Kokemuksia squat wolf treenivaatteista?
Moi! Onko kukaan tilannut squat wolfilta treenikamppeita? Mä oon ihastunut muutamiin trikoisiin, mutta arveluttaa onko tuotteet oikeesti laadukkaita ja firma luotettava. En löydä suomeksi mitään arvosteluita, enkä muista nähneeni salilla koskaan noita vaatteita kenenkään päällä..
Mitään ihan halpiskamaa noi ei ole, perushintaisia. Esim haluaisin sieltä 60e maksavat trikoot ja 50e urheiluliivit.
Mutta onko joku tilannut? Kauanko meni toimituksessa? Tuliko ongelmia? Millaista laatu on mielestäsi?
Kommentit (6)
Ikinä kuullutkaan. Kannattaa suosia vaan tuttuja merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä kuullutkaan. Kannattaa suosia vaan tuttuja merkkejä.
Kyllä mä suosin just pieniä merkkejä mielellään. Isossa maksat brandista aina ja hinnat on korkeat laadusta viis.
Itse tilasin collarit ja pyöräilyshortsit ja pakko sanoa, et paras laatu ja istuvuus mitä on tullut vastaan! Korkeavyötäröiset collarit istuu ihan täydellisesti vähän pyylevämmällekin ja materiaali todellakin parempi, kun joissain HM:n collareissa. Tilasin joskus lift leggingsiltä ja mielestäni laatu ihan p***, mutta nää yllätti positiivisesti! Pyöräilyshortsit myös istuvat ja napakat. Tilasin nyt myös korkeavyötäröiset treenihousut ja topin. Innolla odotan pystyykö kilpailemaan gymsharkin kanssa. 🤩 Tuli myös tosi nopeasti jopa tolla ilmaisella postilla. (alle viikossa?) suosittelen!
Annie123 kirjoitti:
Itse tilasin collarit ja pyöräilyshortsit ja pakko sanoa, et paras laatu ja istuvuus mitä on tullut vastaan! Korkeavyötäröiset collarit istuu ihan täydellisesti vähän pyylevämmällekin ja materiaali todellakin parempi, kun joissain HM:n collareissa. Tilasin joskus lift leggingsiltä ja mielestäni laatu ihan p***, mutta nää yllätti positiivisesti! Pyöräilyshortsit myös istuvat ja napakat. Tilasin nyt myös korkeavyötäröiset treenihousut ja topin. Innolla odotan pystyykö kilpailemaan gymsharkin kanssa. 🤩 Tuli myös tosi nopeasti jopa tolla ilmaisella postilla. (alle viikossa?) suosittelen!
Oliko ongelmia tullin kanssa? Itsellä paketti jumissa tullissa. Kulunut nyt hieman alle kaksi viikkoa tilauksesta. Toivottavasti ne nyt sieltä saapuu.
Up