Miksi mies tutustuu aina naispuolisiin kollegoihin niin hyvin, että saa jopa sydänemojeita näiltä?
JA kyse on monista eri kollegoista. Miten ne kaikki pitävätkin miestä niin hienona ihmisenä?
Kommentit (26)
No ne on päässy tutustumaan sen miehen isoon vehkeeseen. Ihmekös tuo, jos tykkäävät.
Kyllä mullekin naiset laittaa välillä sydänemojeja. En ole sitä pitänyt minään rakkauden osoituksena tai vastaavana. Yleensä vain olen sanonut jotain mistä ovat pitäneet.
Tavaranjakanaisia Lappeenrannasta ja Myyntimies?
Kaikilla naisilla ei käy ihan täysillä valoilla. Mennään tosiaan eronneena ja karanneena yksinhuoltajana ja ympyräreikänä piirtelemään sydämiä sen varatun kollegan seinälle. Näille on ihan oma nimikin.
En voisi laittaa ikinä kenellekään muulle miehelle kuin omalleni sydämiä. Pitäisin tuollaisia naikkosia siis aika noloina ja helppoina, joten jos miehesi sellaisiin haksahtaa, niin hänkään ei ole kovin korkeatasoinen mies.
Yrittävät liehitellä miestään. Mies mahdollistaa sen, jos ei laita stoppia. Älä ole kynnysmatto.
Ihmisillä on eri tapa käyttää emojeita. Jotkut kylvävät sydämiä ja ties mitä apinan kuvia viestit täyteen, toiset ehkä yhden hymiön jos oikein villeiksi ryhtyvät. En siis tekisi tuosta muuta johtopäätöstä kuin sen, että miehesi työporukoissa on yleistä runsas emojien käyttö. Mulla on yksi miespuoleinenkin kaveri, joka käyttää herkästi sydänemojeita, mutta ei siinä ole mitään henkilökohtaista, kuvaa vain että esim. piti ideaa erityisen hienona tms.
Pitävät miestä kiinnostavana ja yrittävät iskeä.
Hui kauhia, mäkin olen painellut sydämiä menemään Teamsissa. Miehille JA naisille. Olen myös peukuttanut heitä. Mitäköhän puolisot tykkää kun tästä kuulevat?
Olen kyllä laittanut sydämiä myös WA:ssa. Erityisti lasten ja lemmikkien kuviin tulee laitettua.
Auts, typeriä vosuja. En olisi huolissani. Jos miehesi menee mukaan tuohon leikkiin, niin anna mennä ja älä huoli takaisin.
Mies on luultavasti erityisen mukava yksilö. Jotkut naiset sitten innostuvat sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on eri tapa käyttää emojeita. Jotkut kylvävät sydämiä ja ties mitä apinan kuvia viestit täyteen, toiset ehkä yhden hymiön jos oikein villeiksi ryhtyvät. En siis tekisi tuosta muuta johtopäätöstä kuin sen, että miehesi työporukoissa on yleistä runsas emojien käyttö. Mulla on yksi miespuoleinenkin kaveri, joka käyttää herkästi sydänemojeita, mutta ei siinä ole mitään henkilökohtaista, kuvaa vain että esim. piti ideaa erityisen hienona tms.
Minä ainakin sanoisin tai kirjoittaisin tuolle sydänäijälle, että peukku riittää, sydämet eivät kuulu asiaan mitenkään. En todellakaan viitsisi katsoa virallisessa työmaailmassa mitään sydämiä. Työ työnä ja vapaa-aika vapaa-aikana, erottaisin ne heti ja tekisin eron selväksi myös muille.
Vierailija kirjoitti:
Mies on luultavasti erityisen mukava yksilö. Jotkut naiset sitten innostuvat sellaisesta.
Narsisti se on.
Kaikesta sitä pitääkin tehdä täällä ongelma. Ehkä ap:n mies on vaan niin kiva tyyppi, että ihmiset viihtyvät hänen seurassaan.
Mies on narsistinen ja naiset täysin debiilejä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä pitääkin tehdä täällä ongelma. Ehkä ap:n mies on vaan niin kiva tyyppi, että ihmiset viihtyvät hänen seurassaan.
Tuheronjakaja selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sanoisin tai kirjoittaisin tuolle sydänäijälle, että peukku riittää, sydämet eivät kuulu asiaan mitenkään. En todellakaan viitsisi katsoa virallisessa työmaailmassa mitään sydämiä. Työ työnä ja vapaa-aika vapaa-aikana, erottaisin ne heti ja tekisin eron selväksi myös muille.
Se mun kaverini on siis kaveri, ei työkaveri. Ja näyttää käyttävän FB:ssä sydämiä ihan tasapuolisesti kaikille, vaikuttaisin kahelilta, jos alkaisin yhdestä emojista vaahtomaan:D
Etkö sinä itse parhaiten miehesi tunne?