Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teillä muilla lapsena mitään pimeitä leikkejä?

Vierailija
24.06.2020 |

Muistatteko lapsuudestanne mitään leikkejä, jotka olivat jollain tavalla vähän sairaita?

Minun kaveriporukassa esim. jossain vaiheessa barbeilla alkoi olla hirveästi seksipervoilua ja väkivaltaisia kohtaamisia. :D Olimme ehkä jotain 11-12 v. tuolloin.

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittiin barbeilla että yksi niistä oli hullu tiedemies joka teki niillä muilla kaikkia kokeita, pari se muutti hai-ihmisiksi, sitä varten lainattiin veljeni hai ukkoja, en muista mitä sarjaa ne oli.

Vierailija
202/205 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärileikkejä harratettiin, mun suosikki oli olla kynekoloki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikittiin lesboja.

Vierailija
204/205 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypittiin kavereiden kanssa laavun katolta ja muista korkeista paikoista. Leikimme myös Tsernobyliä Monster High-nukeilla ja Barbeilla. Barbiet olivat "normaaleja", MH-nukeissa oli säteilyä ja he olivat radioaktiivisia sosiaalisia hylkiöitä. Heppaleikeissä teemana oli usein hevosen lopettaminen. Keppihevosia lopetettiin tämän tästä. Nukkeja myös hukutettiin säännöllisesti uima-altaaseen. Sims-peleissä hukutettiin simejä tarkoituksella, sytytettiin tulipaloja ja pyrittiin tuhoamaan naapurustoja.

Kerran kokeilin miten kauan Simsissä kestää että sosiaalihuolto hakee taaperon jos sen jättää hoitamatta. Moviestarplanetissa "hakkeroitiin" muita kysymällä salasanoja jotta voisi antaa "ilmaisen vipin". Itsekin lankesin tähän pienenä parikin kertaa. Tehtiin myös nimettömiä käyttäjiä pelottelutarkoituksessa.

Kavereiden kanssa laskettiin pulkalla autotielle.

Vierailija
205/205 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin itsekseni suurimman osan lapsuuttani, joten tottakai olin pahimmassa mahdollisessa seurassa ja leikit oli pimeitä. Tein paperinukkeja ja niille kidutusvälineitä. Piirtelin erilaisia sm-tyylisiä sarjakuvia. Nämä kehtaan kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän