Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin Porvoosta käymään Tampereelle ja kun vertaa ihmisten ulkonäköä niin tuntuu, kuin olisin tullut Ruotsista Suomeen

Vierailija
25.06.2020 |

Porvoossa ihmiset ovat pitkiä, hoikkia, ruskettuneita ja siististi pukeutuneita. Tampereella taas läskimakkarat heiluu kulahtaneissa vaatteissa ja vihreäksi värjäytty kouvolatukka kiiltää. Voi tätä eroa!

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Porvoo täysin toinen kaupunki kuin useimmat suomalaiskaupungit. Ai että sitä naiskauneuden määrää!

Vierailija
2/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole Tampereella käynytkään, vaan Porvoossa olet. 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Hgistä Tampereelle ja huomasin saman! Olen naureskellut että tamperelaisilla on varmaan joku rum uusgeeni tms. kun täällä ollaan niin ihmeellisen näköisiä. Mutta luulen että se johtuu siitä, että kaikista maakunnista muutetaan rekkalasteittain juuri Treelle, esim. Seinäjoelta.

No se hyvä puoli että koen itseni täällä nätiksi vaikka ikää on 50 v.

Vierailija
5/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Treella ja olen kanssasi samaa mieltä. En Tiedä mistä junttiloista tänne valuu ihmisiä. Itseä ällöttää myös nämä ihmeelliset tukan värit vihreää, pinkkiä, keltaista you name it. Läskejä riittää ja ei hyvää päivää niiden mauton pukeutuminen..... Treella on rumia ihmisiä. Olen todellakin poikennut tästä junttien massasta Aina. Kesäisin pukeudun tyylikkäästi ikääni sopien. Tampere on suuri junttila keskellä Suomea. Tuskin on pelastettavissa koska junat tuovat tuota rumaa junttikansaa tänne joka vuosi lisää.

Vierailija
6/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan siitä että on niin paljon punikkeja.

Vierailija
7/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin Hgistä Tampereelle ja huomasin saman! Olen naureskellut että tamperelaisilla on varmaan joku rum uusgeeni tms. kun täällä ollaan niin ihmeellisen näköisiä. Mutta luulen että se johtuu siitä, että kaikista maakunnista muutetaan rekkalasteittain juuri Treelle, esim. Seinäjoelta.

No se hyvä puoli että koen itseni täällä nätiksi vaikka ikää on 50 v.

Mulla on työkaveri muuttanut Helsingistä, ruma kuin mikä, mutta suuret on luulot itsestään. Oletko se sinä?

Vierailija
8/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
9/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Treella ja olen kanssasi samaa mieltä. En Tiedä mistä junttiloista tänne valuu ihmisiä. Itseä ällöttää myös nämä ihmeelliset tukan värit vihreää, pinkkiä, keltaista you name it. Läskejä riittää ja ei hyvää päivää niiden mauton pukeutuminen..... Treella on rumia ihmisiä. Olen todellakin poikennut tästä junttien massasta Aina. Kesäisin pukeudun tyylikkäästi ikääni sopien. Tampere on suuri junttila keskellä Suomea. Tuskin on pelastettavissa koska junat tuovat tuota rumaa junttikansaa tänne joka vuosi lisää.

Kyllä ihan kantatamperelaisetkin ovat oudon näköisiä, semmoisia pieniä menninkäisiä ja gootteja tulee vastaan joka kulmalla. Peppi pitkätossun sukkahousut, säärystimet, baskerit päässä yms. aivan outoa. Entä ne tatskat! Ketä kaunistaa joku Marilyn Mansonin pää saati lävistykset? Näitä täällä vilisee.

Mutta joo, täällä on helppo olla tyylikäs koska ei niitä montaa ole. Mutta ei täällä kyllä koskaan kuule mitään kohteliaisuuksiakaan kuten esim. Helsingissä ollessa.

Vierailija
10/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sanna Marin Tampereelta?

Vierailija
11/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo kyllä on kauniiden ja komeiden ihmisten kaupunki. Vaikka väestöstä vain 28% on suomenruotsalaisia, ei tavalliset suomalaisetkaan siellä hassummilta näytä, ehkä suomenruotsalaiset ovat tartuttaneet heihin itsestä huolehtimisen ja siistin pukeutumisen?

Vierailija
12/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakennuspiireissä Tampereen guttiskene on kaikkien tiedossa.

Vierailija
13/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna Marin Tampereelta?

Näin ne väittävät.

Vierailija
14/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan kantatamperelaisetkin ovat oudon näköisiä, semmoisia pieniä menninkäisiä ja gootteja tulee vastaan joka kulmalla. Peppi pitkätossun sukkahousut, säärystimet, baskerit päässä yms. aivan outoa. Entä ne tatskat! Ketä kaunistaa joku Marilyn Mansonin pää saati lävistykset? Näitä täällä vilisee.

Mutta joo, täällä on helppo olla tyylikäs koska ei niitä montaa ole. Mutta ei täällä kyllä koskaan kuule mitään kohteliaisuuksiakaan kuten esim. Helsingissä ollessa.

Mistä tiedät, että ne pienet menninkäiset ovat kantatamperelaisia?

Vierailija
16/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli Tampereella kuitenkin on, että siellä ei juuri ole helsinkiläisiä. Nehän on niitä, kun

ihmiset ei tunne edes naapuriaan

kaikilla on kiire, harva hymyilee

näkymättömät langat repivät ja nykivät sätkynukkeja

jotka poukkoilevat kuin saaliskalat sumpussa

kaikilla on kiire ei minnekkään

Ja

Helsinki, savuinen, sumuinen kaupunki

Vierailija
17/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Guttis-Kene?

Vierailija
18/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole Tamperetta nähnytkään. Tampereella, kuten Helsingissä ja Porvoossakin, on pitkiä, hoikkia ja vaaleita ihmisiä paljonkin. Ja kuten Hesassa ja Porvoossa, on myös lyhyitä, pulskia ja tummatukkaisia, tatskoilla ja ilman.

Sen verran olen kiertänyt maailmaa, että on tullut tajuttua että kauniita ihmisiä on Suomessa itse asiassa varsin paljon. Ovat myös moniin muihin maihin verrattuna kohtuullisen hoikkia. Suomalaiset vaan tykkää lytätä ja haukkua omaa maataan ja kansaansa ihan kaikesta mahdollisesta. 

Vierailija
19/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoo kyllä on kauniiden ja komeiden ihmisten kaupunki. Vaikka väestöstä vain 28% on suomenruotsalaisia, ei tavalliset suomalaisetkaan siellä hassummilta näytä, ehkä suomenruotsalaiset ovat tartuttaneet heihin itsestä huolehtimisen ja siistin pukeutumisen?

Niin, no kyllähän Porvoossa. Täälläkin saa jatkuvasti lukea, kuinka ihanaa, erityistä ja mielenkiintoista Porvoossa on. Ei muualla vaan.

Vierailija
20/129 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Guttis-Kene?

Onko sama kuin Pötsi-Kentsu?