Saako teini olla ilman toppia?
Mitä vastaisit äitinä tai isänä? Pervopenat älkööt vaivautuko.
13 v tyttäreni kysyi, pitääkö näillä helteillä pitää "ihmisten ilmoila" paidan alla toppia, rintsikoita tms. Hiostavat tietenkin.
Itse en ilman rintsikoita ulkona liiku, mutta "saako" nuori tyttö liikkua? Paheksutaanko tai herättääkö kyseenalaista huomiota (niissä pervoissa).
Sanoin, että tekee miten haluaa. Nähtävästi silti on sitä toppia pitänyt.
Kommentit (16)
Pervopena kuvittelee mitä kuvittelee, oli tyttäresi pilkkihaalarissa tai yläosattomissa, sille et voi mitään.
Vastasit ihan oikein. Jos on sopivaa liikkua narutopissa, niin on se on olla pelkässä t-paidassa.
Anna nuoren päättää itse. Ilmeisesti vielä pienet rinnat, jos kokee liivittömyyden mukavampana.
Missä ihmeen takapajulassa oikein elät? En ole ikinä käyttänyt rintaliivejä, eikä kukaan ole koskaan pakottanut mua niitä käyttämään. Mulle ei ole tullut mieleenkään, että asiasta olisi pitänyt joltakulta kysyä. Kukaan ei ole minuun koskaan kiinnittänyt huomiota liivittömyyteni takia. En kyllä usko, että tyttöösikään.
N23
Olisiko tarkoitus siis päästä esittelemään orastavaa s*ksuaalisuu*ta?
Tämä on samaa sarjaa karvojen ajelun kanssa. Toisten mukaan äidin kuuluu opettaa, että karvat ajellaan, toisten mielestä saa itse päättää.
Minusta pitää olla rintsikat ja kainalo ja säärikarvat ajellaan. Mutta olenkin vanha täti.
En itsekään käytä läheskään aina ihmisten ilmoillakaan toppia tai rintsikoita. Ikää minulla jo 50v, eikä kukaan ole asiasta huomautellut tai rintoja tuijotellut. En kyllä ole käyttänyt mitään läpinäkyviä tai paljastavia paitoja.
Anna lapsen olla lapsi! Komppaan aiempaa kirjoittajaa että pervot näkevät mitä tahtovat ja sille sinä et voi mitään. Tämä tämmöisenä kahden tytön yh-iskän mielipiteenä, joka on joutunut pähkäilemään myös monien kummallisten kysymysten kanssa.
M42
Kunhan paita päällä on niin tuskinpa on pakko pitää ritsikoita. Eihän niitä tarvitse pitää koskaan elämässään jos ei halua. Antaa heilua tyttöjen vapaana.
Tuskin on mikään D-kuppi vielä eli vapaana vaan.
t. Setämies
Eihän kenenkään tarvitse pitää rintaliivejä jos ei halua, miksi lapsenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on samaa sarjaa karvojen ajelun kanssa. Toisten mukaan äidin kuuluu opettaa, että karvat ajellaan, toisten mielestä saa itse päättää.
Minusta pitää olla rintsikat ja kainalo ja säärikarvat ajellaan. Mutta olenkin vanha täti.
Mitäh? Toivottavasti kukaan ei oikeasti puutu lapsensa ihokarvoihin.
Mä olen 70 luvun lapsi, ja ei mulla ollut toppia. Ei rintsikoita tai mitään. Ei kyl kauheasti innostanu T. paidas kyl kulkeakkaan.
T. Siveellinen pukeutuminen aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Toivottavasti kukaan ei oikeasti puutu lapsensa ihokarvoihin.
Toivottavasti puuttuu. Minä ainakin olen neuvonut ajelut ja hommannut niin ladyshawet kuin partakoneet. Alakoululaisen tytön kainalot jopa ajelin, kun ei itse osannut ,eikä itse halunnut niitä 3 cm pitkiä puskia uimahalliin.
T. Apinan sukulainen, joka kärsi karvoistaan parikymppiseksi, kun äiti ei neuvonut, mitä niille voisi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kaikki on aina että juu, voi antaa tissien heilua ja karvojen rehottaa, mutta oikeassa maailmassa niitä ei yleisesti hyväksytä.
Kutsut itseäsi äidiksi? Kyselet täällä ja vastaat 13-vuotiaalle, että tekee miten haluaa?
Tietenkin pitää olla toppi tai rintsikat. Eivät ne hiosta.