Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliittisesti korrektisoidaan tuotenimet! Minä aloitan: Mummon muusi=

Vierailija
25.06.2020 |

Isovanhemman perunamuhennos. Tai hetki, kaikki ikäihmiset eivät ole isovanhempia. Syrjintää. Ikäihmisen perunamuhennos? Seniorin survos?

Fazerin Sininen on tästedes Fazerin Väritön. Sininen viittaa liikaa nationalismiin.

Kommentit (932)

Vierailija
501/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat. Viittaa selkeästi tiettyyn puolueeseen.

Vierailija
502/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvapuusti, tämä loukkaa lapsia ja aiheuttaa suuria traumoja aikuisille, nimeksi vain kanelikierre. Tosin kierre sana kalskahtaa negatiiviselta, joten se pitää muuttaa positiivisemmaksi... olkoon vaikka kanelivehnänen.

Enpä tiedä sopiiko kanelivehnäinenkään. Se voi loukata keliaakikoita, kun nimi muistuttaa tästä heidän erilaisuudestaan.

Taikinalevyä pyörittämällä valmistettu leivonnainen.

Kyllä, tuossa on otettu myös huomioon muiden viljojen kuten ruiksen, kauran, ohran eriarvostus vehnään nähden.

Rukiin, ei ruiksen. /ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäispussi loukkaa kaikkien niiden uskontojen edustajia, joissa ei vietetä pääsiäistä.

Myös pääsiäismuna on neutralisoitava!

Vierailija
504/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkku on muslimeille ja juutalaisille kauhistus. Myynti, käyttö ja hallussapito on sanktioitava!

Vierailija
505/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiainen loukkaa laskutaidottomia. Juhla on kiellettävä.

Vierailija
506/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöyristyin kaupassa huomatessani nORJAnlohta. Otin oitis yhteyttä kauppiaaseen, mutta mikä on oikea taho muuttamaan valtion suomenkielisen nimen?

En tiedä, mutta itse aion ainakin jatkossa viitata kyseiseen valtioon n-wordinä.

Vierailija
507/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloveena nainen/tyttö ja koko käsite eloveenatyttö on erittäin törkeää ja syrjivää. Antaa sellaisen kuvan kuin että pitäisi olla hoikka, vaalea nainen ollakseen suomalaisen näköinen. Paras tapa korjata tämä olisi tehdä Elovena pakkauksen logosta benettonmainen jossa on niin monta henkilöä eri ihonväreillä ja hiusväreillä, että jokainen Suomessa asuva kokee olevansa kuin elovenatyttö.  Lisäksi pitää laittaa yhtä monta miestä jotta miehet eivät olisi syrjitty.

Vierailija
508/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eloveena nainen/tyttö ja koko käsite eloveenatyttö on erittäin törkeää ja syrjivää. Antaa sellaisen kuvan kuin että pitäisi olla hoikka, vaalea nainen ollakseen suomalaisen näköinen. Paras tapa korjata tämä olisi tehdä Elovena pakkauksen logosta benettonmainen jossa on niin monta henkilöä eri ihonväreillä ja hiusväreillä, että jokainen Suomessa asuva kokee olevansa kuin elovenatyttö.  Lisäksi pitää laittaa yhtä monta miestä jotta miehet eivät olisi syrjitty.

Entä trans-, inter- ja muunsukupuoliset sekä gender blenderit?

Vierailija
509/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkikappaleissakin riittää valtavasti työsarkaa. Ennen sensuroitiin, jos musiikkikappaleessa oli kirosanoja. Nyt pitää alkaa korrektisoimaan sanat, josta voi loukkaantua.

Juice Leskinen: Väritön aurinko nousee

Olavi Virta: Väritönsukkaisuutta

Lastenlaulu: Värittömän kissan tango

Ja sitten: Värittömät silmät, yötä värittömämmät

Väritönsukkaisuutta

Paljon on työtä edessä

Vierailija
510/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset perunat = eräänlaiset perunat

Vierailija
511/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovena-tyttö on niin yesterday's news. Meillä on oikeus ostaa Tom of Finland -kaurahiutaleita!

Vierailija
512/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueet on siivottava ihan ensi töikseen

SDP Suomen Sosialidemokraattinen puolue:

- miten niin Suomen, saako suomi omia sen? sehän sortaa muita maita

- sosiali, mikä hiton sosiali? ei tunne google tuota, siis kirjoitusvirhe on korjattava

- demokraattinen, väittävätkä sossut että vain he ovat demokraattisia? Törkeää muiden mollaamista!

Nimi oitis muutettava:  Erään maan kirjoitusvirheinen kaikkien tavoitteleman kaltainen puolue EMKKTKP

Vihreät

- miksi viitata arveluttavasti väriin? on hyvin arveluttavaa viitata esim ihonväriin, eihän niin saa uutisoida

- musta ja valkoinen on kokonaan julistettu pannaan joten vihreälle tehtävä samoin

Korrektimpi nimi: Erään värinen puolue EVP

Vierailija
513/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden vuoksi kaikkia puolueita pitäisi kutsua samalla nimellä: Puolue.

Lisäksi on törkeää, että ehdokkaat saavat olla omilla kasvoillaan esillä, sillä joku voi olla kauniimpi kuin toinen. Eikä mielipiteitä saa kertoa, koska jollain ne on fiksumpia kuin toisella, vaikka KAIKKI OVAT SAMAN ARVOISIA. Siksi äänetkin pitäisi jakaa vaalien jälkeen tasan ehdokkaiden kesken.

Vierailija
514/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nimi Suomi maan nimenä loukkaa ihmisiä, jota ovat muualta kotoisin.

Vierailija
515/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäispussi loukkaa kaikkien niiden uskontojen edustajia, joissa ei vietetä pääsiäistä.

Myös pääsiäismuna on neutralisoitava!

Muna voi myös viitata yhden sukupuolioletetun elimeen, joten siksikin. 

Vierailija
516/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää myös kieltää kaikki LGBT-tapahtumat, koska loukkaa mm. heteroseksuaaleja.

Vierailija
517/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina loukannut, että minulle äitienpäivänä toivotetaan hyvää äitienpäivää, vaikka olen jäänyt lapsettomaksi ja että isänpäivästä kauhea meuhkala, kun itse jäänyt isättömäksi pienenä.

Vaadin kalenteriin liputuspäiviksi lapsettomien päivää, puoliorpojen päivää ja isättömänä kasvaneiden päivää.

Vierailija
518/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina loukannut, että minulle äitienpäivänä toivotetaan hyvää äitienpäivää, vaikka olen jäänyt lapsettomaksi ja että isänpäivästä kauhea meuhkala, kun itse jäänyt isättömäksi pienenä.

Vaadin kalenteriin liputuspäiviksi lapsettomien päivää, puoliorpojen päivää ja isättömänä kasvaneiden päivää.

Kaivataan myös monien erojen myötä liputuspäivää eroille. 

Vierailija
519/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä aihe! Josko kuitenkin kiellettäisi kaikki eriarvoiset ja loukkaavat liputuspäivät? Ainakin Vappu, äitienpäivä, puolustusvoimain lippujuhlan päivä, juhannuspäivä, isänpäivä, itsenäisyyspäivä, vaalipäivät ja yksittäisiä ihmisiä tai kultturia juhlistavat päivät.

Vierailija
520/932 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että joku ministeriö olisi hyvä kasata tätä normihommaa varten huolehtimaan, ettei ketään ja mitään syrjitä. Niin eikös uutisissa ollutkin ministeri Ohisalon uusi agenda: intersektionaalinen feminismi.

Totuus lienee tässäkin tarua ihmeellisempää.

Hallitus julkaisi torstaina uuden tasa-arvo-ohjelman, jossa pyritään huomioimaan, että yhdelle henkilölle voi kasautua sukupuolen lisäksi useita muitakin yhteiskunnalliseen asemaan ja syrjintään vaikuttavia taustatekijöitä. 

Kyllähän tätä tasa-arvotyötä sitten riittää jatkossakin... ja ministeriö voi hakea lisää puhtia täältä palstalta, jos ideat loppuu kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi