Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teillä muilla lapsena mitään pimeitä leikkejä?

Vierailija
24.06.2020 |

Muistatteko lapsuudestanne mitään leikkejä, jotka olivat jollain tavalla vähän sairaita?

Minun kaveriporukassa esim. jossain vaiheessa barbeilla alkoi olla hirveästi seksipervoilua ja väkivaltaisia kohtaamisia. :D Olimme ehkä jotain 11-12 v. tuolloin.

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en leikkinyt mitään pervoleikkejä barbeilla. Kaikki oli hyvin siveellistä, lähinnä kiinnosti pukea barbit eri vaatteisiin. Joillain ei-oikeillä barbeilla oli vaihdettavat päät, se oli kätevää.

Ihmettelen kuka on leikkinyt ilman seksuaalista sävytettä barbeilla.

Meillä ne hässi aina ja kokoajan leikeissä.

Kenejä ei ollut tarpeeksi niin sitten oli kynittyjä laiheliineja miehinä, niillä toki ei ollut lihaksia.

Ne oli jämä miehiä.

Mut kai nekin naisia sai leikeissä, jonossa oli siinä missä muutkin.

Koko leikin idea oli seksi.

Vierailija
222/223 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli yksi miesbarbi, jota sitten naisbarbit aina joukolla kiduttivat. Ken pistettiin auton perään raahautumaan tai puettiin naurettaviin vaatteisiin. Sitä sitten naisbarbit yhdessä naureskelivat.

Mun leikeissä ne naisbarbit raiskasi joukolla sen miehen. En tajua mistä nämä sairaudet tuli edes mieleen. 80-90 luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin metsässä tulitikuilla. Hypittiin katoilta ja kiipeiltiin kiellettyihin paikkoihin. Juostiin tielle autojen eteen niin, että juuri ja juuri ehdittiin pois alta. Kaikkea tosi vaarallista ja tyhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan