Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50+ ja Haluan voimaanuttaa itseäni pyllybikineissä? Voinko mennä Prismaan?

Vierailija
25.06.2020 |

Siis jos joku mut haukkuu niin sillä on itsellä paha olo. Thats it.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin, tosin olen 50+ ja sen verran pyylevä, että pyllybikinit piiloutuvat poimujeni pohjille. Vastaavasti etumus on sen verran rehevä, että rinnat myötäilevät navan kaarta. Olen kuitenkin sinut itseni kanssa enkä epäröi olla itselleni juuri sellainen kuin olen. Jos joku kauhistuu tai pitää tätä mauttomana asiana, niin hänellä itsellään eivät asiat ole hyvin. Jos siinä kassajonossa teen pari tverkkaushemputusta, jotta saan pyllybikinen nauhan pois persvaosta, niin se on todella vain minua itseä varten, kukaan mies ei saa kuvitella, että häntä jotenkin haluan miellyttää.

Lahden Paavolan Prisma huomenna klo 11 aikoihin, täältä vyörytään.

Vierailija
2/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun vaan. Itse tykkään vöhän vanhemmasta ja hyllyvälien välissä voi vähän kosketella itseään kun seuraa sua siellä. Kun nojaa vielä kärriin niin kukaan ei huomaa että seisoo 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko nämä pyllybikinelliset kaupassa, vai siellä rannalla jossa voi rauhassa olla bikineissä itse kukin?

Vierailija
4/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku roti tähän touhuun, ruokakauppaan ei mennä uima-asussa ja pakaroiden esittelyssä ei ole mitään hienoa.

t. feministi

Vierailija
5/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos sinulla on S-etukortti.

Vierailija
6/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku voit tulla meille. Tarjoan teetä ja Fazerin parhaita. Voimaantua saat ympäri asuntoa ja parvekkeelta voit voimaannuttaa naapureitakin.

Vierailija
7/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin niin kuin ilman niitä.

Vierailija
8/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku voit tulla meille. Tarjoan teetä ja Fazerin parhaita. Voimaantua saat ympäri asuntoa ja parvekkeelta voit voimaannuttaa naapureitakin.

Voimaannut jo pelkästä bussimatkan ajattelusta! Minä olen minä, en häpeä ihraani. Se on kovalla työllä ja ahkeralla syömisellä hankittu, ympäröi minua kuin lämmin ajatus.

Vierailija
9/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Pertti! Rauhoitupa nyt.

Vierailija
10/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimaannut jo pelkästä bussimatkan ajattelusta! Minä olen minä, en häpeä ihraani. Se on kovalla työllä ja ahkeralla syömisellä hankittu, ympäröi minua kuin lämmin ajatus.

Ihanaa. Kauanko matka kestää, jotta tiedän milloin laitan teen hautumaan?

Vierailija
11/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn kerhoon, pakko voimaantua, kun rahat on vähissä ja ruoka lopussa. Aion tehdä ne biksut leikkaamalla vanhoista mustista alkkareista.

Vierailija
12/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Ajattelisin, että olet menossa uimaan prismakäyntisi jälkeen.

Vierailija
13/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do it!

Vierailija
14/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuta itsesi!!!ja jos joku katsoo pyllyä meetooooo

Vierailija
15/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme kun naisten pitäis voimaantua joistain helvetin pyllybikineistä niin kuin iltapäivälehdet toitottaa. Voimaantuko miehetkin persestringeistä, jos pukevat ne päälle?

Vierailija
16/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko av-palstan vihamielisyys miehiä kohtaan siitä, että suuri(-n?) osa kirjoittajista on todella lihavia ja voimaantuneita 45-65v naisia, ilmeisesti myös yh:ita suurin osa?

M/40

Vierailija
17/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko nämä pyllybikinelliset kaupassa, vai siellä rannalla jossa voi rauhassa olla bikineissä itse kukin?

Noooh, kyllä sitä voi voimaantua ihan missä vaan!

Vierailija
18/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko av-palstan vihamielisyys miehiä kohtaan siitä, että suuri(-n?) osa kirjoittajista on todella lihavia ja voimaantuneita 45-65v naisia, ilmeisesti myös yh:ita suurin osa?

M/40

Enemmän täällä on jonneja ja veetejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän