Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko teillä muilla lapsena mitään pimeitä leikkejä?

Vierailija
24.06.2020 |

Muistatteko lapsuudestanne mitään leikkejä, jotka olivat jollain tavalla vähän sairaita?

Minun kaveriporukassa esim. jossain vaiheessa barbeilla alkoi olla hirveästi seksipervoilua ja väkivaltaisia kohtaamisia. :D Olimme ehkä jotain 11-12 v. tuolloin.

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kotileikkejä, joihin liittyi seksiä vanhempien sängyssä. Mentiin vaan päällekkäin ja hinkattiin, kun tuntui kivalta.

Vierailija
22/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitettiin luokan erikeepperiä kerros käsiin ja ”kuorittiin nahkaa”. se siis kuivui ohueksi läpinäkyväksi kerrokseksi jota pysty riipimään irti kuin kuivaa ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin poika nuoli mua kun nätisti pyysin. Oltiin jotain viiden vanhoja.

Vieläkö on sama meno?

Voi kun olisikin.

Vierailija
24/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh naiset. :D

No mitäs, eikö pojilla ollut mitään vastaavaa?

Muistan kun oltiin jotain 13v-14v niin oli semmoinen leikki että mentiin kylän lapset heinälatoon pimeään aikaan syksyllä ja sitten riehuttiin siellä ja koiteltiin tyttöjen tissejä. Tätä tapahtui useamman kerran. Liittyi tetysti siihen ikään.

Naapurin tytöllä oli ihan "sopivat":)

Vierailija
25/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa jotain  painimista jossa tavoitteena oli pööstä "räpläämään" toisen jalkoväliä. Vaatteet nyt oli tietenkin päällä. En muista oltiinko vielä koulussa tuolloin. Ja siis tyttö ja poika oltiin tai ollaan me vieläkin .

Vierailija
26/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerättiin jäätynyttä koirankakkaa ämpäriin ja kokkailtiin lumen kanssa jotain kakkuja.

Vierailija
27/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli barbit h*orina bordellissa. muokkasin itse niiden vaatteita hutsahtavammiksi. Ei ollut kuin yksi Ken joka sitten vuoronperään niitä jyysti. Toki oli myös tyttöjen kesken kimppakivaa ym. 

Vierailija
28/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli barbit h*orina bordellissa. muokkasin itse niiden vaatteita hutsahtavammiksi. Ei ollut kuin yksi Ken joka sitten vuoronperään niitä jyysti. Toki oli myös tyttöjen kesken kimppakivaa ym. 

Kenillä onnenpäivät :D Mulla oli kans vaan yks miesbarbi, jolla riitti naisia joka sormelle.

Vierailija
29/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pildeä vai jostain muualta?

Kuulostaa jonkun sairaan ihmisen trollaukselta, en usko tähän.

Vierailija
30/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kilpailtiin, kuka viimeisenä uskaltaa juosta tien yli, kun bussi on tulossa.

Vierailija
31/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pildeä vai jostain muualta?

Kuulostaa jonkun sairaan ihmisen trollaukselta, en usko tähän.

Mikä tuossa on ihmeellistä, aivan hyvin voinut tapahtua. Lapset ovat pervoja. 

Vierailija
32/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikittiin yhden kaverin kans saatananpalvontaa joskus ehkä nelos-vitosluokalla. Ostettiin yhdestä kynttiläkaupasta kokomustia pitkiä kynttilöitä ja asetettiin jotain sälää alttariksi ja keksittiin aiheeseen sopivia loruja. Muistan ne vieläkin. :D

Vierailija
33/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin, että Barbie oli ammatiltaan strippari. Tein pienestä pahvilaatikosta esiintymislavan ja ketkutin Barbia Spice Girlsin tahtiin.

Vierailija
34/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirtettiin känkkäränkkä-nukke kattotuulettimeen ja paloiteltiin se leluveitsillä. Ikää oli n. 7-8vuotta.

Vierailija
35/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli yksi miesbarbi, jota sitten naisbarbit aina joukolla kiduttivat. Ken pistettiin auton perään raahautumaan tai puettiin naurettaviin vaatteisiin. Sitä sitten naisbarbit yhdessä naureskelivat.

Vierailija
36/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärileikit ja alapäiden esittelyt oli normi arkea tuohon aikaan. Nykysin lapset joutuisivat varmasti psykiatriseen hoitoon.

Itseasiassa nykyään nimenomaan ohjeistetaan, että nuo leikit ovat normaaleja eikä niihin pidä liittää turhaa häpeää. Ennen vanhaan lapset saivat suunnilleen selkäänsä, jos jäivät noista kiinni.

Vierailija
37/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin kaverin kanssa joskus talvi-iltana sellaista leikkiä, että kierittiin vuorotellen sivuttain autotien yli. Pisteitä sai enemmän, jos uskalsi lähteä kierimään silloin kun näki auton lähestyvän kaukaa.

Ihan sairasta, ja äärettömän vaarallista.

Vierailija
38/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri strippasi kerran leikisti mulle ja toiselle kaverille. Laitettiin verhot kiinni ja musiikki soimaan. Oltiin 9-vuotiaita. Kerran leikittiin seksin harrastamista, vaatteet oli kyllä päällä. Välillä leikittiin myös koiraemoja, jotka kurittivat pentujaan jatkuvasti, vaikkei kummankaan kotona ollut oikeasti minkäänlaista väkivaltaa.

Vierailija
39/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin saunaan ja syötiin tulitikkuja. Ensin siis sytytettiin se, poltettiin hetki, sammutettiin, huuhtaistiin kylmällä vedellä ja syötiin se poltettu pää. Maistui ihan salmiakilta.

Vierailija
40/181 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein sinitarralla barbille isommat tissit. Löysin isäni seksilehdet ennen kouluikää ja olin innoissani. Tutkittiin hoitopaikan tytön kanssa ihmisen anatomiaa ja haisteltiin toisiamme. Kauheeta kuulostaa nyt.