Tulkaa pelaamaan mun kanssa nyt heti tätä HUONEPELIÄ! Nyt ollaan baarissa
Onlinegameshq .com
sieltä room escape games ja escape the bar.
Latautuu hitaasti, ainakin mulla.
Kommentit (57)
Apua! Kummalta puolen lasia tulen, siten että lasi jää vasempaan kulmaan vai oikeaan reunaan ja mitkä pisteet, mitä jääpiikillä pitää lyödä?
Nyt nukkumaan! Kiitos peliseurasta!
Ap
Tosin loppu ei ollut ihanan romanttinen kuten kuvittelin...
Kokeilkaa joku kerta diamond babyä. Se on vaikeempi ku tää. Pelataan taas joku kerta =) Kittoos ja öitä
help, mihin se jääpiikki laitetaan että saa sormuksen?
niin alareunaan ilmestyy kolme pientä pistettä. Sit niitä lyöt jääpiikillä. Sit laitat sen drinksulasin isommalle valkoiselle pisteelle, joka ilmestyy tiskille. Sit klikkaat sitä, tulee se heijatus, missä avoimen pullonavaajan varjo. Sit klikkaa tavaroistas avaajaa ja about item-nappulaa. Korkkiruuvi on silloin auki ja siinä roikkuu sormus. Klikkaa sormusta ja sä saat sen.
Näkyykö viinapulloja vai ei? Ihan lasin viereen?
nimim. hiirtä " hieman" naputellut :)
Jos ei onnistu, oisko sun pitänyt " tehdä" tai " löytää" jotain muuta ensin ennen kuin tuo klikkailu toimii...
Kun klikkaan sitä puhelimesta tullutta lasia, lukee margarita... Pitääkö sille tehä jtn?
Se jääpiikki juttu on vielä tekemättä...
Mulla on:
-päiväkirja
-lasi
-lasinalunen tai vastaava, jota klikkaamalla tuli www-osoite
-sytkäri, jonka sisällä oli sormus
-korkkiruuvi
-rommipullo
-kännykkä
-tehosekoitin, johon laitoin rommia
-sormus (sytkäristä)
-jääpala
Nyt jumittaa...
Ap
Sekoitin tekosekoittimessa drinksut ja löysin kirjan alta avaimen jolla sai kaapin auki. nyt taas jumissa..
Mulla on siellä rommia ja jäitä ja nyt se sanoo vaan että " mmm... let me see" . Jotain lisää? Mitä?
Kuinka sait kirjan alta avaimen?
Vierailija:
Mulla on siellä rommia ja jäitä ja nyt se sanoo vaan että " mmm... let me see" . Jotain lisää? Mitä?Kuinka sait kirjan alta avaimen?
Mutta entäs matkalaukku? Mistä sen saa?
Auttakee, mitä sitte pitää tehdä??