Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava nöyryytti minua koiransa kanssa

Vierailija
24.06.2020 |

Tiedän tuttavani mielipiteen ihmisistä jotka ei huomioi koiraansa. Siksi aina tervehdin koiraa ja annan huomiota, koska kunnioitan tuttavaani. Koira on minulle jo tuttu. Nähtiin juhannuksena kaveriporukan kanssa ja tuttavani tuli koiransa kanssa paikalle. Riensin kiitä vastaan ja menin polvilleni maahan koiraa tervehtimään. Mitä tekee koira sekä omistaja, kumpikaan ei katso minuun päinkään!! Sentään pysähtyivät hetkeksi kohdalleni. Koira katseli vaan omistajaansa ja omistaja katseli vieraita. Jäin polvilleen maahan kummankaan huomioimatta. Hävettää, nöyryytetty olo. Luulin olevani tutumpi kuin näköjään olinkaan... Mikä tuo koirankin käytös, minä olen sitä jaksanut silittää, sitten ei kuitenkaan vilkaisekkaan yleisön eessä vaan napittaa omistajaansa!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ehkä tyhmintä mitä olen koskaan tällä palstalla lukenut.

Vierailija
2/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tuttava on suuttunut jostain syystä ja käskenyt koiraakin olemaan huomioimatta. En keksi muuta selitystä.

Vierailija
4/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut koirat on tosi leuhkoja ja tylyjä, silleen täynnä itteensä.

Seuraavan kerran mene turren ohi sinäkin nokka mielenosoituksellisesti pystyssä. Ei rapsutuksia diivalle.

Vierailija
5/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut koirat on tosi leuhkoja ja tylyjä, silleen täynnä itteensä.

Seuraavan kerran mene turren ohi sinäkin nokka mielenosoituksellisesti pystyssä. Ei rapsutuksia diivalle.

Ennen oon tehnyt näin, en ole huomioinut koiraa näin paljon, olen muutenkin enemmän kissaihminen.. Tuttavan kerrottuaan kuinka hän käskee jopa ystävien lähtemään kodistaan jos eivät hänen koiraansa huomioi, olen alkanut antamaan huomiota koiralle. En halua menettää ystävää. Ap

Vierailija
6/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käyny sama joskus, koira kyttää vaan omistajaa. Oottaako käskyjä tms en osaa sanoa

Vierailija
7/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo.

Vierailija
8/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käyny sama joskus, koira kyttää vaan omistajaa. Oottaako käskyjä tms en osaa sanoa

Ainakin vielä joitain vuosia sitten koiran kuului olla kiinnostunut vain omistajastaan, ja omistajan luvalla sai sitten mennä tutustumaan muihin.

En ole koiranomistaja, joten en ole selvillä siitä vieläkö tänä päivänä sama perussääntö pätee.

Vierailija
9/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja tuskin voi opettaa koiraansa ignooraamaan ei toivottua henkilöä, oletkohan itse vain ollut liian innokas. Mä en heittäytyisi polvilleni yhdenkään eläimen edessä vaikka olisi rakkaimman ystäväni lemmikki. Ihan turhaa mielenpahoitusta sinulta.

Vierailija
10/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hyvä keskustelunaihe, miksi siitä pitää tehdä typerä ja lapsellinen provo? Miksi ei vaan voi keskustella.

Vierailija
11/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tuttava on suuttunut jostain syystä ja käskenyt koiraakin olemaan huomioimatta. En keksi muuta selitystä.

Voihan se olla niinkin että koira on suuttunut jostain ja käskenyt omistajaansa olemaan huomioimatta.

Vierailija
12/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään nostanut jalkaa ja pissinyt sun polvelle, siis se turre. Sitten nöyryytys olis ollut täydellinen. Kyllä tosta Iltalehteen juttu kannattaa tehdä, niin saa muutkin pöyristyä.

Vierailija
13/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin vielä joitain vuosia sitten koiran kuului olla kiinnostunut vain omistajastaan, ja omistajan luvalla sai sitten mennä tutustumaan muihin.

En ole koiranomistaja, joten en ole selvillä siitä vieläkö tänä päivänä sama perussääntö pätee.

Tää vahvistaa mun käsitystä koirista ja etenkin omistajista.. Koirat tulee kuola valuen perässä ja miellyttää omistajaa minkä ehtii. Ei mitään omaa tahtoa.

Vierailija
14/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on saattanut nähdä sinun rapsuttavan jotain muutakin koiraa. Pitää sinua nyt turhanpäiväisenä liehakoitsijana ja näytti sen sinulle. Siitäs sait kaikkien rapsuttelija.

Vierailija
15/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vahvistaa mun käsitystä koirista ja etenkin omistajista.. Koirat tulee kuola valuen perässä ja miellyttää omistajaa minkä ehtii. Ei mitään omaa tahtoa.

Ja omistajat nauttii ku kerranki on joku joka tottelee ja saa käskyttää mielensä mukaan!

Vierailija
16/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira on saattanut olla käskyn alla, esim. istumaan käsketty. Tai muuten vaan väsynyt tai siltä päivältä ihmispaljouteen sen verran kyllästynyt ettei jaksa enää uusia tyyppejä tervehtiä.

Mitään nöyryytystä tai noloa tuossa ei ole. Minä olisin vaan todennut koiralle jotain, että ai, sinä et tänään haluakaan tervehtiä, ja noussut. Ei mitään noloa siinä.

Vierailija
17/17 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ei huvittanut tavata sinua ja HÄN käski omistajansakin olla huomioimatta sinua.