Täytän tänään 45v,
Kommentit (44)
Olet minua 20 vuotta nuorempi.
Elämä vaan paranee!
Ei paina työt ja maailman ihanimmaT, pojantytär 1 v 6 kk ja poika 4 vkoa, ovat hellittävinä.
Oi onnea!
❤️💙
Onneksi olkoon, tuo on se ikä, kun on viimeistään aika alkaa pitää huolta itsestään. Ensin tulee ikänäkö ja sitten pikkuhiljaa ne muut. Mutta niitä ei pidä ottaa niin vakavasti, moni kokee ne jossain vaiheessa kuitenkin. Jokaiselle tulee koko ajan ikää lisää. Sitä paitsi (jos olet nainen) kypsä nainen on aivan varmasti paremman näköinen kuin nuo botoksilla täytetyt nykynuoret.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, tuo on se ikä, kun on viimeistään aika alkaa pitää huolta itsestään. Ensin tulee ikänäkö ja sitten pikkuhiljaa ne muut. Mutta niitä ei pidä ottaa niin vakavasti, moni kokee ne jossain vaiheessa kuitenkin. Jokaiselle tulee koko ajan ikää lisää. Sitä paitsi (jos olet nainen) kypsä nainen on aivan varmasti paremman näköinen kuin nuo botoksilla täytetyt nykynuoret.
Mitä ihmettä tuota ikänäköä jauhetaan joka paikassa? Eihän kaikilla ole ikinä silmälaseja.
Toivottavasti on kaikki saavutettu ja tehty niin nyt voit vain nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi olla tehty ja saavutettu? Kauhean tylsältä kuullostaa.
Onneksi olkoon! Aivan upea ikä. Ei tarvitse enää päteä asioissa, saa seisoa omien mielipiteidensä takana rinnat rottingilla. Nuoruuden epävarmuus on poissa. Tämä on hyvä ikä. Nim. Toinen 45v
Ikänäkö=glaukooma tekee tuloaan. Ja se tulee jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi olla tehty ja saavutettu? Kauhean tylsältä kuullostaa.
Ihmiset ovat egoisistisia ja narsistisia vielä tässä evoluution vaiheessa. ”Tehty ja saavutettu on monelle _se_ juttu ennen hautaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne että olen vasta nyt tietoinen siitä mitä haluan ja olen. Ei haittaa. Asiat on ok vaikka en ole"saavuttanut" jonkun mielestä paljoakaan. Mutta sen kyvyn iloita elämästä kyllä. Sehän ei katso ikää.
Kohta saa alkaa kattelemaan hautapaikkaa
Jos nyt tässä iässä puhutaan nuoruuden taakse jättämisestä ja kypsyydestä, niin mitä sanotaan 50v ja 60v naisille. Onko ne ikäloppuja?
Onneksi olkoon. Itse täytän parin viikon päästä 36
m35
Löytyykö muita tämän ikäisiä palstalta?
Edelleen saan ihailevia katseita ja kroppa kuosissa, nykyään ei tarvitse rypistyä.. Tosin samanikäinen mies näyttää monesti Ismo Laitelalta😂