Haluaako joku kysyä jotain minulta, jolta alamaailma on tulossa milloin tahansa perimään 800 euroo?
Sanoin jo itse velkaukolle, että kannattaa hoitaa asia kerralla kuntoon tai kostan ja hänkin häviää mukanani. Karua mutta totta joka sana.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. Ehkä voisit vaikka mennä töihin ja maksaa velkas, sen jälkeen olla sekaantumatta enää tollasiin lapsellisiin isojen poikien mafia-fantasioihin.
No ei auttaisi tähän hätään. Muutenkin, olen ilman lääkitystä osittain työkyvytön. Olen kyllä ollut työelämässä, mutta ei tällä päällä voi kuin kaikkein sisukkain ihminen maapallolla elää työelämän rytmin mukaan. Ap
Perusaddikti. Selittelet mustankin valkoiseksi, kuinka mitään et voi asioiden eteen tehdä, miten kaikki on muiden vikaa, eikä tietenkään mikään ole oma syysi. Muutoksiakaan ei voi tehdä koska aina löytyy syy, miksi ei.
Hehe. Otan toki kaiken vastuun omasta elämästäni, mutta kun olen syntynyt sellaisten aivojen kera, että niitä pitää lääkitä, että kykenen elämään normaalin ihmisen tapaan, niin mielestäni en turhaan ota huomioon kyseistä neurologista normaalista poikkeavaa asiaa aivoissani. Ja minkä addiktion sinä tuosta lainaamastasi kommentistani kaivoit minulle? Tiedätkö mitä addiktio tarkoittaa? Ja luuletko että juttelet jonkun puupää-nistin kanssa? Ap
Niin, se, että on adhd/autisminkirjolla onkin hyvä syy olla tekemättä elämälleen mitään järkevää tai vaikka hakea asiaan apua ja alkaa tekemään elämästään elämisen arvoista. Mutta kun vali vali ei pysty eikä kykene kun on tää ja tää ja vielä tääkin. Kyllä, valitettavasti oon sen verran lähipiirissäni katsellut addiktien touhuja, että ihan kuin niiden jankkaamista kuuntelisi kun sun juttuja lukee. Aina on selitystä selityksen perään. Kun kaikki muut on syypäitä.
Kannattaa mennä hoitoon ja pistää elämä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
"Alamaailma" velkoo kahdeksaa sataa. Aika nappikaupaksi on mennyt "alamaailman" bisnekset. Ihan Kummisetä-meininkiä, joo.
Ap:lle on tehty tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Nyt on sitten tullut hevosenpää sänkyyn :(
Älä kosta. Surullinen olo tulee kun lukee sinun epätoivostasi.
Olen pahoillani ettet ole saanut hoitoa. Miksi et voisi muuten saada tutkimuksia ja lääkitystä, jota tarvitset? Yleislääkärin kautta lähetteen voisi saada erikoissairaanhoitoon. Itsellä on satunnaisena lääkityksenä Opamox, ylijännittyneisyyteen, sekä olen käynyt terapiassa. Jotkut päivät ovat vaikeampia kuin toiset, mutta selvisin työelämään. Traumat eivät unohdu, mutta useimpina päivinä ne eivät rasita niin lujaa, kuin aiemmin. Työelämän rytmistä olen samaa mieltä kanssasi, se on vaativaa ja toisteista. Siellä ei myöskään saa olla oma itsensä, mikä on kyllä rasittavaa.
T. Se ent. "tanssijatar"
"Ainahan on maksettava, eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu . . ." Olitpa sitten velkaa ylä- keski- tai alamaailmalle.
Vierailija kirjoitti:
"Alamaailma" velkoo kahdeksaa sataa. Aika nappikaupaksi on mennyt "alamaailman" bisnekset. Ihan Kummisetä-meininkiä, joo.
Voi kuule ihan muutamia kymppejäkin ne velkoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. Ehkä voisit vaikka mennä töihin ja maksaa velkas, sen jälkeen olla sekaantumatta enää tollasiin lapsellisiin isojen poikien mafia-fantasioihin.
No ei auttaisi tähän hätään. Muutenkin, olen ilman lääkitystä osittain työkyvytön. Olen kyllä ollut työelämässä, mutta ei tällä päällä voi kuin kaikkein sisukkain ihminen maapallolla elää työelämän rytmin mukaan. Ap
Perusaddikti. Selittelet mustankin valkoiseksi, kuinka mitään et voi asioiden eteen tehdä, miten kaikki on muiden vikaa, eikä tietenkään mikään ole oma syysi. Muutoksiakaan ei voi tehdä koska aina löytyy syy, miksi ei.
Hehe. Otan toki kaiken vastuun omasta elämästäni, mutta kun olen syntynyt sellaisten aivojen kera, että niitä pitää lääkitä, että kykenen elämään normaalin ihmisen tapaan, niin mielestäni en turhaan ota huomioon kyseistä neurologista normaalista poikkeavaa asiaa aivoissani. Ja minkä addiktion sinä tuosta lainaamastasi kommentistani kaivoit minulle? Tiedätkö mitä addiktio tarkoittaa? Ja luuletko että juttelet jonkun puupää-nistin kanssa? Ap
Niin, se, että on adhd/autisminkirjolla onkin hyvä syy olla tekemättä elämälleen mitään järkevää tai vaikka hakea asiaan apua ja alkaa tekemään elämästään elämisen arvoista. Mutta kun vali vali ei pysty eikä kykene kun on tää ja tää ja vielä tääkin. Kyllä, valitettavasti oon sen verran lähipiirissäni katsellut addiktien touhuja, että ihan kuin niiden jankkaamista kuuntelisi kun sun juttuja lukee. Aina on selitystä selityksen perään. Kun kaikki muut on syypäitä.
Kannattaa mennä hoitoon ja pistää elämä kuntoon.
Ja noilla kokemuksilla koet tietäväsi minun yrittämiseni ja yrittämättä jättämiseni? Niinkö? Et tiedä mitä olen kokenut, mitä olen yrittänyt, minkälaisia ihmisiä olen kohdannut, mutta silti oletat kuin kuka tahansa idiootti, joka olettaa tiedon puutteessa ja luulet sitten olettaneesi oikein. Okei. Kivat sulle. Ainakaan mulla ei ole synnynnäisen neurologisen poikkeavuuden lisäksi tuollaista maailmantietäjä-kuvaa itsestäni. Ja olenko minä syyttänyt ketään omista oireistani? En muualla kuin sinun olettavassa(eli typerässä) mielessäsi.
Mielenterveys- ja varsinkaan aikuisiän adhd/add-hoitoihin ei noin vain mennä, mutta sehän on toki sinulle (typerälle olettajalle) ihan uusi juttu. Tässä maassa pitää ensinnäkin olla sormet ristissä, että kohtaa oikeat ihmiset apua hakiessaan. Minä en ole kohdannut. Rehellisyys kääntyi väärien ihmisten myötä minua vastaan.
Enemmän sinun kommenttisi kertoo sinusta kuin minusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä kosta. Surullinen olo tulee kun lukee sinun epätoivostasi.
Olen pahoillani ettet ole saanut hoitoa. Miksi et voisi muuten saada tutkimuksia ja lääkitystä, jota tarvitset? Yleislääkärin kautta lähetteen voisi saada erikoissairaanhoitoon. Itsellä on satunnaisena lääkityksenä Opamox, ylijännittyneisyyteen, sekä olen käynyt terapiassa. Jotkut päivät ovat vaikeampia kuin toiset, mutta selvisin työelämään. Traumat eivät unohdu, mutta useimpina päivinä ne eivät rasita niin lujaa, kuin aiemmin. Työelämän rytmistä olen samaa mieltä kanssasi, se on vaativaa ja toisteista. Siellä ei myöskään saa olla oma itsensä, mikä on kyllä rasittavaa.
T. Se ent. "tanssijatar"
Kiitos kiinnostuksestasi kohtalooni liittyen, sekä ystävällisestä viestinnästä.
Minulle ei nuo rauhoittavat vaikuta kovinkaan rauhoittavasti, sillä olen vain ja ainoastaan adhd-lääkettä vailla. Olen itsekin saanut aikoinaan opamoxeja ja olen myös vuosikaudet puhuttanut itselleni vahvempia rauhoittavia, jotka toki myin kavereille, kun eihän ne minua rauhoita. Olen myös käynyt eri psykiatrien ja kallonkutistajien pakeilla, mutta he eivät voi auttaa minua. En ole juttuseuraa, enkä heidän lääkkeitään vailla. He eivät voi auttaa minua. Tarvitsen ne oikeat lääkkeet, mutta niiden saaminen vaatii tällä päällä aivan liian pitkän virheettömän elämän ajanjakson, enkä usko siihen koskaan pystyväni, sillä kuten sanoin, impulsiivisuus ottaa sen ajanjakson aikana ainakin kerran vallan. Ap
Mikä on sun suosikki viikonpäivä? 🤔 itse tykkään ehkä torstaista tai perjantaista 👌
Oletkohan mun eksä? Hän sekaantui ja sekaantui vielä pahemmin noihin piireihin meidän eron jälkeen. Itse olen päihteetön.
Jos olet mun eksä:
-Mene katkolle riittävän pitkäksi aikaa. Puhu ongelmistasi jonkun oikeasti pätevän ammattilaisen kanssa. Ehkä tarvitset lääkityksen, päihteet ei auta mitään.
-Muuta pois sieltä paikkakunnalta ja katkaise kaikki siteet niihin kavereihin ja piireihin.
-Tee elämälläsi jotain sellaista mistä nautit ja missä olet hyvä. Sullakin on muutamia lahjoja ja taitoja, joita pystyt kehittämään. Meillä kaikilla on. Usko itseesi ja arvosta itseäsi.
Mikä on horoskooppimerkkisi ja oletko tumma vai vaalea?
Aiotko maksaa? Miksi et? Miksi hengaat tuollaisten kanssa? Mistä velka on tullut?
Miksi sinut pitää hakata? Jos sulla ei ole rahaa,niin silloin sitä ei ole eikä mikään pahoinpitely taio sitä rahaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinut pitää hakata? Jos sulla ei ole rahaa,niin silloin sitä ei ole eikä mikään pahoinpitely taio sitä rahaa esiin.
Rispektin, uskottavuuden ja koston takiahan velkojat laitetaan asialle, jo silkasta periaatteesta. Tiedän jengiläisiä, jotka ovat menneet istumaan vuosituomioita muutaman sadan euron velan takia. Samoin ihmisiä, jotka on hakattu parin kympin takia sairaalaan.