Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko teillä muilla lapsena mitään pimeitä leikkejä?

Vierailija
24.06.2020 |

Muistatteko lapsuudestanne mitään leikkejä, jotka olivat jollain tavalla vähän sairaita?

Minun kaveriporukassa esim. jossain vaiheessa barbeilla alkoi olla hirveästi seksipervoilua ja väkivaltaisia kohtaamisia. :D Olimme ehkä jotain 11-12 v. tuolloin.

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin poika nuoli mua kun nätisti pyysin. Oltiin jotain viiden vanhoja.

Ai pildeä vai jostain muualta?

Pildeä.

Vierailija
42/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen metsikössä leikittiin useamman vuoden ajan likkaporukalla koiria. Juostiin vaan peräkkäin ympäri metsikköä ja välillä hengailtiin jossain pesässä ja tehtiin kaikkia perus koirien juttuja. :D Oli vissiin kaikilla Hopeanuolet hyvin katottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä, n. 7 vuotiaana muistaakseni itsellä oli sellainen sairas leikki, että ensiksi täytin muovipussin vedellä, suljin sen, laitoin sen lavuaariin ja sitten viiltelin pussia erilaisilla välineillä, saksilla, erilaisilla veitsillä, neuloilla, puikoilla sillein että vettä tuli kokoajan enemmän ulos ja lopulta koko pussi repesi ja vedet valuivat kokonaan ulos. Tiedän, kuulostaa umpisairaalle mutta sellainen minä pienenä olin, jostain syystä😳

Vierailija
44/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin kaverin kanssa alta 10v:nä lumesta lumiukkoja joilla oli tissit ja peenikset. Nämä askarreltiin taloyhtiömme pihalle kaikkien ihailtavaksi.

Vierailija
45/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh naiset. :D

No mitäs, eikö pojilla ollut mitään vastaavaa?

Muistan kun oltiin jotain 13v-14v niin oli semmoinen leikki että mentiin kylän lapset heinälatoon pimeään aikaan syksyllä ja sitten riehuttiin siellä ja koiteltiin tyttöjen tissejä. Tätä tapahtui useamman kerran. Liittyi tetysti siihen ikään.

Naapurin tytöllä oli ihan "sopivat":)

Miksi jotkut on laittaneet alapeukkuja`?

Perusteluja kiitos.

sama

Vierailija
46/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli barbit h*orina bordellissa. muokkasin itse niiden vaatteita hutsahtavammiksi. Ei ollut kuin yksi Ken joka sitten vuoronperään niitä jyysti. Toki oli myös tyttöjen kesken kimppakivaa ym. 

Kenillä onnenpäivät :D Mulla oli kans vaan yks miesbarbi, jolla riitti naisia joka sormelle.

Me leikittiin serkun kanssa, että viidellä barbilla vaihtui usein miehet ja barbeja pyöritti yksi ja sama ActionMan ja joskus sen kaveri, jotka olivat molemmat todellisia p*nomiehiä. ActionManien mielestä Ken oli kaappihomo, joka vain pakosta pani barbeja. Barbeilla oli lapsia monelle miehelle ja olivat aitoja lorttoja, kun taasen barbin bestis Teresa oli kunnon nainen ja pihtari. :D :D

Vierailija
47/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 7-vuotiaita, ja leikittiin kaverin kanssa, että toinen meistä oli noita, joka nappasi toisen kiinni ja toi sen orjaksi mökkiinsä. Orja kokkasi ja siivosi ja jos (kun) jälki ei miellyttänyt noitaa, niin noita antoi vitsaa paljaalle pehvalle.

Ai hitsi mikä leikki sekin oli.

Vierailija
48/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin Barbeilla, että poikabarbi oli Michael Jackson ja naisbarbi oli Sabrina Salerno ja niillä oli suhde. Seksi sylikkäin oli niiden yleisin seksiasento.

Vierailija
49/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh naiset. :D

No mitäs, eikö pojilla ollut mitään vastaavaa?

Muistan kun oltiin jotain 13v-14v niin oli semmoinen leikki että mentiin kylän lapset heinälatoon pimeään aikaan syksyllä ja sitten riehuttiin siellä ja koiteltiin tyttöjen tissejä. Tätä tapahtui useamman kerran. Liittyi tetysti siihen ikään.

Naapurin tytöllä oli ihan "sopivat":)

Me leikittiin myös tuota tyyliin 13 v. Olin ihan onnessani, koska juuri se poika, johon olin ihastunut, oli se, joka kosketteli minua ja istui hajareisin päälläni, kun makasin selälläni pimeässä syysillassa. 

Vierailija
50/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitettiin pilapuheluita satunnaisiin numeroihin ja esiinnyttiin poliiseina ilmoittaen puolison kuolemasta tai väärin parkkeeratusta autosta. Kerättiin pihalta löytyviä roskia ja tehtiin niistä pieniä nuotioita keskelle kaupunkia

Vierailija
51/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
52/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitettiin pilapuheluita satunnaisiin numeroihin ja esiinnyttiin poliiseina ilmoittaen puolison kuolemasta tai väärin parkkeeratusta autosta. Kerättiin pihalta löytyviä roskia ja tehtiin niistä pieniä nuotioita keskelle kaupunkia

onneksi ei varmaan menny läpi kun oli lapsen ääni. 

Vierailija
53/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.demi.fi/keskustelu/keho-mita-pervoja-juttuja-ootte-leikkiny…

Tuolta löytyy legendaarisia, oma suosikki on pippelihiiret. :D

Vierailija
54/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.demi.fi/keskustelu/keho-mita-pervoja-juttuja-ootte-leikkiny…

Tuolta löytyy legendaarisia, oma suosikki on pippelihiiret. :D

Näköjään jonkin päivityksen vuoksi osa kommenteista on kadonnut, eli pikkutytöt meni kahden patjan väliin ja leikki "pippelihiiriä" jotka oli jonkun random pojan pippelissä. Tämä poika meni välillä lääkäriin että saisi hiiret poistettua ja tytöt vaan meni syvemmälle patjojen väliin silloin.

Tuolle olen nauranut jo toista vuotta. Ai että lasten mielikuvitus. :D

Vierailija
55/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo barbeilla,  joutuivat miesten vangeiksi ja käytännössä joukkorai katuiksi. Muistan, että kiihoituinkin pikkasen noista leikeistä.. olisinkohan ollut 11v.

Vierailija
56/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin pojan kanssa "pippeli ja pyllyleikki" eli juostiin housut kintuissa talon ympäri niin että naapurit näkivät.

Vierailija
57/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli barbit h*orina bordellissa. muokkasin itse niiden vaatteita hutsahtavammiksi. Ei ollut kuin yksi Ken joka sitten vuoronperään niitä jyysti. Toki oli myös tyttöjen kesken kimppakivaa ym. 

Taidan olla väsynyt mutta mulla tuli just kahvit nenästä :DDD Kiitos. 

Munkin barbit oli strippareita XD

Vierailija
58/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me serkun kanssa leikitiin pepputohtoria. Eli siis vuoronperään kurkattiin toistemme pakaroiden väliin. Jostain syystä se oli tosi hauskaa. Molemmat oltiin jotain 7-8 vuotiaita silloin, tyttöjä.

Vierailija
59/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Barbeilla oli "hirsitanssi" Se rumin, kaljuksi ajeltu halpisbarbi joutui aina ensin oikeussaliin ja rangaistus oli hirtt äminen. Lamppuun sidottiin naru ja barbia heilutettiin edestakaisin. Muotoilin veljen Shrek-hahmolle sinitarrasta peni ksen ja se jyysti kaikkia barbeja vuorotellen, paitsi sitä rumaa.

Leikittiin myös giljotiiniä. Samalla kaavalla se ruma barbi tuomittiin giljotiiniin. Mestaajana toimi veljen prätkähiiret. Kaksi piti kiinni ja kolmas mestasi.

Kolmas rangaistus oli myrkyttäminen, jolloin se ruma barbi joutui juomaan vihreää vesiväriä ja kuo li kouristellen.

Toivon todella, että leluilla ei oikeasti ole tunteita Toy Story-tapaan :(

Vierailija
60/181 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin rivitaloyhtiössä, eli kaikki naapurit olivat enemmän tai vähemmän tuttuja keskenään. Naapurin likan kanssa mentiin ja livahdettiin aina yhden mummon asuntoon sisälle takaoven kautta, piilouduttiin sen saunaan. En ymmärrä miten se mummo ei säikähtänyt kuoliaaksi kun löysi meidät sieltä, tarjoili aina vaan purkkaa meille.