Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-anoppi aina minun puolellani -ei uuden vaimon

Pirrkko
25.06.2020 |

Otsikko jo kertookin kaiken oleellisen. Tarkennuksena se, että kaikissa juhlissa muistelee iloisesti ja positiivisesti sitä, kuinka Pirkko aina teki niin hyviä tarjottavia ja oli hyvä emäntä. Tuntuu, että tahallaan piikittelee ex-mieheni uutta puolisoa. Nooh, olihan meillä hauskoja ja hienoja hetkiä n kymmenen vuoden ajalta, mutta....
Tämä vaikuttaa lähinnä siihen, että exän uusi inhoaa minua aina vaan enemmän ja on mustasukkainen miehen aiemmasta elämästä. Heillä ei ole lapsia, meillä yksi. Sekin yksi kateuden aihe. Minusta ois ollut kiva tulla toimeen koko porukan kanssa, mutta tosiaan exän uusi pilaa kaiken.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehun miehen exää heidän lapsille juurikin noista ruoka-asioista ja muista positiivisista jutuista joita olen kuullut.

Olen sanonut miehellekin, että kannattaa kehua exää, koska se nostaa toivottavasti hänen itsetuntoaan ja hän jaksaa hoitaa lapsiakin paremmin hyvällä mielellä.

Anoppi on antanut miehen exälle hänelle tarpeettomia kodin juttuja, joita voi käyttää kun tekee lapsille ruokaa.

Minusta on vaan hyvä kun auttaa tätä exää.

Ikinä en ole haukkunut häntä. Exä on huoritellut ja lapset puhuneet rumia myös exän suulla. Nyt lapset eivät enää kehtaa, koska en ole ikävä heitä kohtaan. Voivat äitinsä kanssa jupista, jos haluavat. Minä en moiseen ryhdy, kun en ole henkilöä ikinä edes tavannut.

Vierailija
2/14 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te samoissa juhlissa käytte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sukujuhlissa exät ole kutsuttuna vieraana, lapsen äitinä, jos yhteisiä lapsia. Näin ainakin kaikissa tuntemassani suvuissa. Kuuluu jo hyviin tapoihin ja etikettiin.

Meidän suku muistaa veljeni exää kaikki merkkipäivät ja joulut ja hän on edelleen perheenjäsen.

Vierailija
4/14 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. millä tavalla miehen uusi pilaa asiat?

Jospa nsiset menisitte kahville ja lopettaisitte kyräilyn.

En ole ikinä ymmärtänyt miksi nyxää tai exää tulisi vihata ellei henkilöbole ilkeä.

Vierailija
5/14 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex yritti erottaa hänet omasta suvustaan. Onnistui muutaman vuoden ajan vaikeuttamaan yhteydenpitoa omaan sukuun ja sitten mieheni sai exän kiukutteluista ja riidanhaastamisista tarpeekseen. Tämä ei ollut ainoa syy eroon tietenkään. Suuri osa oli viikkoja kestäneillä mykkäkouluilla ja kyvyttömyydellä kohdata arkea ja todellisuutta.

Olen oikein kiitollinen tuolle exälle. Hänen ansiostaan sain mieheni suvussa rakastavan vastaanoton. Minun on ollut helppo tutustua mieheni sukuun, koska arvostan myös omaa sukuani.

Vierailija
6/14 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sukujuhlissa exät ole kutsuttuna vieraana, lapsen äitinä, jos yhteisiä lapsia. Näin ainakin kaikissa tuntemassani suvuissa. Kuuluu jo hyviin tapoihin ja etikettiin.

Meidän suku muistaa veljeni exää kaikki merkkipäivät ja joulut ja hän on edelleen perheenjäsen.

Exää ei kutsuta silloin, kun hän ei ole halunnut pitää yhteyttä miehensä sukuun edes avioliiton aikana.

Vierailija
7/14 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap katosi?

Vierailija
8/14 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ap katosi?

Kauhan varten, vaivihkaa.

Vierailija
9/14 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt miksi nyxää tai exää tulisi vihata ellei henkilöbole ilkeä.

Hän on niin mustasukkainen kaikesta vanhasta, että se vaikuttaa jo lapseenkin. eli alkanut ilkeilemään mun ja exän lapselle, sellaista piilovittuilua, eikä ex tajua mitään. Olen yrittänyt hälle sanoa asiasta, mutta on niin tossun alla, ettei tee mitään. Alkuun lapsella ja exän uudella oli ihan kivaa, mutta nyt tosiaan kaikki muuttunut. Alkoi tuosta anopin minun suosimisesta, eli se kääntyi mua vastaan ja nyt kun ei yhteistä lasta heille kuulu, niin katkeruus mua ja lastani kohtaan kasvaa. Olen ehdottanut, että mentäis vaikka syömään tai kahville yhdessä, mutta ei. Lapsi ei enää mielellään mene heille.

Ja tosiaan yhteisiä juhlia on jonkun verran vuosittain.

Vierailija
10/14 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole näitä ongelmia, kun ei ole tyrinyt elämän ehkä tärkeintä ihmissuhdetta. Ei oo exiä eikä nyxiä.

Vierailija
11/14 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä anoppi. Harmi että sinulle tuli ero hänen pojastaan, olisit ansainnut tuon anopin!

Jos haluat olla reilu, pistät anopin suun suppuun siellä juhlissa jos sinun ihan välttämättä on sinne mentävä.

Vierailija
12/14 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muissa suvuissa miehet kykenevät huolehtimaan lapsistaan ilman exäänsä.

Vierailija
13/14 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloittaja on niin itseään täynnä, että toivotaan ettei halkea siihen omahyväisyyteensä. 

Voi hyvänen aika, että aikuinen ihminen tekee vertailuja siitä, että joku anoppi haluaa olla v*ttumainen uudelle miniälleen kehuskelemalla entistä. Mitähän mahtaa puhua anoppi tämän ex-miniänsä selän takana? :D

Vierailija
14/14 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirrkko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on niin mustasukkainen kaikesta vanhasta, että se vaikuttaa jo lapseenkin. eli alkanut ilkeilemään mun ja exän lapselle, sellaista piilovittuilua, eikä ex tajua mitään. Olen yrittänyt hälle sanoa asiasta, mutta on niin tossun alla, ettei tee mitään. Alkuun lapsella ja exän uudella oli ihan kivaa, mutta nyt tosiaan kaikki muuttunut. Alkoi tuosta anopin minun suosimisesta, eli se kääntyi mua vastaan ja nyt kun ei yhteistä lasta heille kuulu, niin katkeruus mua ja lastani kohtaan kasvaa. Olen ehdottanut, että mentäis vaikka syömään tai kahville yhdessä, mutta ei. Lapsi ei enää mielellään mene heille.

Ja tosiaan yhteisiä juhlia on jonkun verran vuosittain.

Oletko ehdottanut hänelle suoraan vai miehen kautta?

Saattaa ehdotukset unohtua, kos välikäsiä.