Mökki ihan kauheessa kunnossa
Ei täällä toimi juuri mikään. Vuokrattiin viikoksi, saavuimme tänne ja tuli koti ikävä. Kerrossängyt tosi kapeat, ikkuna lähti alas tai siis se "sälekaihdin", muurahaisia lattia täysi, yksi nainen päästi molemmat koiransa irti kun oltiin lenkillä ne suorastaan valahti kädestä. Siinä oli katastrofin ainekset näkyvissä.
Sunnuntaina sentään lähdetään kotiin mutta on tämä tukalaa kun ei mitään ilmastointia. Ei niin. Mitään.
Eikä kaupoistakaan saatu kun on loppuunmyyty.. Huhhuh otan osaa niille jotka käy armeijaa tätä oloa voisi verrata siihen. 😂
Kommentit (12)
Kuulostaa ihanalta. Monen suomalaisen mökki-idylli muodostuu juuri noista asioista. Onko hyttysiä?
Lähtökohtaisesti ei nämä pikku ötökät häiritse mutta kun kaikki tavarat vaatii huoltoa niin mulla hajoo pää. Ei vaan kestä että suihkun letkua joutuu rullaamaan tiukemmalle aina kun sinne menee. Voisi sanoa että tää on köyhälistön mökki upeilla maisemilla.
Vuokrattiin toimihenkilö yhdistyksen kautta ja sitten sain mukavasti tietää ettei tätä mökkiä kukaan ylläpidä mitenkään. No sen on näköinenkin.
En ymmärrä noita vuokramökkejä. Ne voi olla mitä vaan.
Oma on aina oma.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä noita vuokramökkejä. Ne voi olla mitä vaan.
Oma on aina oma.
Eikö netistä kuitenkin nykyään löydy aika tarkat arvostelut?
Mutta olen pahoillani ap.
Selkeesti ette tulleet meidän vuokramökille. Pidetään kunnossa ja siivotaan viimeisen päälle asiakkaita varten.
Sadekelillä tuollainen olisi vielä isompi kauhistus, mutta hienolla kelillä eihän siellä mökissä käydä kuin nukkumassa ja hakemassa seuraavat syötävät jotka nekin voi syödä ulkona.
Jos nyt mökkiä tarjotaan vuokralle niin oletusarvona on että siellä olisi suht siistiä ja fasiliteetit on toimintakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Sadekelillä tuollainen olisi vielä isompi kauhistus, mutta hienolla kelillä eihän siellä mökissä käydä kuin nukkumassa ja hakemassa seuraavat syötävät jotka nekin voi syödä ulkona.
Mua ällöttäis nukkua tuollaisessa paskaisessa mökissä. Hyi. Joskus joutunut olemaan sellaisella vieraana.
Katsii kuvata, ettei tule laskua vioista.
Mä oon kyllä ennenkin ollut täällä mutta oletin että edes joku olisi tehnyt tästä hieman parempaa inhimisellämpää.
No eipä auta kuin mennä seuraavaksi kalliiseen huvilaan ja jos se on mörskä niin en mökkeile ikinä.
Sukulaisten mökillä oli vain ulkohuussi ja hirvee mennä keskellä yötä sinne.
Mitä kautta vuokrasitte?