Katselevatko miehet nuoria naisia KOKO ajan, kun minuakin (45 v.) katsotaan todella paljon?
Olen ns. hyvin säilynyt ja piirteiltäni luonnonkaunis nainen, mutta tosiaan tukevasti jo päälle 40 ja kyllähän ikä minussa näkyy. Viime viikkoina olen vieläpä kulkenut ilman meikkiä ja päällä milloin mitäkin.
Herää kysymys, että miten paljon nuoria ja supertimmejä oikein mahdetaan tuijottaa, kun minunkin perääni kääntyy pää joka nurkalla.
Miten on?
Kommentit (34)
Minun pääni kääntyisi luultavasti kyllä sinun perääsi, mutta ei jonkun nuoren rimppakinttu-pissiksen.
Muakin on katseltu monta kertaa.Ovikin avattu joskus.
Liisa 75v
Katselen aina kauniita tyttöjä joissa silmä lepää.
Huvittaa aina toi, katsovat perään sanonta. Mistä hitosta sen tietää, ellei itsekin katso perään. Eli Ap katselee todella paljon miesten perään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina toi, katsovat perään sanonta. Mistä hitosta sen tietää, ellei itsekin katso perään. Eli Ap katselee todella paljon miesten perään.
Totta kai katselen, tai vaivihkaa pidän silmällä tarjontaa. En tuijota :D
Ap
Ei katsele, vaikka palstan hyvin säilyneet keskikehonrakentajat muuta väittää. M47
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kaikki miehet ja aina. Kaikkialla. Ilman poikkeuksia. Ikuisesti. Koko ajan. Jokaikinen.
Lopettakaa jo nämä miesvihaprovot.
Mikä tässä oli miesvihaa?? Hanki apua.
Jos sulla on hyvä kroppa niin miehet katsovat perääsi, olit minkä ikäinen tahansa.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Muakin on katseltu monta kertaa.Ovikin avattu joskus.
Liisa 75v
Minua ei ole katseltu edes nuorena ja timminä. Ja minä olen se joka avaa ovia ja päästää miehetkin edelleen jonossa :/ Hyvä jos silloinkaan katsovat, kiitos taitaa olla jo mahdoton toive.
Miehet katselevat kaikkia kauniita naisia iästä riippumatta.
Mua katsotaan usein, aina on katsottu. Ei ole iästä kiinni siis, itse oon 45v timmi ja nätti nainen 😉
Ei me nyt ihan aina. Pitää välillä muistaa räpyttää silmiä.
No onhan tämä ihan 0/5 provo. Mutta täällä nyt joka toinen aloitus nykyään provo. Vähän kyllä alkaa usko suomalaisten naisten älykkyyteen mennä.
Se on ihan perusbiologiaa.