Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita n.7kk vauvan äitejä, jotka ovat uupuneita?

Vierailija
09.07.2006 |

minulla on ihana ja terve 7kk tyttö, mutta välistä itsestäni tuntuu, että olen aivan poikki, kun tyttö vaatii tällä hetkellä niin paljon huomiota. konttaa koko ajan perässä, hetkeksikään ei voi jättää silmistään ettei tipahda tai kaada jotain päällensä jne. onko tämä normalia tähän ikään kuuluvaa? onko minulla kohtalotovereita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7-kuinen ja lisänä 2-vuotias jolla vauhtia riittää mutta järkeä ei. Mutta kun muistelen esikoisen vauva-aikaa, niin olin varmasti uupuneempi silloin yhden lapsen kanssa, kuin nyt kahden. Nyt ei jaksa enää kaikesta hermostua/stressata :)

Vierailija
2/3 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kestää aikansa. Seuraava rasittava vaihe on kun opettelee seisomaan ja kävelemään. Koko ajan saa pelätä . Se vasta hermoja raastavaa onkin.

Mielestäni juuri tämä vaihe on vauvan kanssa kaikista raskain. Kyllä se siitä helpottaa. Vaiheita tulee ja menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6kk makaa mahallaan ja sätkyttää jalkojaan ja kun ei pääse eteenpäin, niin alkaa jumalaton huuto... sitten juostaan kääntämään poika ja minuutin kuluttua taas sama homma alusta.

Olin toivonut, että muuttuu helpommaksi, kun poju lähtee ryömimään tai konttaamaan, mutta taitaa olla siis turha toivo...

huokaus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän