IL: "Pyllybikinit voivat olla voimaantumisen väline"
Siinä on kaksi inhokkisanaa samassa lauseessa mutta en silti keksi miten ihmeessä pyllyn paljastaminen voimaannuttaa.
Osaisiko joku kertoa?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi kaupoissa on kuitenkin tartuttu asiaan, voimaannuttavia pikkuruisia bikinialaosia on liikkeet pullollaan, sen sijaan kun yritin etsiä shortsimallista alaosaa niin ei löytynyt mistään. Itse voimaantuisin paljon enemmän jos saisin valita juuri sellaisen uima- asun missä viihdyn.
Mäkään en ymmärrä, miksi kaupat on täynnä toinen toistaan paljastavampia uima-asuja, mutta esim. lahkeellista uimapukua saa oikein hakemalla hakea. Mulle lahkeet on pakolliset, koska en tahdo sheivata enkä esitellä alapäänkarvoitustani miehille.
Vierailija kirjoitti:
Ennen käytin sellaista perusmallista kokouikkaria, mutta nykyisin haluaisin ehdottomasti lahkeet ja kannikat kokonaan piiloon.
Sama täällä. Käytänkin nykyään rannalla miesten uimashortseja ja naisten t-paitamallista uimapaitaa. Jos menen sellaiseen uimahalliin jossa ei saa käyttää uimashortseja, käytän alaosana miesten lahkeellisia uimahousuja.
Hyiyökshyiks kirjoitti:
Höpö höpö, todella mautonta et jotkut vielä uskoo tuohon "voimaanuttamiseen" joka on sanana jo ihan typerä ja aivokuollut termi
Jotenkin tuntuu että "voimaannuttamisella" vedätetään vähän yksinkertaista porukkaa joilta puuttuu täysin lähde- ja itsekritiikki.
Apinat tanssivat pillin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi kaupoissa on kuitenkin tartuttu asiaan, voimaannuttavia pikkuruisia bikinialaosia on liikkeet pullollaan, sen sijaan kun yritin etsiä shortsimallista alaosaa niin ei löytynyt mistään. Itse voimaantuisin paljon enemmän jos saisin valita juuri sellaisen uima- asun missä viihdyn.
Löytyisikö säkki/juutti-kangas tai teltta-osastolta? On yhden hengen ja puolijoukkueteltta malleja.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vain sen, että piukkojen bikinipeppujen kuvaaminen uimarannalla on voimaannuttavaa.
Tunnen voimaantuisen puntissani bikinipyllyjä katsellessani.
Samoin kaiken yliseksualisoiminen. Koko ajan tätä "mitä rivompaa sen parempi, mitä paljastavampaa sen parempi"...
Mitä jos käyttäydyttäisiin ja pukeuduttaisiin fiksusti ja tyylikkäästi välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en ymmärrä, miksi kaupat on täynnä toinen toistaan paljastavampia uima-asuja, mutta esim. lahkeellista uimapukua saa oikein hakemalla hakea. Mulle lahkeet on pakolliset, koska en tahdo sheivata enkä esitellä alapäänkarvoitustani miehille.
Yäk
Vierailija kirjoitti:
VOIMAANNUTTAVAT PYLLYBIKINIT.
Ei teille naisille voi kuin nauraa. Siis nytkö feministit voimaantuvat jo tällaisella paskallla ?
Ei feministit, vaan nais-sovinistit, jotka miellyttää miestä ja kokee sen ”voimaannuttavaksi”. Jos sinulla toimisi yksikin aivosolu, ymmärtäisit tämän. Syytä isääsi että nai siskonsa, siitä ettet ymmärrä.
Kertoo lähinnä siitä, että koronakevät on ollut pitkä, ja wh*te t*ash kömpii vihdoin talviuniltaan. Vähän hanuria eetteriin, niin kyllä taas lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö säkki/juutti-kangas tai teltta-osastolta? On yhden hengen ja puolijoukkueteltta malleja.
Megahauskaa, oletko harkinnut stand upista uraa? Tottakai vaihtoehdot ovat kangassuikale pakaroiden välissä tai säkkiin verhoutuminen, hirveen tuore ja kiva ajatusmalli, mitä kukaan ei ole keksinyt ennen :D
Voimaannuttaminen tulee kai siitä, että saa pukeutua niin kuin itse haluaa. Aivan kuin uhmaikäiset, jotka haluaa vetää prinsessa-asun päälle tädin hautajaisiin tai narubikinit serkun häihin. Minä itse päätän!
Jos joku siitä iloa saa, niin hyvä niin. En missään nimessä ymmärrä myöskään näitä haukkujia. Omasta mielestäni pyllybikinit ovat vaivaannuttavat mutta monen mielestä ei. Ihmisillä on oikeus mielipiteeseen. Ehkä omani muovautuu omasta epävarmuudestani omaan kroppaani tai siihen, että nuorena olin arka esiintymään edes bikineissä. Jollekin toiselle ne tuovat hyvää mieltä ja ilmeisesti myös voimaa. Selvä.
Ja vaikka näin ei saisi olla, niin viestittäähän se pukeutuminen aina myös jotain. Mitä vähemmän on päällä, sitä selvempää on, että kyseinen henkilö on sinut kroppansa ja seksuaalisuutensa kanssa eikä koe alastomuutta tai paikkojensa näyttämistä tabuna.
Tosin on otettava huomioon se tilannekohtainen pukeutuminen. Miksi vain naiset saisivat käyttää pyllybikineitä? Viime kesänähän se eräs isä sanoi tyttärelleen, että jos tämä pukeutuu noin, niin silloin myös hän voi pukeutua samalla tavalla ja veti itselleen samanlaiset uimahousut jalkaan. Tuli tyttärelle kiire vaihtaa toisenlainen uima-asu päälle. Rehellisesti, kuinka moni pyllybikinien käyttäjä haluaisi oman isänsä paljastelevan pyllyään samalla tavalla? Olisiko luontevaa mennä isovanhempien ja näiden ystävien kanssa rannalle pyllybikineissä? Jos on, hyvä, silloin todellakin käytät bikineitä vain omaksi ilokseksi, mutta jos arveluttaa tai et halua vanhempiesi käyttävän samanlaisia bikineitä, niin on selvää, että pyllybikinit ovat päälläsi esittelyä varten ja kohderyhmänä miehet. Et silloin käytä niitä niinkään siksi, että ne mielestäsi ovat mukavat ja kätevät vaan siksi, että yrität käyttää seksuaalisuutta aseenasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei teille naisille voi kuin nauraa. Siis nytkö feministit voimaantuvat jo tällaisella paskallla ?
Naiset esittelevät vapaaehtoisesti paljasta pintaa ja te uliulimiehet valitatte asiasta? Ai niin, harmittaahan se että näette sitä mitä ette saa.
Vierailija kirjoitti:
Hyiyökshyiks kirjoitti:
Höpö höpö, todella mautonta et jotkut vielä uskoo tuohon "voimaanuttamiseen" joka on sanana jo ihan typerä ja aivokuollut termi
Jotenkin tuntuu että "voimaannuttamisella" vedätetään vähän yksinkertaista porukkaa joilta puuttuu täysin lähde- ja itsekritiikki.
Apinat tanssivat pillin mukaan.
Tämä. Koko idea on lähtenyt jonkun miesporukan vitsistä ja naisia pannaan aivan halvalla. Tietysti on tavoiteltavaa, että jokainen saa pukeutua kuten haluaa. Mutta tässä tapauksessa kyse on vain siitä, että sopulimainen omat aivot saunan pukuhuoneeseen unohtanut kansanosa on narrattu tekemään itsestään aivan naurettavia. Oi voi. Laitetaan ensi kesänä härsläpän kohdalle reikä, siellä saman pöydän ympärillä mietitään nyt. Kyllä siihenkin muotiin löytyisi riittävän rohkeita ja voimaantuneita yksilöitä, uskokaa pois. Voimaantunut ja vapautunut saa olla, mutta mauttomuutta ja itsensä naurettavaksi tekemistä ei voi kenellekään suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei feministit, vaan nais-sovinistit, jotka miellyttää miestä ja kokee sen ”voimaannuttavaksi”. Jos sinulla toimisi yksikin aivosolu, ymmärtäisit tämän. Syytä isääsi että nai siskonsa, siitä ettet ymmärrä.
Kyllä ne ihan feministejä on. Keksikää joku uusi juttu tai ottakaa itseänne niskasta kiinni avatkaa suunne näitä "nais-sovinisteja vastaan" senkin luuserit.
Vierailija kirjoitti:
Voimaannuttaminen tulee kai siitä, että saa pukeutua niin kuin itse haluaa. Aivan kuin uhmaikäiset, jotka haluaa vetää prinsessa-asun päälle tädin hautajaisiin tai narubikinit serkun häihin. Minä itse päätän!
Jos joku siitä iloa saa, niin hyvä niin. En missään nimessä ymmärrä myöskään näitä haukkujia. Omasta mielestäni pyllybikinit ovat vaivaannuttavat mutta monen mielestä ei. Ihmisillä on oikeus mielipiteeseen. Ehkä omani muovautuu omasta epävarmuudestani omaan kroppaani tai siihen, että nuorena olin arka esiintymään edes bikineissä. Jollekin toiselle ne tuovat hyvää mieltä ja ilmeisesti myös voimaa. Selvä.
Ja vaikka näin ei saisi olla, niin viestittäähän se pukeutuminen aina myös jotain. Mitä vähemmän on päällä, sitä selvempää on, että kyseinen henkilö on sinut kroppansa ja seksuaalisuutensa kanssa eikä koe alastomuutta tai paikkojensa näyttämistä tabuna.
Tosin on otettava huomioon se tilannekohtainen pukeutuminen. Miksi vain naiset saisivat käyttää pyllybikineitä? Viime kesänähän se eräs isä sanoi tyttärelleen, että jos tämä pukeutuu noin, niin silloin myös hän voi pukeutua samalla tavalla ja veti itselleen samanlaiset uimahousut jalkaan. Tuli tyttärelle kiire vaihtaa toisenlainen uima-asu päälle. Rehellisesti, kuinka moni pyllybikinien käyttäjä haluaisi oman isänsä paljastelevan pyllyään samalla tavalla? Olisiko luontevaa mennä isovanhempien ja näiden ystävien kanssa rannalle pyllybikineissä? Jos on, hyvä, silloin todellakin käytät bikineitä vain omaksi ilokseksi, mutta jos arveluttaa tai et halua vanhempiesi käyttävän samanlaisia bikineitä, niin on selvää, että pyllybikinit ovat päälläsi esittelyä varten ja kohderyhmänä miehet. Et silloin käytä niitä niinkään siksi, että ne mielestäsi ovat mukavat ja kätevät vaan siksi, että yrität käyttää seksuaalisuutta aseenasi.
Jos kerran kaikilla on oikeus mielipiteeseen, miksei muut saa olla sitä mieltä että pyllybikineiden käyttämisessä julkisilla paikoilla on jotain sairasta? Tuomitsetko senkin, jos sanon ääneen ettei kaduilla pidä kulkea ilman vaatteita? Tai jos musliminainen kertoo omana henkilökohtaisena mielipiteenään, että vaikkei hän koita muuttaa lakia tai pakottaa ketään pukeutumaan mihinkään, hänen mielestään naisten pitäisi käyttää huivia?
Iltapäivälehtien mukaan tuntuu olevan voimaannuttavaa myös harrastaa seksiä vähän jokaisen kanssa ja mieluusti vielä ænaalijuttuja. En halua käyttää tällaisia voimaantumiskeinoja.
Jaaha, että jos helle heikottaa niin kannikat esille ja rannalle voimaantumaan. Täytyykin kokeilla. T: Mummo
AlfaSonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset esittelevät vapaaehtoisesti paljasta pintaa ja te uliulimiehet valitatte asiasta? Ai niin, harmittaahan se että näette sitä mitä ette saa.
Keksikääs joskus jotain uutta. Rahalla jokainen mies saa sitä reikää
Nuoret tytöt tykkää saada ukoilta huomiota. Ei siinä mitään, olin itsekin teininä samanlainen. Antaa paljastella rauhassa, ei ole pakko katsoa.