Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko miehelläsi kestää laueta sängyssä?

Vierailija
24.06.2020 |

Kauanko miehelläsi kestää seksin aikana laukeaminen? Onko hän minuuttimuna vaiko sellainen, joka jyystää tunnin hiestä märkänä eikä ole lähelläkään? Jotain siltä väliltä? Toivoisitko pidempää vaiko lyhyempää kestoa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro

Vierailija
2/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenee tarpeen vaatiessa tulemaan nopeasti. Esim pikaisen käsihoidon annan välillä.. en ole kellottanut mutta ei se varmaan minuuttia pitempään kestä.

Seksissä sitten itse yhdynnässä ehkä 15min. Jos menee vaikka 30min niin alan itse vähän tulla levottomaksi ja mietin mikä kestää (no en sano noin tietenkään) ja silloin on aika tehdä miehen lempitemput että lasti lentää.

Vain pari kertaa yli 10v aikana on käynyt niin, että on kestänyt ikuisuuden saada laukeamaan. Yleensä silloin kun seksiä on ollut useammin kuin kerran päivässä. Se on harmillista, koska itse voisin haluta jonain päivänä useammin, mutta mies ei oo koskaa n siihen pystynyt. Me ollaan oltu teini-iästä asti yhdessä ja joskus alle 20v vielä saattoi joskus onnistua, nykyään se toka kerta ois just sellanen tuntien maratoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pystyy kontrolloimaan tosi hyvin ja kun olen itse tullut, niin annan luvan hänenkin tulla. Tuolla ei oikeastaan ole mitään väliä, koska en itse enää juuri koskaan halua seksiä.

Vierailija
4/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro

Ei sulta kukaan ole kysynytkään mitään.

Vierailija
5/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei oikeastaan ole mitään väliä, koska en itse enää juuri koskaan halua seksiä.

Täällä sentää joku rehellinen suomalainen nainen... Mutta miksi olet tällä foorumilla?

Vierailija
6/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kyllä, mutta minulla ei ole miestä.

Vierailija
7/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen keskimäärin 5-15 min, pidempään jos piti taukoja miehen stimuloimista tietenkin. Nykyään tunti tai pidempään missä tahansa mielentilassa ja millä tahansa kikoin. Masturboidessa ei laukea yleensä ollenkaan kuulemma. Muuttui kun sai reseptin SSRI-lääkkeisiin. Lääkityksen purettuaan halut palasivat vähitellen ja myös tunto alakerrassa on paljon parempi. Silti on vaikeuksia laueta eli pääsee pitkälle, mutta loppu on vaikeaa.

Vierailija
8/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.100 työntöä, kun olen päällä. 15, kun hän päällä.

Vierailija
9/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi.. se ei kyllä riittäis mulle. Mutta varmasn teillä on muutakin kivaa puuhaa kuin noi pari työntöä ja säkin saat.

Vierailija
10/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi.. se ei kyllä riittäis mulle. Mutta varmasn teillä on muutakin kivaa puuhaa kuin noi pari työntöä ja säkin saat.

Kun laitat korttelin miehet jonoon niin työntöjen määrä riittää tai naapurusto autioituu...

Vierailija
11/33 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun laitat korttelin miehet jonoon niin työntöjen määrä riittää tai naapurusto autioituu...

Ei mua kiinnostais tollanen ollenkaan. Mutta jos seksi ois aina 15 työntöä niin eipä sekään paljon himoja sytyttäis.

Vierailija
12/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee paljon. Arkiaamuina aikaisin ja väsyneenä puoliunessa laukeaa jo minuutissa. Joskus taas menee tuntikin laukeamiseen. Hän sanookin usein, että on hyödytön aamuisin. Mutta mun mielestä se on kiva tapa herätä, vaikkei kestäkään kauan. Siinä on jotain kiihottavaa, kun mies on ihan kivikovana ja innokkaana pökkimään.

Vierailija
13/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka haluan. Joskus 15 minuuttia... jos haluan, saan hänet tulemaan muutamassa minuutissa.

Vierailija
14/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olla vähään aikaan nähty ja sekstattu niin nopeasti, muutamissa minuuteissa. Muuten menee kyllä ihanasti reilu vartti- tuntikin busseissa ja se on parasta.

Vierailija
15/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon viisikymppisen hanibeiben testosteronit alkaa olla sillä mallilla, että hän laukeaa vain noin joka viidennellä sekstailukerralla. Sessiot muuten ovat sellaisia parikymmentäminuuttisia ja itse saan lähes aina. Erektio kultsulla on useimmiten sen verran velton puolella, että ei kuulemma tunne oikein mitään ja sitten yliyrittäminen vie lopulta voimat ja hänen kohdalta homma jää ns. kesken.

Vierailija
16/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä tulee aina nopeasti, jos hän saa panna mua niin kuin haluaa. Rakastan sitä kuinka hän haluaa aina kellistää mut allensa ja tuun aina yhtä aikaa hänen kanssaan vaikka hän ei pidättele. Kiihottaa niin se tapa miten hän nussii, suutelee ja näykkii ja makaa koko vartalollaan päälläni. Outoa että orggu on voimakkaampi silloin, kun molemmat lauetaan nopeeta. Toisinaan on kiva hidastella ja pidätellä ja rakastella ns. pitkän kaavan mukaan. Mies yleensä kestää hyvin, ehkä 15-20 min, mutta taas joskus hänestä tuntuu että välillä on pakko tulla. Eikä tuo haittaa sillä minäkin tulen silloin ja pienen huilin jälkeen jatketaan. 

Vierailija
17/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukeaa parissa minuutissa sen jälkeen, kun on saanut luvan. Luvan annan ensimmäisen tai toisen o:ni jälkeen, eli noin 20-60 minuuttia varsinaisen yhdynnän alkamisen jälkeen. Mutta aina haluan vähintään 15 minuutin esileikin ensin.

Ei ole valittanut kun tietää saavansa seksiä minulta aina halutessaan. Näin on menty yli 20 vuotta enkä aio muuttaa tapojani.

Vierailija
18/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sadasta oli kyse...täällö kestävä mies en oo laskenut koskaan mutta 30min on tullut lykittyy asentoo vaihdellen jos 2 ..3 sek ksm liike niin helposti menee 600++

Vierailija
19/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laukeaa parissa minuutissa sen jälkeen, kun on saanut luvan. Luvan annan ensimmäisen tai toisen o:ni jälkeen, eli noin 20-60 minuuttia varsinaisen yhdynnän alkamisen jälkeen. Mutta aina haluan vähintään 15 minuutin esileikin ensin.

Ei ole valittanut kun tietää saavansa seksiä minulta aina halutessaan. Näin on menty yli 20 vuotta enkä aio muuttaa tapojani.

oletko urheilullinen etkä vaalee alunperin?

Vierailija
20/33 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa saan joka kerta itse yhdynnässä. Se ihmetyttää jopa itseäni. Saan yl. n. 10-20 työntöä miehen jälkeen. Mutta vain päällä. Olen päällä 99%. Esileikissä en saa..