Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisitteko suositella jotain Twin Peaksin tyylistä sarjaa?

Vierailija
24.06.2020 |

Voi että mä ikävöin Twin Peaksia. <3 Onko muita sarjan faneja? :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Wayward Pine vai mikä sen uudehkon sarjan nimi oli. Itsellä jäi aikanaan ajan puutteen takia vähälle katsomiselle kun se tuli töllöstä, mut vaikutti aika hyvältä! Pääosissa mm. Matt Dillon ja Juliette Lewis.

Olen Twin Peaksin uusiofani, eli katsoin sen 2006-2007 aikoihin kun uusivat televisiossa ja teki vaikutuksen kyllä. Tässä mainitsemassani uudessa sarjassa jotain samaa mutta silti omaa.

Vierailija
2/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi Pohjola. Maailman ihanin sarja. Ei ole kylläkään sellainen vähän pelottava kuin TP mutta mielenkiintoiset henkilöhahmot ja vähän muistaakseni saanut vaikutteitakin siitä

https://lwlies.com/articles/twin-peaks-northern-exposure-90s-cult-tv-sh…

Vierailija
4/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Wayward Pine vai mikä sen uudehkon sarjan nimi oli. Itsellä jäi aikanaan ajan puutteen takia vähälle katsomiselle kun se tuli töllöstä, mut vaikutti aika hyvältä! Pääosissa mm. Matt Dillon ja Juliette Lewis.

Olen Twin Peaksin uusiofani, eli katsoin sen 2006-2007 aikoihin kun uusivat televisiossa ja teki vaikutuksen kyllä. Tässä mainitsemassani uudessa sarjassa jotain samaa mutta silti omaa.

Täytyypä perehtyä! :) Kiitos vinkistä.

Vierailija
5/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen suosikkini on X Files, jonka olen katsonut viimeisintä kautta lukuunottamatta. Onhan se ihan erilainen kuin TP mutta mysteerin aineksia ja myös komediallisia hetkiä lähes joka jaksossa :)

Vierailija
6/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carnivale sarja

Vierailija
7/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä perehtyä näihin muihinkin. X-files onkin jo tuttu. :)

Vierailija
8/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin peaks on ainutlaatuinen, ei sitä tunnelmaa ole missään muussa sarjassa! :) Lynchin elokuvat osittain pääsee samaan. (No okei, ne uusimmat Twin peaks In jaksot olivat kyllä vähän pettymys.)

Yhteen kauteen jäänyt Piru irti kauhusarja ysäriltä ja Spielpergin Taken-sarja, olivat hyviä. Taken saisi tulla tv:stä ehdottomasti uusintana. En tiedä löytyykö jostain suoratoistopalvelusta.

Vierailija
9/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten sen nyt ottaa että mikä on samantyylinen ja miten. On sanottu, että ilman Laulavaa salapoliisia ei olisi Twin Peaksia, ja on myös sanottu että ilman Twin Peaksia ei olisi Ally McBealia.

Vierailija
10/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesliiga.

Vierailija
11/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakanamaan kartta

Vierailija
12/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark

Vierailija
13/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajainen.

Vierailija
14/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Detective

Vierailija
15/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Rooman sheriffi ollut vähän samantyyppinen vai muistanko väärin?

Vierailija
16/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
17/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Detective voisi olla vähän samanhenkinen. Siinä oli aika ahdistava tunnelma ja mysteerillisiä piirteitä. Minulle tuli ensimmäisen kauden etsiväkaksikosta vähän mieleen Twin Peaksin Dale Cooper ja Harry S. Truman.

Ensimmäinen kausi on yksi lempisarjoistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi