Miten niin kolmipyöräisen ja yksipyöräisen yhteenlaskettu pyörien määrä on 4?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Yksipyöräisessä, polkupyörässä ja 3-pyörässä on 6 pyörää
Ei sitä polkupyörää kuullakseni mainittu. Olin metsässä kyllä.
Puheessa ei kuulu pilkku.
Minäkin kuulin "Montako pyörää on yhteensä yksipyöräisessä polkupyörässä ja kolmipyörässä?"
Oikeasti kysymys kuului siis "Montako pyörää on yhteensä yksipyöräisessä, polkupyörässä ja kolmipyörässä?"
Kilpailijakin näytti menevän samaan lankaan.
Vastaus kysymykseen on:
"Epäselvä kysymys"
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen on:
"Epäselvä kysymys"
" En saa puheestasi selvää. Voitko toistaa hitaammin."
Kuinka vaikea Suomesta on löytää juontaja, joka osaa puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä väitettiin että se on kaksi eikä kuusi? Ja jos lasket pyörän ja kolmipyörän niin sehän on kolme, eli ihan oikein!!
Nyt en tajua. Ei missään väitetty 2, enkä muutenkaan tajua
Niin siis että se EI ole se kaksi just! Vaan kun lasketaan pyörät on pyörä jossa on se kaksi ja kolmipyöräisestä jos lasket osan ja pyörässä on yksi niin miten se on sun mielestä enää neljä? Ja joo voit laskea sen että on 6 jos se miettii niin että laskee ne pyörät mukaan, mutta jokatapauksessa niitä on kolme.
Minä olin kuulevinani että Mikko sanoi 6. Se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kuulevinani että Mikko sanoi 6. Se on väärin.
Hän sanoi 6. Se ei ole oikein.
Kuka pakeni Ugandasta ? Kamottava Idi Amin.
Vierailija kirjoitti:
Pakeniko se kolmipyörällä?
Vierailija kirjoitti:
”Hänen korkeutensa, elinikäinen presidentti, sotamarsalkka Al Hadji Tri. Idi Amin, VC, DSO, MC, Kaikkien maan eläinten ja merten kalojen herra sekä Brittiläisen imperiumin valloittaja Afrikassa yleisesti ja etenkin Ugandassa”.
Miten valloittava persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä väitettiin että se on kaksi eikä kuusi? Ja jos lasket pyörän ja kolmipyörän niin sehän on kolme, eli ihan oikein!!
Nyt en tajua. Ei missään väitetty 2, enkä muutenkaan tajua
Niin siis että se EI ole se kaksi just! Vaan kun lasketaan pyörät on pyörä jossa on se kaksi ja kolmipyöräisestä jos lasket osan ja pyörässä on yksi niin miten se on sun mielestä enää neljä? Ja joo voit laskea sen että on 6 jos se miettii niin että laskee ne pyörät mukaan, mutta jokatapauksessa niitä on kolme.
Aa totta muuten! Se ois 3! Mitähän ne on sekoillu.
Yksipyöräisessä polkupyörässä ja kolmipyörässä.... Laita pilkku tuon yksipyöräisen jälkeen----> 1+2+3 =6
Hyörimme ja pyörimme ja kättä väänsimme.
Näin uusinnan ja siinä sanottiin:
...yksipyöräisessä polkupyörässä ja kolmipöyräisessä (polku)pyörässä?
Leppilampi lausui sen väärässä rytmissä niin sitä pilkkua ei välittynyt siihen lauseeseen.
Riippuu, käytetäänkö renkaita lepuuttajina niissä jahdeissa.