Tulkaa pelaamaan mun kanssa nyt heti tätä HUONEPELIÄ! Nyt ollaan baarissa
Onlinegameshq .com
sieltä room escape games ja escape the bar.
Latautuu hitaasti, ainakin mulla.
Kommentit (57)
PAri tuntia olen nyt etsinyt eikä vaan tuu mitään...hei kamoon!
Mullakin ilmoittelee sekoitin, että " let me see.." Oon laseista yrittänyt pistää, en tiedä menikö. Ja jääpalaa. Mutta mitä hä..
lisää limemehua ja rommia niin kyl se siitä!
Mä olen jotenkin ihan avuton. Oon pelannut paljon quest-pelejä, mutta niiden tavaroita käsitellään jotenkin ihan toisin kuin näitä. Miten esim jääpiikillä isketään mihinkään, kun sitä ei saa käteen?
Jeesatkaa vielä, jookos.
Mitä korkkiruuvilla tai jääpiikillä tehdään? Entä pyyhkeellä tai martinilasilla???
Se sanoo vaan että " it' s locked" .
Päiväkirja, sormus, korkinavaaja, jääpiikki, puhdan pyyhe, martinilasi, puhelin ja se ihmeellinen käyntikortti mis on reikiä. Nää jäljellä. Mitähän ihmettä nyt??
(1 kohde jäljellä) avataan sivua ... gotmail... jne?
T: Se, joka ei pysty kirjoittamaan koodeja
Matkalaukku edelleen kiinni, en saa sitä auki!!!
Siirtää kirjaa, tehdä drinkkiä ym??
Koodi on luullakseni vuosiluku päiväkirjassa, mutta kun en pysty koodia laukkuun laittamaan prkl...
En oo saanut mitään aikaiseksi sen jälkeen kun sain sen avaimen sekoitettuani drinkin ja sen fakin matkalaukun, johon ei pysty laittamaan koodia!
Enkä tajua mistä kolmesta pisteestä joku puhui. Siinä pöydälläkö pitäisi olla?
Vähän ihmettelinkin, että onpa erikoisen näköinen.
No mistäs se matkalaukku sitten löytyy?
Sinne sekoittimeen lisäillään kaikkea siit omasta listasta. Sit se sekottelee niitä ku klikkailee vaan. Matkalukku mihin koodit sopii on siä peilikaapin oieel puolel nurkan takana. Mulla tuli ku pääsi lähelle martinilasia nii et se on vasemmal puolel ni niit pisteitä kun näpyttelin hirellä kovasti.
Kännyä klikataan näytön kohdalta ja pidetään se auki sit klikkaat tikettiä ja sit se menee siihen automaattisesti
*etsii ja etsii vaan ei löydä*