Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä jotain minulta, jolta alamaailma on tulossa milloin tahansa perimään 800 euroo?

Vierailija
25.06.2020 |

Sanoin jo itse velkaukolle, että kannattaa hoitaa asia kerralla kuntoon tai kostan ja hänkin häviää mukanani. Karua mutta totta joka sana.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumevelkoja?

No joo. Multa ryöstettiin kamaa ja rahaa. Ap

Vierailija
42/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako?

Pakko myöntää. En ole tottunut ottamaan vastaan arvaamatonta väkívaltaa tai yleensäkään en ole kovin monia iskuja ottanut. Vihaan väkívaltaa yleensäkin. Tosin olen jo vuosia kertonut piireille omasta halustani poistua tästä maailasta ja että otan mielelläni mulkerot mukaan. Eli kukaan järkevä tai kuolemaa pelkäävä minulta ei ole tulossa perintähommiin ja se kyllä kieltämättä pelottaa ihan vtusti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla iso mela ja ootko minkä ikäinen?

Vierailija
44/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla iso mela ja ootko minkä ikäinen?

Ei oo mikää iso ja oon kolme-neljäkymppinen. Ap

Vierailija
45/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ajattelin vaan että sekin olis voinut olla tapa ansaita rahaa. Mä haaveilen alle 40v miehistä ja niitä on miehiä kun myy seuraansa/s.seuraa ladyille. Periaatteella mä maksan ja sä annat mulle mitä tahdon. Luultavasti sua ei löydettäisi sellaisen daamin luota niin helposti myöskään. Toivon ettei sinua tulla hakemaan ja saat elää rauhassa.

Vierailija
46/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo ehkä olis helpompi vaa lainata suvulta se 800e ku miettii asiaa monta viikkoa. En kyllä usko että 800e takia kukaa jengiläinen vaivautuu paikalle jonku hangaroundin pyynnöstä.. Mut ihan periaatteesta varsinki jos oot lähtemässä nii maksaa velat nyt ainakin ensin pois. Vankilaankaa sen takia ei kannata päätyä, tai raiteille. Tsemppiä

Vierailija
47/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei vankilaan eikä raiteille. Oot nuori mies vielä ja sulla on elämässä tulossa vielä monia vaihtoehtoja ja asioita. Sun menneisyys ei määritä sun tulevaisuutta. Olen itse elävä esimerkki. Terveisin ent. "tanssijatar" ja olin myös huonossa seurassa. Nykyään voin paremmin.

Vierailija
48/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo ehkä olis helpompi vaa lainata suvulta se 800e ku miettii asiaa monta viikkoa. En kyllä usko että 800e takia kukaa jengiläinen vaivautuu paikalle jonku hangaroundin pyynnöstä.. Mut ihan periaatteesta varsinki jos oot lähtemässä nii maksaa velat nyt ainakin ensin pois. Vankilaankaa sen takia ei kannata päätyä, tai raiteille. Tsemppiä

Ei ole ketään keltä lainata. Kuitenkin, tiedän että voisin itsekin laittaa velkojan ja minun yhteisiä tuttuja kenen tahansa perään, joten ei tässä olla turvassa millään lailla. Kotia taitavat kunnioittaa vielä, etteivät tule ainakaan oven läpi. Vankilaan en aio mennä ja aion pitää sanani siitä, ettei minua pahoinpidellä ilman sanktiota ja tiedän senkin, etten voi antaa kostomahdollisuutta mahdollisen oman sanktioni jäljiltä. Tässä ollaan nyt kusi sukassa varpaillaan. En suosittele tätä touhua muille. Ap

Vierailija
49/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei vankilaan eikä raiteille. Oot nuori mies vielä ja sulla on elämässä tulossa vielä monia vaihtoehtoja ja asioita. Sun menneisyys ei määritä sun tulevaisuutta. Olen itse elävä esimerkki. Terveisin ent. "tanssijatar" ja olin myös huonossa seurassa. Nykyään voin paremmin.

Ei mul oo elämässä ilman tarvitsemaani lääkitystä mitään suuntaa, unelmia, haaveita, ei yhtään mitään. Oon jo muutenkin ihan kyllästynyt katsomaan, kuinka päivät vaan lipuu ohi ilman mitään tarkoitusta. Elämä on sietämätöntä. Hienoa, että sinä olet saanut elämääsi parannettua. Ap

Vierailija
50/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt missä meni vikaan?

Vierailija
51/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi. Ehkä voisit vaikka mennä töihin ja maksaa velkas, sen jälkeen olla sekaantumatta enää tollasiin lapsellisiin isojen poikien mafia-fantasioihin.

Vierailija
52/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kun minulle selvisi, että sisarukseni on saanut diagnoosin sinne autismin kaareen osuvaan yhtymään, niin pohdin lähes pari vuotta omaa itseäni. Synnyin tällaiseksi ja synnynlahjani ja kasvuympäristöni on ohjannut minut tähän pisteeseen. Toki minullakin on valinnanvapaus, mutta impulsiivisuus vie minua kuin metrin mittaa.

Vierailija
53/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kun minulle selvisi, että sisarukseni on saanut diagnoosin sinne autismin kaareen osuvaan yhtymään, niin pohdin lähes pari vuotta omaa itseäni. Synnyin tällaiseksi ja synnynlahjani ja kasvuympäristöni on ohjannut minut tähän pisteeseen. Toki minullakin on valinnanvapaus, mutta impulsiivisuus vie minua kuin metrin mittaa.

Synnyit huumekauppiaaksi?

Vierailija
54/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. Ehkä voisit vaikka mennä töihin ja maksaa velkas, sen jälkeen olla sekaantumatta enää tollasiin lapsellisiin isojen poikien mafia-fantasioihin.

No ei auttaisi tähän hätään. Muutenkin, olen ilman lääkitystä osittain työkyvytön. Olen kyllä ollut työelämässä, mutta ei tällä päällä voi kuin kaikkein sisukkain ihminen maapallolla elää työelämän rytmin mukaan. Ap

Vierailija
55/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyit huumekauppiaaksi?

Itse käyttäisin sanaa ajauduin.

Vierailija
56/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ketään keltä lainata. Kuitenkin, tiedän että voisin itsekin laittaa velkojan ja minun yhteisiä tuttuja kenen tahansa perään, joten ei tässä olla turvassa millään lailla. Kotia taitavat kunnioittaa vielä, etteivät tule ainakaan oven läpi. Vankilaan en aio mennä ja aion pitää sanani siitä, ettei minua pahoinpidellä ilman sanktiota ja tiedän senkin, etten voi antaa kostomahdollisuutta mahdollisen oman sanktioni jäljiltä. Tässä ollaan nyt kusi sukassa varpaillaan. En suosittele tätä touhua muille. Ap

Keksi joku. Lainaa vaikka 100e neljältä sujulaiselta tai 50e kahdeksalta kaverilta ja maksa 400e ja loput sit kun saat seuraavat tuet. Vielä vähemmän kannattaa mihinkää lopullisii toimii kostoksi lähteä. Tai sit otat turpaan ja muutat muualle. Jos jäöt kostaa siitä on eniten sulle haittaa jos pois oot lähdössä.

Vierailija
57/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei auttaisi tähän hätään. Muutenkin, olen ilman lääkitystä osittain työkyvytön. Olen kyllä ollut työelämässä, mutta ei tällä päällä voi kuin kaikkein sisukkain ihminen maapallolla elää työelämän rytmin mukaan. Ap

Perusaddikti. Selittelet mustankin valkoiseksi, kuinka mitään et voi asioiden eteen tehdä, miten kaikki on muiden vikaa, eikä tietenkään mikään ole oma syysi. Muutoksiakaan ei voi tehdä koska aina löytyy syy, miksi ei.

Vierailija
58/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Alamaailma" velkoo kahdeksaa sataa. Aika nappikaupaksi on mennyt "alamaailman" bisnekset. Ihan Kummisetä-meininkiä, joo.

Äläpä. Kuulin kerran yhdeltä näissä piireissä liikkuvalta, että jo 400€ on semmoinen summa, josta voi henki lähteä. Porukka noissa piireissä on ihan sekoa. Ja vankilaan viitataan "hotellina".

Lähde ap karkuun, jos et pysty maksamaan. Tai luetaan susta vielä Alibista.

Vierailija
59/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä "800e on pikku raha" kommentteja. Ehkä niissä isommissa piireissä mutte ne ketkä esim myyvät ja vie niistä tulleet rahat eteenpäin ja jos siitä 800e puuttuu ni tuskin on ihan pikku juttu. Muutenhan kuka vain vois vetää välistä noìta pikkurahoja jos ei ketään kiinnostais

Vierailija
60/76 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi joku. Lainaa vaikka 100e neljältä sujulaiselta tai 50e kahdeksalta kaverilta ja maksa 400e ja loput sit kun saat seuraavat tuet. Vielä vähemmän kannattaa mihinkää lopullisii toimii kostoksi lähteä. Tai sit otat turpaan ja muutat muualle. Jos jäöt kostaa siitä on eniten sulle haittaa jos pois oot lähdössä.

Ei oikeasti ole ketään, jolta voisin lainata edes kymppiä. Karkuun en lähde, sillä pari läheistä vanhusta tarvitsee minua, sillä heilläkään ei ole muita auttamassa. Minut tullaan vähintäänkin hakkaamaan ja mahdollinen kiduttaminen on se mun suurin huolenaihe. Hengissä kuitenkin uskon selviäväni, vaikken ehkä yhtenä palana. Jos en tee vastaiskua perintätoimien jälkeen, niin näyttäisin sellaista heikkoutta, että minulle muka voisi tehdä mitä vaan.

Olen jo suunnitellut oman mahdollisen "muistutukseni". Kyttään hyvässä passipaikassa sitä jolle olen velkaa, lyön pesismailalla takaraivoon ja sen jälkeen muksin miehen siihen kuntoon, ettei hän enää ikinä tule nostamaan edes sormea minua kohti. Pelkkä puhekyvyn jättäminen olisi iso riski oman päänahkani kannalta. Tosin joudun sitten wanted-listalle ja en halua kokea jääkö minulle esim. puhekykyä.

Mieluummin kostan ja menen junailemaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme