Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäykkäkouristusrokote, milloin olet viimeksi saanut?

Vierailija
24.06.2020 |

Suoraansanottuna ei ole muistikuvaakaan siitä, milloin mulle tuo laitettu ja pohdin, josko sen sais jostain selville.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olin ottamassa influenssarokotusta ja hoitaja kysyi, muistanko milloin olen viimeksi saanut jäykkäkouristusrokotteen. En muistanut, niin hän sanoi, että otetaanpa se nyt sitten varmuuden vuoksi tässä samalla. Niin että niin helppoa se näytti olevan. Siis terveyskeskuksessa kävin.

Vierailija
2/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna olin ottamassa influenssarokotusta ja hoitaja kysyi, muistanko milloin olen viimeksi saanut jäykkäkouristusrokotteen. En muistanut, niin hän sanoi, että otetaanpa se nyt sitten varmuuden vuoksi tässä samalla. Niin että niin helppoa se näytti olevan. Siis terveyskeskuksessa kävin.

Oletko minkä ikäinen? Tässä juurikin ajattelin omaan terkkariin aikaa varata asian tiimoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi rokotetiedot, siis että mikä on voimassa ja mitä pitäisi uusia. 

Oisko Hesarissa ollut vähän aikaa sitten juttu, että se on salapoliisityötä. Pitäisi selvitellä lapsuuden terveyskeskuksista jne. Eli miltei mahdotonta.

Vierailija
4/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkkaan muista, mutta ei siitä kymmentä vuotta vielä ole.

Vierailija
5/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016. Työterveyshoitaja laittoi kun kävin näyttämässä päänahkaani, varis hyökkäsi työmatkalla kimppuun. Ja ilman tuota lintuepisodiakin olisin noihin aikoihin käynyt sen rokotteen ottamassa kun edellinen rokotus oli laitettu vuonna 2006.

Vierailija
6/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei onneksi enää tarvitse 10 vuoden välein rutiinisti, ellei ole vanhempi ihminen.

Vierailija
7/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta sitten laitettu, 28 vuotiaana. Kysyin sitä kun otin punkkirokotteen mutta eivät suositelleet uusimaan ennen kuin 10v kulunut

Vierailija
8/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten kun kadulla koira puri :I

Vierailija
9/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suositus ole nykyään 20 vuoden välein? Eli kovin usein ei tarvii muistaa.

Vierailija
10/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus vuonna 1 ja 2. Ei oo vielä jäykistyny....

Vierailija
11/11 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kuuluu aivan normaaliin itsestään huolehtimiseen. Neuvolasta saadussa kortissa on kirjattu perusrokotukset. Koulusta sai tiedot sinä aikana annetuista rokotuksista ja sen jälkeen olen pitänyt mukanani keltaista kansainvälistä rokotuskorttia, johon merkkautan kaikki rokotukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi