Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olethan nyt varmasti muistanut nauttia oikein olan takaa, kun helle hellii?

Vierailija
25.06.2020 |

Ensi viikolla viilenee, joten nyt täytyy nauttia seksihelteestä vaikka hampaat irvessä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen nauttinut täysin rinnoin. Aivan ihanaa sekstailla,uida sen päälle jne. Nyt jo itkettää kun helteet loppuu

Vierailija
2/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi saatana. Onneks tää psska loppuu just kohta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin älyttömästi:)

06 olin jo uimassa ja äsken tulin sisälle. Muuten olen vain piipahtanut sisälle tekemään ruuan, paistamaan marjapiirakan ja keittämään kahvia. Noihin mennyt alle 1h yhteensä

Vierailija
4/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Olen hampaat irvessä korjannut (= tuhonnut) polkupyörää puolipukeissa takapihalla.

Vierailija
5/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tää menee alasti sängyssä maatessa, kylmäkalle jaloissa, pillukarvat tuulettimen edessä hulmuten

Vierailija
6/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin istumalla ilmastointilaitteen huminassa, ah miten ihanaa. Kiva jos ens viikolla pääsis ulkonakin käymään.

Vierailija
7/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ”nauttinut” sillä tavalla, että ulkona (kaupassa ym.) käynnit olen joutunut rajoittamaan klo 5-8 välille, sen jälkeen on jo niin kuuma, että alkaa raivoitkettää laittaa edes rintsikoita päälle. XD Muuten olenkin sitten maannut enemmän tai vähemmän alasti sängyssä jo useamman viikon. Onneksi olen työtön...

Vierailija
8/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut. Eihän tämä ole vielä mitään, nytkin ulkona vain +24. Päivällä oli +29.

Hyvät lenkkeilykelit, kun ottaa vettä mukaan ja laittaa aurinkorasvaa.

Uskon että lenkkeily on se juttu minkä vuoksi pärjään. Tulee niin hiki, että normi hommat ei tunnu enää miltään. Ja tietenkin se, että ulkomailla olen lenkkeillyt +40 helteessä.

Harmittaa vain luonnon puolesta. Luonto tarvisi vettä.

Vierailija
9/9 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut. Olen ulkoillut mielettömästi viime viikkoina. Onneksi oli juuri lomaviikot parhaiden kelien aikaan. Olen ollut lähinnä mökillä ja kiits kauniin sään nyt on riittänyt virtaa puuhailla ulkona, pyöräillä ja patikoida.