Katselevatko miehet nuoria naisia KOKO ajan, kun minuakin (45 v.) katsotaan todella paljon?
Olen ns. hyvin säilynyt ja piirteiltäni luonnonkaunis nainen, mutta tosiaan tukevasti jo päälle 40 ja kyllähän ikä minussa näkyy. Viime viikkoina olen vieläpä kulkenut ilman meikkiä ja päällä milloin mitäkin.
Herää kysymys, että miten paljon nuoria ja supertimmejä oikein mahdetaan tuijottaa, kun minunkin perääni kääntyy pää joka nurkalla.
Miten on?
Kommentit (34)
Minua ei (Luojan kiitos!) katsella juuri koskaan. :D
N26
En ole ikinä huomannut että joku olisi suuntaani katsonut. -hoikka ikisinkku n32
Minunkin perään välillä katsotaan ja epäilen että naamaani on jäänyt jotain ruokaa tai jotain silloin.
Miten et voi tietää, olet kai itsekin ollut joskus nuori nainen?
Onpas taas outo aloitus. Mikähän tähän olisi oikea vastaus?
Ihan kaikki miehet sitä ja tätä, ihan kaikki maapallon 3.5 miljardia miestä tätä ja tuota.
Kyllähän kivan näköisiä naisia aina katselee.
Miksi ei?
0/5
"Miten on?" paljasti. Nyt päätitkin esittää naista aloituksessa mikä toimikin vähän paremmin. :D
Kyllä. Kaikki miehet ja aina. Kaikkialla. Ilman poikkeuksia. Ikuisesti. Koko ajan. Jokaikinen.
Lopettakaa jo nämä miesvihaprovot.
Niin, tää on outo tilanne. Miehet katsoo ja sitten ei voi enää tietää keski-ikäisenä, että onko housuihin tarttunut kiusallisesti vessapaperia vai näyttääkö jonkun mielestä hyvältä?
Toisaalta, jos päättelen näyttäväni hyvältä, en mitään häviäkään?
TN51
Kesällä miehet katselee kaikkia naisia, ja sen tietää kaikki naiset.
Kesä on semmosta aikaa, niin se vaan menee.
No, monet miehet on tosi kovassa puutteessa varsinkin nyt koronaeritysajan jälkeen. En kyllä itse varsinaisesti huomaa jos joku tuijottaa, kun en hirveästi itse katsele vieraita ihmisiä. Paitsi jos nyt poikkeuksellisen hyvännäköinen mies joskus kävelee vastaan. Sitä kyllä harvoin tapahtuu Suomessa, varsinkaan nyt kun ei ole turistejakaan. Espanjassa oli vähän tukalaa, kun komeaa ukkoa tuli joka kulman takaa :D
Vierailija kirjoitti:
Jos isot tissit ja esillä..
Peppumies bongaa peppuja. Isokin käy, kun on hyvän muotoinen.
Rumana naisena voin antaa kaikille paranoideille vinkin: Ellei se nainen/mies ole tosi hyvännäköinen niin ei ihmiset tuijota. Oikeasti.
Ja niitä oikeasti hyvännäköisiä tulee vastaan korkeintaan pari kertaa kuussa kun asioi ulkona.
Tottakai! Piristää aina päivää, kun sattuu joku helmi tulemaan vastaan.
Olen 47 v nainen eikä miehet kyllä vilkaisekkaan. Korkeintaan katsotaan pahasti jos katsotaan tai sitten miehet ovat jo hyvin iäkkäitä 70 vee ja yli.
Kaupassa taas itseäni vanhemmat naiset katsovat usein pahasti.
Miten te nyt saitte tästäkin käännettyä "miesvihaprovon"? Ei ole provo enkä vihaa miehiä. :)
Ap
Kyllä 24/7