Ympärileikatut miehet ja orgasmi
Onko täällä muidenkin ympärileikatuilla miehillä vaikeuksia laueta yhdynnässä? Minun poikaystävällä on ja turhauttaa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Saiko oikeasti ennen vanhaan vanhemmat päättää, että esinahka leikataan ilman lääketieteellistä syytä? Mä itse epäilen, että mun miehelle ja hänen veljelleen on tehty se tuollaisin perustein. Äiti täys narsisti.
Ja jatkan vielä että apellani on kuulemma nahka tallella.
Niin, eihän se ole kiva jos se on omalta petikumppanilta pois, mutta ajatus oman lapsen seksuaalisuudesta on kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kyseessä on psyykkinen trauma siitä leikkauksesta johtuen. Varsinkin jos se on tehty alaikäisenä. Mieheltäni leikattiin esinahka ala-asteikäisenä 90-luvulla tiukkuuteen vedoten, nyt ymmärretään että se nahka voi venyä kasvun mukana. Mies kokee että hänestä on viety pois iso osa seksuaalisuutta. Kyllä hän joskus laukeaa mutta kokee että nautinto on vuosien myötä alkanut häviämään ja syy on katkeruus. Leikkausarpi on myös arka kohta ja sen takia hän ei anna minun runkata tai tehdä suulla.
Huh, minulla oli sama ongelma samoihin aikoihin, onneksi kukaan muu ei huomannut kuin minä. Pitkän aikaa ja kun sitä venytteli, siitä tuli ihan normaali. Näiden kommenttien perusteella kauhistuttaa ajatus, että se olisi leikattu pois.
Saiko oikeasti ennen vanhaan vanhemmat päättää, että esinahka leikataan ilman lääketieteellistä syytä? Mä itse epäilen, että mun miehelle ja hänen veljelleen on tehty se tuollaisin perustein. Äiti täys narsisti.