Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka löysit miehesi netin kautta - missä ja miten tutustuitte?

Vierailija
09.07.2006 |

Kirjoittelitteko meiliä, kävittekö pitkiä keskusteluja chateissä...? Lähtikö juttu jomman kumman deitti-ilmoituksesta? Mietinpä vain voiko sellaisista lähtökohdista rakentaa tulevaisuutta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka laitoin matchiin. comiin. Hän oli tosi innokkaan tuntuinen, mutta kuitenkin ihan kivalla tavalla. Kirjoittelimme pari viikkoa tosi aktiivisesti ennen kuin tapasimme.

Ekan tapaamisen jälkeen aloimme myös lähetellä tekstareita ja sitten chatata päivisin, noiden meilien lisäksi.

Tokalla tapaamisella kävimme leffassa, syömässä ja suutelimme. Seuraavana päivänä tapasimme keskellä päivää ja päädyimme melko suunnitellusti harrastamaan seksiä - se oli tosi ihanaa ja me molemmat halusimme sitä.

Sen jälkeen kaikki onkin mennyt melkein omalla painollaan.

Lähimmät tutut tietävät, että tapasimme nettipalstan kautta, mutta ei sitä jokaiselle puolitutulle jaksa alkaa selittää.

Vierailija
2/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten valkkasin rehellisemmän tuntuiset kaverit joiden kanssa jatkoin sähköpostien lähettämisiä. Yleensä nämä kaverit kertoivat melkein heti nimensä. Nyt yhden kanssa olen ollut yhdessä 8v joista naimisissa 1v kihloissa 7,7v ja 2 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole kertoneet että tapasimme netissä. Isäni on ainoa joka tietää. Kerromme aina kaikille missä tapasimme ilmi elävänä

Vierailija
4/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tappmien kanssa voi ainakin keskustella ilman, että ensimmäisenä täytyy miettiä ulkonäköä. Ehkä voi jopa oikeasti oppia tuntemaan toisen ajatuksia. Baarissa on paljon pinnallisempaa. Tietenkin netissäkin monet voi valehdella ja huijata, joten kannattaa olla tarkkana. Mulla on kokemusta baareista ja netistä. Nettitutun kannssa olen naimisissa jo 5vuottas, kaksi lastakin on.

Me meilailtiin ensin tiiviisti pari viikkoa. Sitten tavattiin livenä. Sattumalta asuttiinkin samassa kaupungissa ja lähellä toisiamme, mitä ei alkuun tiedetty.

Vierailija
5/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena erittäin hyvä suhde, kaksi lasta ja naimisissa ollaan oltu nyt 4 vuotta. Kirjoiteltiin pari kertaa, tavattiin ja tässä sitä ollaan ;-) En yleensä kyllä kerro, että ollaan tavattu netissa. Vain " syypää" eli ystävättäreni, jonka suosituksesta vastasin miehen ilmoon tietää varsinaisesti asiasta. Muut luulevat meidän tavanneen raflassa

Vierailija
6/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisviesti tuli häneltä. lukaisin sen, vilkaisin profiilin, lähetin viestinä mailiosoitteeni hänelle. kirjoiteltiin parisen viikkoa, vaihdettiin puhelinnumeroita. Aloimme tekstailla. n. 1,5kk tuntemisen jälkeen kohtasimme, menimme kasvitieteelliseen puutarhaan kuhertelemaan. siitä se läks.

Vierailija
7/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena erittäin hyvä suhde, kaksi lasta ja naimisissa ollaan oltu nyt 4 vuotta. Kirjoiteltiin pari kertaa, tavattiin ja tässä sitä ollaan ;-) En yleensä kyllä kerro, että ollaan tavattu netissa. Vain " syypää" eli ystävättäreni, jonka suosituksesta vastasin miehen ilmoon tietää varsinaisesti asiasta. Muut luulevat meidän tavanneen raflassa

Vierailija
8/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisviesti tuli häneltä. lukaisin sen, vilkaisin profiilin, lähetin viestinä mailiosoitteeni hänelle. kirjoiteltiin parisen viikkoa, vaihdettiin puhelinnumeroita. Aloimme tekstailla. n. 1,5kk tuntemisen jälkeen kohtasimme, menimme kasvitieteelliseen puutarhaan kuhertelemaan. siitä se läks.

Vierailija
9/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsänä työpäivänä. Tarkoitus ei ollut vastata kellekään vaan testata millaisia vastauksia saa 25v 2,5v kaksosten yh-äiti. No yhdessä yössä tuli 38 viesti joita 99% oli ala-arvoisia mutta yksi oli tavattoman ihana ja herttainen. Mies pohdiskeli miten onnistuu kesäinen uimarantareissu 2 pienen kanssa jne. Oli ihan pakko vastata. Siitä alkoi intensiivinen meilien vaihto kunnes noin kuukauden kuluttua uskaltauduin kertomaan oikean nimeni ja osoitteeni. Mies tuli käymään kun lapset olivat isäällään ja se oli menoa. Kumpikin ihastui ensinäkemisellä ihan täysillä. Kun tavatiin asuttiin 200km päässä toisitamme mutta aika pian mies löysi hyvän työpaikan täältä minun ja lasten läheltä. Tästä on nyt 5v joista 4v ollaan oltu naimisissa. Yhteisiä lapsia on syntynyt 2 ja oma talo valmistui muuttokuntoon alkuvuonna.

Vierailija
11/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jo 7 vuotta aikaa, naimisissa ollaan.

Alussa meilejä, sitten chattiä, sitten tavattiin, siitä lähti...

Mitä hävettävää tässä on?

Vierailija
12/27 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irc-galleria, IRC ja sähköpostimato, joiden ansiosta aloimme sähköposteja kirjoitella, irkkailla sekä lopulta myös soitella/tekstailla. Noin kuukauden yhteydenpidon jälkeen tapasimme ja se oli menoa..!

Mielestäni netin kautta alkunsa saaneissa suhteissa ei enää ole mitään hävettävää, ne ovat arkipäivää. Ehkä silloin aluksi oli, kun ajateltiin, että vain nörtit istuvat koneella niin paljon, että pitää kumppanikin sieltä hommata. (Ja nörtteys oli hävettävää..?) Toki me koneella viihdyttiinkin, mutta kyllä molemmilla oli myös muuta elämää. Suhteemme sai alkunsa ihan vahingossa, kiitos sen sähköpostimadon! (Nyt tutut tunnistavat! :D)

Vierailija
13/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ilmoitus, johon mieheni tarttui. Muutama päivä kirjoiteltiin, sitten jo vaihdettiin numeroita ku kun puhelut alkoivat olla tosi pitkiä, päätimme tavata. Minä menin hänen kotiinsa kahville, samoin seuraavana päivänä ja parin kuukauden päästä muutin kokonaan ja täällä olen vieläkin :) Siitä on nyt kohta 5v. Ollaan kihloissa, yksi lapsi ja naimisiin mennään pian!

Vierailija
14/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne sovittiin treffit, sitten vaihdettiin sähköpostiosoitteita ja kirjoiteltiin mailia. Lopulta soiteltiin muutaman kerran ja sovitiin tapaaminen. Ja siitä lähtien oltiinkin kuin paita ja peppu. Nyt yhdessä 7 vuotta, joista 3 naimisissa, kaksi ihanaa lasta. Hyvä suhde.

Vierailija
15/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoteltiin parisen kuukautta ennen kun tavattiin, ekoilla treffeillä käytiin syömässä ja ajeltiin ympäri maakuntaa...ne treffit kestikin 6 tuntia :o) Nyt ollaan oltu naimisissa kolme vuotta ja yksi lapsi on.

Vierailija
16/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä käsityksessä että aika moni ' häpeää' että on netistä hakenut seuraa.. :/

Vierailija
17/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti ihan ok tyypiltä. Näimme eräässä pubissa, josta liukenin aika nopeasti. Oli pikkasen outo kaveri, lähetteli mulle sen jälkeen kännykkään tekstareita öisin, tyyliin että veri valuu ym.

Sen jälkeen en uskaltanut tavata ketään netti-tyyppiä, onneksi löysin mieheni ihan livenä.

Vierailija
18/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lotellut.

Vierailija:

Olen siinä käsityksessä että aika moni ' häpeää' että on netistä hakenut seuraa.. :/

Vierailija
19/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin chättäiltiin n. reilun kuukauden josta varmaan 3 viikkoa laitettiin maileja. Sitten tavattiinkin yhdessä konsertissa. Ei olla kellekään kerrottu missä ollaan oikeasti tavattu, virallinen kertomus on että nähtiin ekaa kertaa konsertissa. Ja onhan se sillai totta että ekaa kertaa tavattiin konsertissa IRL :-)

Vierailija
20/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut sinkkuna pari kuukautta, kun vessassa istuessani sattui silmiini ilmoitus alueuutisissa, treffit- palstalla...Tuli heti sellainen tunne, että hänelle täytyy kirjoittaa.

Kirjoittelimme pari kuukautta ja sitten näimme. Olemme olleet yhdessä viisi vuotta ja meillä on yksi lapsi.

En enää välttämättä kerro siitä asiasta. Eikä toisaalta kukaan sitä kysykkään. Olemme niin vakiintunut, tavallinen pari, perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi