Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset nimittelevät toisia voimaantuneita naisia jotka uskaltavat käyttää rannalla pyllybikinejä huoriksi, nartuiksi tai horoiksi.

Vierailija
25.06.2020 |

Miksi nainen on toiselle naiselle hirviö jopa aikuisiällä?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/224d7504-8413-4336-b8d7-f66aeebe9e45

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pyllyillä jonkun kaunottaren kanssa.

Vierailija
22/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään mennä nimittelemään rannalla ketään. Minä ajattelin myös mennä viikonloppuna rannalle tyttärieni kanssa. Puemme pyllybikinit päälle. Tervetuloa nimittelemään 😁. Toivottavasti kestät sitten palautteen omasta ulkonäöstäsi.

Teenpä muuten saman. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nyt olisi totta, niin Mitä sitten? 

Ei naiset ole mitään hiton erityisryhmäläisiä. 

En toki usko tuollaiseen, että joku moisia kommentteja randomisti huutelisi. Maksimissaan jotkut yläaste-ikäiset keskenään. 

Vierailija
24/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva mankineista.

https://www.google.fi/search?q=borat+uikkarit&sxsrf=ALeKk02T7ez5kj7uDVR…

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottavat asian huumorilla ja nauravat silmät päästään jos joku tulee rannalla mankineissa.

Vierailija kirjoitti:

Luulen ettei kaikki miehetkään ottaisi hyvin jos voimaantuneet miehet alkaisi kulkea rannoilla perseet paljaina.

Vierailija
25/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei rouva tykännyt kun mennään hänen perheen miesten kanssa 'etsiin frisbeetä' ja pyllistellään? Pitäisi toisten miehet jättää rauhaan. Varmaan muuten ei olisi huudellut. Meni liian liki pyllynsä kanssa.

Keikisteli väärän naisen miehelle. Rouva halusi kostaa ja karkoittaa keikistelijän. Lehteen tuli vain oma versio tarinasta.

Vierailija
26/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks boomeri käynyt kuumana ei tarvi monikossa puhua.

Vierailija
27/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen ettei kaikki miehetkään ottaisi hyvin jos voimaantuneet miehet alkaisi kulkea rannoilla perseet paljaina.

Minulle on se ja sama jos joku pässi haluaa itsensä nolata.

m35

Mikä siinä sitten on niin niin ärsyttävää??

Kuulostaa raskaalta yrittää määrätä omia JA muiden tekemisiä. Se on myös hyvin itsekeskeistä.

Vierailija
28/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin villitys sitten taantuu kun rehevät luomupeffatkin alkaa käyttämään muitta mutkitta.

Vierailija
29/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehopositiivinen naisoletettu. Olin rannalla pyllisbiksuissa ja sain rumia kommentteja, kun pepussani on finnejä, eikä peppuni ole timmi,kuten ig-malleilla. Tein tasa-arvovaltuutetun toimistoon valituksen. Kaikilla oikeus olla rannalla, ilman kommentointia.

Vierailija
30/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku MIES nimittelisi naista noin halventavasti rannalla ja asiasta uutisoitaisiin, syntyisi todellinen somemellakka kyseistä miestä vastaan. Mutta nyt kun nimittelijä on nainen, niin asia onkin jotenkin ok?

En ymmärrä teitä. Toisen ihmisen nimitteleminen on aina väärin.

Ei ole ok! Tämän jutun pahis ja superjuntti on se nimittelijä. Hänelle pitäisi opettaa käytöstapoja ja ihmisten normaalia kanssakäymistä. Perheensä häpeää häntä varmasti jo paljon.

Vierailija
31/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai frisbeetä oikein etsittiin vedestä? Siinähän onkin hyvä voimaantua perheellisten miesten kanssa? Ehkä oikein kääntää selän miehille, kumartua etsimään frisbeetä? Taisi vaimo suuttua vain siksi?

Vierailija
32/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi pitää "etsiä frisbeetä" ja pyllistää juuri sinne suuntaan jossa miehiä istuu? Kysyn vaan.

Vierailija
33/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten kumartua ainoastaan mekan suuntaan kokovartalokaapu päällä järvessä?

Vierailija kirjoitti:

Vai frisbeetä oikein etsittiin vedestä? Siinähän onkin hyvä voimaantua perheellisten miesten kanssa? Ehkä oikein kääntää selän miehille, kumartua etsimään frisbeetä? Taisi vaimo suuttua vain siksi?

Vierailija
34/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on se ja sama jos joku pässi haluaa itsensä nolata.

m35

Mikä siinä sitten on niin niin ärsyttävää??

Kuulostaa raskaalta yrittää määrätä omia JA muiden tekemisiä. Se on myös hyvin itsekeskeistä.

Ei siinä minua mikään ärsyttäisi, mutta typeränä ja nolona sitä pitäisin jos näkisin jonkun äijän keikkuvan perse paljaana rannalla.

m35

Vierailija
35/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringinirunarualkkarit ja -bikinit persvaossa on kuin pikkumuksu vasta opettelisi pukeutumaan äitinsä vaatekappaleilla, mutta ei vaan osaa. Kertakaikkiaan naurettavaa ja mautonta. Lopulta muotiin tulee vielä Keisarin uudet vaatteet, koska rajaton rusketus hei fomo yolo lol. Voisi vaikka joku gyne jyrähtää, että paikat hautuvat ja tulehtuvat turhassa nirunaruhullutuksessa herkemmin. Kaikkia yessicayasminayrjöylermiinoja ei tietenkään kiinnosta kun lauman mukana on laumasieluna mentävä.

Vierailija
36/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen on voimaannuttavaa.

Vierailija
37/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset uimavaatteet rannoille! Alaviivat ja nännit piiloon ja persposket vähintään puoliksi piiloon. Minä en ainakaan halua nähdä kenenkään pukamaisia pyllyaukkoja stringien välistä kun kumartelevat.

En minä mitään Borat-uikkareitakaan halua miesten päällä rannoilla nähdä, vaikka olisi joku Mister Universumi kyseessä!

Kyse on muiden ihmisten kunnioittamisesta, samoin jos rannoilla on uskontokuntien edustajia, mutta sitähän nämä MINÄMINÄ-ihmiset eivät voi mitenkään tajuta!

Vierailija
38/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei rouva tykännyt kun mennään hänen perheen miesten kanssa 'etsiin frisbeetä' ja pyllistellään? Pitäisi toisten miehet jättää rauhaan. Varmaan muuten ei olisi huudellut. Meni liian liki pyllynsä kanssa.

Huutelijarouva on todella typerä ja nolasi itsensä täydellisesti! Kannattaa pysyä kotona, jos ei osaa julkisilla paikoilla käyttäytyä. Sääli perhettään ja aiheuttamaansa häpeää, toivoa sopii että kykenee yleensä normaaliin kanssakäymiseen yleisillä paikoilla :(

Vierailija
39/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeärangaistus on nykyään aliarvostettu. Yhteiskunnassa on tietyt moraaliset säännöt liittyen esim. pukeutumiseen ja jos joku ei niitä osaa noudattaa, niin siitä kuuluukin saada palautetta

Tiesitkös, että naisille on sallittua olla vaikka yläosattomissa yleisillä uimarannoilla? Sinun moraaliset sääntösi eivät ylitä Suomen lakia.

Vierailija
40/55 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on siinäkin, että ensin kyllä ollaan justiinsa niin voimaantuneita kuinka kyllä nainen saa harrastaa seksiä ihan vaan huvikseen ja kenen kanssa tahtoo lälläslää eikä siihen saa olla yhdelläkään miehellä mitään sanomista.

Sitten kun joku nainen tosiaan harrastaa seksiä ihan vaan huvikseen ja vaihtaa vielä kumppaniakin ihan vaan vaihtamisen ilosta ja tekee tämän avoimesti ja sen kummempia häpeilemättä niin auta armias kun alkaa sellainen mekkala huonosta hu¤rasta,jak¤rasiasta ja hutsusta.. Nainen haukutaan alimpaan h*lvettiin koska huono nainen eikä kenenkään miehen pidä koskea tuollaisiin pitkällä tikullakaan eikä edes (lyhyellä) elimellään.