Eduskunnan kyselytunti: Matti Vanhanen oli minulle pettymys, ei vastannut yhteen ainoaan kysymykseen, jopa Marin vastasi aiemmin paremmin.
Vanhanen sanoi joka kysymykseen ettei tiedä, ettei ole ajateltu, ettei ole mitään tulossa ja vaikutti että osa hänen toimialansa asioista oli hänelle ihan vieraita. IL ja IS kommenteissa jotkut ylistävät Vanhasta taivaisiin enkä tajua miksi. MInusta jopa pm Sanna Marin on aiemmin vastannut huomattavasti selkeämmin ja asiantuntevammin jopa valtiovarainministerin alueeseen kuuluviin asioihin.
Ja niille jotka länkyttää taas että missä Marin oli kun ei ollut paikalla, mm. IL keskusteluissa epäillään että oli miehensä kanssa sillai sitä vauvaa tekemässä. Ei ollut, vaan mukana Pohjoismaiden neuvoston johtajien etämeetingissä saman aikaisesti. Siellä asiat ovat jopa tärkeämpiä kuin eduskunnan Orpon ja PS länkytys turhasta:
https://valtioneuvosto.fi/-/10616/pohjoismaiden-paaministerit-keskustel…
Kommentit (5)
Matti Vanhanen on yhtä karismaattinen kuin lätäkössä viruva lapanen.
Matti 69:llä oli vain naiset mielessä :D Ajatelkaa nyt itse jos koko ministeriaitio olisi täynnä nuoria naisia ja pääsisit saunaa näiden kanssa.
Matti on ALFA ukko kirjoitti:
Matti 69:llä oli vain naiset mielessä :D Ajatelkaa nyt itse jos koko ministeriaitio olisi täynnä nuoria naisia ja pääsisit saunaa näiden kanssa.
Tänään ainoa nuori nainen ministeriaitiossa oli Li Andersson kun sieltä puuttuivat sekä Sanna Marin että Maria Ohisalo. Tuskin Matti Kiurun avuja tsekkailee...
Vierailija kirjoitti:
Matti on ALFA ukko kirjoitti:
Tänään ainoa nuori nainen ministeriaitiossa oli Li Andersson kun sieltä puuttuivat sekä Sanna Marin että Maria Ohisalo. Tuskin Matti Kiurun avuja tsekkailee...
Kun tätäkin kuvaa katsoo, Sanna nielee Matin kokonaisena purematta...
https://pbs.twimg.com/card_img/1275013206273142786/3dsDxwHq?format=jpg&…
Itsekin ihmettelin alkuun missä Sanna oli mutta nyt ymmärrän ja tsemppiä hänelle Pohjoismaiden meetingeihin. Aneemista oli keskustelut eduskunnassa. Oppositio näyttäisi olevan aika hampaatonta kun ei ole mitään ratkaisuja tarjota, vain syyttelyä. Orpo ja Halla-aho joutaisivat jo kesälomalle, väsynyttä.