinua voi jättää yksin kotiin. Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
12/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Kyllä meillä vaan sai jäädä kotiin muiden mennessä mökille. Itse taisin olla 14-vuotias, kun ensimmäisen kerran jäin viikonlopuksi yksin kotiin. Siinä oppi huolehtimaan itsestään pikkuhiljaa. Ja oli sitten mukava käydä välillä mökillä, kun se ei ollut mikään pakko.

T. 90-luvun lapsi

Jep, mun vanhempien mielestä oli paras tapa hallita pelolla, siksi ei tullut ikinä kai hirveästi vängättyä vastaan tai kerrottua omia mielipiteitä. Edelleen näin liki 3kymppisenä eka ajatus tällaisista aloituksista on se että miten joku teini uskaltaa sanoa vanhemmilleen eriävän mielipiteen :D kertoo kyllä varmasti enemmän musta ja perheestäni kuin aloituksesta. Sori ot. -sama

Vierailija
13/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma-saitilla pennut ongelmoi mökkiasioista. Onko hämärtynyt näkemys omasta iästä :D.

Lasten pokemon-palstat on erikseen

Vierailija
14/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamma-saitilla pennut ongelmoi mökkiasioista. Onko hämärtynyt näkemys omasta iästä :D.

Lasten pokemon-palstat on erikseen

Tämä ap on se 27-vuotias, joka ei ole ihan vielä aikuistunut.

Vierailija
15/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkasin käymästä mökillä 12v ikäisenä. Inhosin mökkeilyä ja tajusin että ei ne voi mua autoon väkisin kantaa ja siellä pitää jos vain sanon että en tule. Siitä asti aloin viikonloput ja lomat jäämään yksin kaupunkiin. Meillä oli tili kaupassa, kävin sieltä ruuat ostamassa. Hyvin toimi.

Vierailija
16/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan mut en oo mikään 27v.

Vierailija
17/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lakkasin käymästä mökillä 12v ikäisenä. Inhosin mökkeilyä ja tajusin että ei ne voi mua autoon väkisin kantaa ja siellä pitää jos vain sanon että en tule. Siitä asti aloin viikonloput ja lomat jäämään yksin kaupunkiin. Meillä oli tili kaupassa, kävin sieltä ruuat ostamassa. Hyvin toimi.

Sama täällä ja saman ikäisenäkin. En inhonnut mökkiämme, mutta en ollut koskaan löytänyt siellä mitään tekemistä, joten oli ihan sama jäädä kotiin. Kotona olin sitten hyödyllinen, leikkasin nurmikot, keräsin, siivosin ja säilöin mansikat, kastelin kukat jne. joten vanhemmat jättivät minut ihan mielellään sinne.

Vierailija
18/18 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kunnioitus tulee ansaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän