Oliko teillä muilla lapsena mitään pimeitä leikkejä?
Muistatteko lapsuudestanne mitään leikkejä, jotka olivat jollain tavalla vähän sairaita?
Minun kaveriporukassa esim. jossain vaiheessa barbeilla alkoi olla hirveästi seksipervoilua ja väkivaltaisia kohtaamisia. :D Olimme ehkä jotain 11-12 v. tuolloin.
Kommentit (181)
Me vakoilimme ihmisiä, tavallisia ihmisiä kadulla. Varjostimme heitä ja jos he pysähtyivät juttelemaan jonkun kanssa, jäimme kuuntelemaan salaa. Meillä oli vihkot joihin kirjasimme merkintöjä satunnaisten ihmisten menemisistä kellonaikoineen. Käytimme heistä nimityksiä kuten violettitakkinen nainen ja naapuritalon pitkä laiha mies jne.
Vakoilu oli yksi lempileikeistäni. Siinä oli jännitystä. Uskoin oikeasti että me lapset saatamme vielä vaikka selvittää rikoksen joku päivä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan sellaisen kuin happihumala?
Ensin vedetään keuhkot täyteen ilmaan jonka jälkeen joku kaveri painaa rintakehästä niin kauan että taju lähtee. Mulle tehtiin muutaman kerran noin, mun kohdalla se onnistui aina parhaiten että tosiaan tipahdin jaloiltani ja päässä pimeni.
Muistan, oltiinkohan samassa porukassa. häkkivarastossa tota tehtiin?
Voi olla, en muista enää ihan tarkkaan missä paikoissa tuota tehtiin. Häkkivarastoissa kyllä tuli pyörittyä kun esim lintsattiin liikuntatunneilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin vedetään keuhkot täyteen ilmaan jonka jälkeen joku kaveri painaa rintakehästä niin kauan että taju lähtee. Mulle tehtiin muutaman kerran noin, mun kohdalla se onnistui aina parhaiten että tosiaan tipahdin jaloiltani ja päässä pimeni.
Hyi saakeli. Onneksi ei keksitty mitään noin vaarallista.
Nyt aikuisena tuo kuulostaa todella "pimeeltä", mitähän lie mielessä pyöriny, tuskin mitään järkevää.
T. Happihumalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt aikuisena tuo kuulostaa todella "pimeeltä", mitähän lie mielessä pyöriny, tuskin mitään järkevää.
T. Happihumalainen
Muistan minäkin kun tuota kokeiltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Erikoinen leikki. Mitä teiltä tarkastettiin?
Tätä kysyin siis siltä joka kerto tuosta sotaleikki hommasta.
No heti navetan ovesta sisään tultua otettiin vaatteet pois. Sitte jonoon. Meitä oli ehkä 8 poikaa siinä. Aluksi hoitajat mittasi pituuden eli selkä kylmää betoni seinää vasten ja seinään liidulla pituus. Sitte punnitus eli piti nousta jonku puulaatikon päälle seisomaan. Sitte jonotettiin lääkäriin. Lääkärin huoneet oli vanhoissa karsinnoissa.kaiteet oli seiniä. 2 isompaa poikaa oli lääkäreitä muut kaksi katsoi vieressä ja piti kuria. Myös tyttö sairaanhoitaja avusti lääkäriä. Eli nakuna lääkärin eteen. Lääkäri katto suuhun. Kuunteli keuhkot jollain hillopurkin kannella. Sitte lääkäri laittoi käden kiveksiin ja piti yskäistä lopuksi vielä lääkäri raotti
Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Poikien kesken oltiin kontallaan olohuoneessa vanhempien poissa ollessa ja yksi kakkasi ja muut katsoi kun kakka tuli ulos. Ehkä 8 vuotiaita.
Tämä vasta sairasta olikin! Yäk!
Eikö tuo poikien kesken lääkäri leikki ja kakkaamisen katsominen ole aika homoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Happihumalainen
Muistan minäkin kun tuota kokeiltiin.
Kukahan sen oikein keksi ja mistä lie sai tuon idean?
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteen metsikössä leikittiin useamman vuoden ajan likkaporukalla koiria. Juostiin vaan peräkkäin ympäri metsikköä ja välillä hengailtiin jossain pesässä ja tehtiin kaikkia perus koirien juttuja. :D Oli vissiin kaikilla Hopeanuolet hyvin katottuna.
Haistelitte toistenne takapuolia?
Vierailija kirjoitti:
Lääkärileikit ja alapäiden esittelyt oli normi arkea tuohon aikaan. Nykysin lapset joutuisivat varmasti psykiatriseen hoitoon.
Jep, lääkäriä leikittiin ja "päiväunia" nukuttiin kaverin kanssa sohvan eri päissä juuri ja juuri ensimmäiset itse tuotetut mielihyvät löytäneinä. Aika viatonta oli mutta kyllähän ne nyt häpeää vähän aiheuttaa kun tuota kaveria joskus kadulla näkee :D
Mä voisin näin aikuisena leikkiä lääkäri leikkejä jonkun naisen kanssa.
Todella monen naisen seksuaalirikoskierre on alkanut jo lapsena.
Sairaita naisia tälläkin palstalla 😡
Jos pojat leikkii lääkäri leikkejä tyttöjen kanssa se on ok. Jos tytöt leikkii sitä keskenään sekin on ok. Mutta poikien yhteiset lääkäri leikit on sairasta ja ällöä.
Minä leikin lapsena lääkäriä naapurin Tiinan kanssa. Tiina nosti kiveksiäni ja minä yskäisin. Tiinasta tuli isona terveydenhoitaja.
Leikittiin usein titanicia pihan liukumäkilaivassa isolla porukalla. Jotkut olivat matkustajia, jotkut henkilökuntaa ja joku oli aina jäävuori joka juoksi sitä laivaa päin :'D.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh naiset. :D
Ei kun nyt se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikien kesken oltiin kontallaan olohuoneessa vanhempien poissa ollessa ja yksi kakkasi ja muut katsoi kun kakka tuli ulos. Ehkä 8 vuotiaita.
Tämä vasta sairasta olikin! Yäk!
Ruskean talon otuhuja.
Aika monella näemmä Barbit oli melko seksihirmuja. Mulla oli lapsena ihan normaalit barbileikit, mutta My little ponyt taas elivät aika hurjasti, oli mm. kidnappauksia, kidutusta, vainoamista, nälänhätää, rutto iski kerran ja puolet menettivät henkensä, yms.