28 sisällä ja ulkona lämmintä pitäs mennä nukkumaan!!
Kommentit (22)
Joo muutama päivä ja yö niin helpottaa.
Olisin onnellinen 28 asteesta. Minun yksiössäni 34 astetta.🤢
Sais puhaltaa nuo Kajaanin ukkoset tänne Keski-Suomeenkin pois nämä he**etilliset helteet!:/
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Varmaan oksentaisin jos yrittäisin noin kuumassa nukkua... pääsisitkö jollekin tutulle yöksi karkuun?
Hopeakettu voi pelastaa jonkun nuoren leidin kuumuudelta...
Käy hyvä ihminen nukkumaan ja työnnä jää pala pyllyyn niin loppuu se ulina lämmöstä.
Ei tunnu missään mulla.
Vierailija kirjoitti:
Sais puhaltaa nuo Kajaanin ukkoset tänne Keski-Suomeenkin pois nämä he**etilliset helteet!:/
Täälläkin nyt jyrisee, tosin lämmintä ei muutenkaan ulkona ole enää kuin 22.
Laita lakanat pakastimeen ja ota sieltä just ennen kuin menet nukkumaan.
Terassilla makoillessa lämpötila 28 ja tuulee vähän. Sisällä 23 ilp
Sama täällä. Meitä on täällä kolme pumppuvikaista kärsimässä; minä, vanha koira ja vielä vanhempi kissa. Töissä oli ihan infernaaliset olosuhteet, sydän jyskytteli omilla leveleillä ja vähän väliä piti yrittää huilia, mutta kun missään ei ollut inhimillistä oleskella. Vieläkin aika jännä olo.
Pitäis kyllä päästä jo nukkumaan, kun aamuherätys neljältä, mutta miten tässä nukut.
Meillä on talvellakin 26. Tämä 28 ei ole kuin parin asteen ero siihen.
Huomenna helpottaa helsingissä, 25 luvattu. Tänään oli kyllä tukalaa. Yli 30 varjossa. Ensi viikolla tulee ihana raikkaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Varmaan oksentaisin jos yrittäisin noin kuumassa nukkua... pääsisitkö jollekin tutulle yöksi karkuun?
XD harvoin repeän nauruun, mutta nyt repesin. Tuon takia evakkoon.
Ja nyt alkoi naapurit pojat polttaa viel pilv... no elämä on💦💦💦
hajut kaikki täällä sisällä..
Vierailija kirjoitti:
Laita lakanat pakastimeen ja ota sieltä just ennen kuin menet nukkumaan.
Ensinnäkin ei auta kauan ja pakastin tykkää hyvää kun sinne tunkee lämpöiset lakanat tavaroiden sekaan..kokeiltu joskus..
Minun yksiössäni sisällä +33 astetta, parvekkeella +39. Ylin kerros, ikkunat etelään. Lehtikään ei liikahda ulkona. Menen kylmään kylpyyn. Likoan siellä yön. Onneksi alkoi loma.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ongelmia. Täällä Porvoossa meren rannalla puhaltelee viileä tuuli, minkä lisäksi ilmalämpöpumppu puhaltaa viileää. Makkarissa 18,5 astetta, muualla 21,5.
Ei saakeli näitä ilp-miljonäärejä. Ostettu ilp ja ollaan niin aatelista.
Mulla on tilillä rahaa ostaa 100 ilmalämpöpumppua. Mutta kaikkiin asuntoihin sitä EI SAA ASENTAA.
Nämä ”meilläpäs on ilp”-tyypit elävät nyt elämänsä huippuhetkeä kun päässs nälvimään ”köyhille”.
T. Vuositulot 100keur
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu voi pelastaa jonkun nuoren leidin kuumuudelta...
oon miettinyt missäköhän tuo luuraa kun on ollut hiljasta. kohta se taas ylistää pronssisen ruskeaa adonis kroppaansa jossa hikikarpalot kimaltelee kilpaa auringon kanssa.
Jep. Omituista mennä nukkumaan, kun aurinko paistaa ja ulkona on 25 astetta lämmintä. En ole enää varma, pidänkö kesästä.
Köyhien ongelmia. Täällä Porvoossa meren rannalla puhaltelee viileä tuuli, minkä lisäksi ilmalämpöpumppu puhaltaa viileää. Makkarissa 18,5 astetta, muualla 21,5.