Naiset nimittelevät toisia voimaantuneita naisia jotka uskaltavat käyttää rannalla pyllybikinejä huoriksi, nartuiksi tai horoiksi.
Miksi nainen on toiselle naiselle hirviö jopa aikuisiällä?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/224d7504-8413-4336-b8d7-f66aeebe9e45
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sitten kumartua ainoastaan mekan suuntaan kokovartalokaapu päällä järvessä?
Vierailija kirjoitti:
Vai frisbeetä oikein etsittiin vedestä? Siinähän onkin hyvä voimaantua perheellisten miesten kanssa? Ehkä oikein kääntää selän miehille, kumartua etsimään frisbeetä? Taisi vaimo suuttua vain siksi?
Mieluummin katsoisin sitäkin kuin jonkun pershammaslankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllybikinihousut ja stringit = Butt floss eli pershammaslanka
Vai epähygieniset naiset käyttää kakkamehubikinialaosia.
No mutta nehän on joka miehen toivoma aluhousumalli naisille.
Jossain kans.väl kyselyssä oli että miehet tykkää eniten matalista hipsters-mallisista alushousuista naisilla. Stringinaisten alapäät haisivat pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Asialliset uimavaatteet rannoille! Alaviivat ja nännit piiloon ja persposket vähintään puoliksi piiloon. Minä en ainakaan halua nähdä kenenkään pukamaisia pyllyaukkoja stringien välistä kun kumartelevat.
En minä mitään Borat-uikkareitakaan halua miesten päällä rannoilla nähdä, vaikka olisi joku Mister Universumi kyseessä!
Kyse on muiden ihmisten kunnioittamisesta, samoin jos rannoilla on uskontokuntien edustajia, mutta sitähän nämä MINÄMINÄ-ihmiset eivät voi mitenkään tajuta!
Sinä voisit kunnioittaa muiden ihmisten itsemääräämisoikeutta ja vapautta pukeutua niin kuin heitä itseään huvittaa.
Onneksi me miehet saadaan kohta nauttia taas tissiflashmobista. Me tykätään siitä kuin 5-vuotias jätskiauton soittoäänestä.
Minä olen niin voimaantunut, että uskallan pitää vaatteet päälläni eikä tarvitse paljastella. En hauku ketään, mutta en kyllä halua paljaita perseitäkään nähdä missään rannalla. Paljastelu on vain hyväksynnän hakemista.
Kannattaa olla oikeasti varovaisia miehet. Nykyään tulee syyte, jos katsot naista. Älä missään nimessä kommentoi mitään, olet syytteessä kunnianloukkauksesta. Parempi, kun ei kiinnitä naisiin mitään huomiota. Älä istu bussissa/junassa naisen viereen. Muista, että naiset eivät ole nykyään naisia,he ovat naisoletettuja.
Olen niin voimaantunut etten välitä mitä muut ajattelevat ja haukun jos haukututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei kaikki miehetkään ottaisi hyvin jos voimaantuneet miehet alkaisi kulkea rannoilla perseet paljaina.
Minulle on se ja sama jos joku pässi haluaa itsensä nolata.
m35
Minä veikkaan, että osa miehistä ei ottaisi kovin hyvin, jos jotkut hunksit tai lihaksikkaat palomiehet kulkisivat perseet paljaana rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on siinäkin, että ensin kyllä ollaan justiinsa niin voimaantuneita kuinka kyllä nainen saa harrastaa seksiä ihan vaan huvikseen ja kenen kanssa tahtoo lälläslää eikä siihen saa olla yhdelläkään miehellä mitään sanomista.
Sitten kun joku nainen tosiaan harrastaa seksiä ihan vaan huvikseen ja vaihtaa vielä kumppaniakin ihan vaan vaihtamisen ilosta ja tekee tämän avoimesti ja sen kummempia häpeilemättä niin auta armias kun alkaa sellainen mekkala huonosta hu¤rasta,jak¤rasiasta ja hutsusta.. Nainen haukutaan alimpaan h*lvettiin koska huono nainen eikä kenenkään miehen pidä koskea tuollaisiin pitkällä tikullakaan eikä edes (lyhyellä) elimellään.
Eipä tuollaisten huutelijoiden mielipiteillä ole yhtään mitään väliä 😁
Jos joku tällaisen huutelijan mielipiteitä kuuntelee tai jopa pitää ohjenuoranaan, se on sitten hänen ongelmansa. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Koiralaumassa saa varmaan hyväksyntää, muttei karavaani koskaan pysähdy tai paljoa korvaansa lotkauta 😁
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin voimaantunut, että uskallan pitää vaatteet päälläni eikä tarvitse paljastella. En hauku ketään, mutta en kyllä halua paljaita perseitäkään nähdä missään rannalla. Paljastelu on vain hyväksynnän hakemista.
Sinä et ole yhtään näitä peppubikineitä käyttäviä naisia parempi. Sinulla on oma tapa pukeutua ja se on ok, samaten nuo peppubikinit on ok. Sen sijaan inhottava toisten ihmisten luonteiden analysointi heidän pukeutumisensa perusteella ei ole ok.
En minä tahdo nähdä kenenkään paljasta persettä. En toki nimittelemään lähde ketään silti. En miehen, en naisen.
Voimaantuminen on maailman ärsyttävin sana. Miksi ei voi voimaantua vaatteet päällä julkisilla paikoilla? kotona kumppanin kanssa luulisi riittävän se persauksen esittely.
Kannustan miehiäkin voimaantumaan jan näyttämään takapuolensa julkisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllybikinihousut ja stringit = Butt floss eli pershammaslanka
Vai epähygieniset naiset käyttää kakkamehubikinialaosia.
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei vapaaehtoisesti ja omaa typeryyttään esineellistytä itseään.
Samoin Boratuikkarit sopimattomia, mutta huudellakaan ei saa.