Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko teillä muilla lapsena mitään pimeitä leikkejä?

Vierailija
24.06.2020 |

Muistatteko lapsuudestanne mitään leikkejä, jotka olivat jollain tavalla vähän sairaita?

Minun kaveriporukassa esim. jossain vaiheessa barbeilla alkoi olla hirveästi seksipervoilua ja väkivaltaisia kohtaamisia. :D Olimme ehkä jotain 11-12 v. tuolloin.

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien kesken oltiin kontallaan olohuoneessa vanhempien poissa ollessa ja yksi kakkasi ja muut katsoi kun kakka tuli ulos. Ehkä 8 vuotiaita.

Ruskean talon touhuja!

Vierailija
82/181 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kanssa potkittiin toisiamme mustelmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/181 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä irrottelin nuken päitä pienenä. Tein myös ruumiinavauksia veitsellä niille. Ja ei, ei minusta mitään psykopaattia tullut. :)

Vierailija
85/181 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
86/181 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spiritismi, en suosittele.

Spiritismille down; suosittelematta jättämiselle up.

Vierailija
87/181 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo erittäin seksuaalisävytteiset ja väkivaltaiset barbileikit noin 10-12vuotiaana. 

Vierailija
88/181 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas naisilla ollut paljon sekileikkejä barebeilla. Mihin tämä leikkisyys on jäänyt ja tilalle tullut häpeily seksiä kohtaan, kun olette kasvaneet aikuisiksi. seksi on aikuisten leikkiä, eikä sitä pidä hävetä tai ottaa liian vakavasti.

M39

Vierailija
89/181 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin poika nuoli mua kun nätisti pyysin. Oltiin jotain viiden vanhoja.

Ai pildeä vai jostain muualta?

Pildeä.

Heh, jotenkin sellainen tutina, että vastaaja ei ole alkuperäisen kommentin esittänyt henkilö, joka vaikuttaa sen luokan trollilta, että olisi pikemminkin vastannut: ”Muualtakin”.

Vierailija
90/181 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.

Vierailija
91/181 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri- ja "seksileikit", joskus alle kouluikäisenä tai ihan alaluokilla. Kai se on ihan normaalia että kiinnostuu alapääjutuista vaikkei niistä mitään ymmärräkään (eikä tietenkään siihen liity mitään seksuaalista) mutta kyllähän ne muistot jälkeenpäin hieman hävettäviltä tuntuivat... Sitten kun alkoi ymmärtää että ne ovat intiimejä asioita niin leikit muuttuivat erilaisiksi, varhaisteini-iässä taas alkoi kiinnostaa ihan oikeasti seksijutut ja niitä sitten leikittiin tosiaanki barbeilla ihan läpällä vaan :')

Vierailija
92/181 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin kaverin ja kaverin isosiskon kanssa. Me pojat oltiin ehkä 7 tai 8 ja kaverin sisko 10. En muista leikkiä tarkemmin mut meillä oli maja metsässä ja kaverin sisko antoi meille kuusen oksalla piiskaa pyllylle. Ihan housujen läpi kuitenki. Mitään pervompaa leikkiä en muista. Toinen tyhmä leikki mikä jäi mieleen kun serkun kanssa laskettiin mäkeä isän PV Volvon katolta alas. Hyvin luisti kun oli viisto perä. Isä kyllä suuttui.

Vierailija
93/181 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä! Nämä on hauskoja.

Vierailija
94/181 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitus raketin ampuminen peräaukosta.

Vierailija
95/181 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tyttöjen kanssa omien sukukalleuksien vertailu. Eipä oikein muuta. Sitte kun minulla oli yhden kesän lapsen vahtina 16-vuotias serkku tyttö. Jäi mieleen kun käytiin uimassa. Uinnin jälkeen hän pesi minut kevyesti myös alapään ettei hiekkaa jää vaatteiden sisään. Olin 7 vuotias muistaakseni.

Vierailija
96/181 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huijattiin kerran kun joku laittanut kukkaron tielle, sieltä pilkisti rahaa. Sitten vetivät narulla sen pois kun kumarruin kattomaan ja nauroivat. Tosi inhottava kokemus.

Vierailija
97/181 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin leikkiä lääkäriä. Olen siis naispuolinen, ja se tarkoitti minulle vain sitä, että piirretään punaisella tussilla viiva kädestä, joka tarkoittaa verenmyrkytystä, kuten Vaahteranmäen Eemelissä. Kun viiva saapuu sydämeen, se tarkoittaa kuolemaa.Mitään vaatteiden poistoa esim. se ei merkinnyt. No, eihän tuo ihan tervettä ollut, mutta eipä ollut se aikuisten reaktioikaan, kun kuulivat että oltiin "leikitty lääkäriä". Huoh. 

Vierailija
98/181 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en leikkinyt mitään pervoleikkejä barbeilla. Kaikki oli hyvin siveellistä, lähinnä kiinnosti pukea barbit eri vaatteisiin. Joillain ei-oikeillä barbeilla oli vaihdettavat päät, se oli kätevää.

Vierailija
99/181 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin 12- vuotiaana huume leikkejä. 

Olin gangsteri ja oli kuula pyssy ja lumi oli huumetta ja sitten muka valmistin sitä isoveljen kanssa ja myytiin sitä ja ajettiin mopoilla poliiseja pakoon . 

Vierailija
100/181 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä leikin 12- vuotiaana huume leikkejä. 

Olin gangsteri ja oli kuula pyssy ja lumi oli huumetta ja sitten muka valmistin sitä isoveljen kanssa ja myytiin sitä ja ajettiin mopoilla poliiseja pakoon . 

Ja ne mopot oli pyöriä ja poliisit naapurin tyttöjä XD