Mistä voisi seuraavaksi pahoittaa mielensä? Ehdotuksia?
Kommentit (49)
Siitä, ettei sävelkuuro tenava pääse musiikkiopistoon.
Kiin a ssa alkaneen jul man festi vaalin takia kannattaa pahoittaa mielensä. Mutta siitä ei saa edes puhua koska jonkun mielestä eläimen e l ä v ä l t ä n y l k e m i n e n on ihan sama asia kuin poron syöminen Suomessa. Ja vasemmisto ei tykkää että maata arvostellaan.
Pahoitin mieleni herätyskelloista. Ne pirun kapineet sortaa nukkuvia ihmisiä.
Pahoitin mieleni kun iltalehti ei julkaissut viiltävän hyvää kommenttiani kommenttiosiossa :(
Se on niin jotta jos ei ihminen löydä syytä mielensä pahoittamiseen niin vika löytyy peilistä.
Itse pahoitin mieleni, kun jääkiekossa valkoiset hakkaa kepeillä kiekkoa, joka on musta. Kiekon väri pitää vaihtaa!
Vierailija kirjoitti:
Itse pahoitin mieleni, kun jääkiekossa valkoiset hakkaa kepeillä kiekkoa, joka on musta. Kiekon väri pitää vaihtaa!
Kansalaisaloitteen paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloitteen paikka!
Mäkään en oo ikinä ymmärtänyt, miksei se kiekko vois aivan hyvin olla vaikka valkoinen, tai sellanen epämääräisen hailakan harmaa.
Maalaisjärjellä ajateltuna kyseessä ei voi olla muu, kuin valkoisten valtarakenteiden symboloiminen.
Hei, sähän voisit vaikka pahoittaa mielesi siitä, kun yritysmaailman toimija kehtaa ilman sinun henkilökohtaista mielipidettä harkita tuotteensa nimen muuttamista vähemmän syrjivään suuntaan!
Eiku hei. Tää varmaan liittyykin just siihen.
Washington-monumentti on muodoltaan fallos. Sitä paitsi se on nimetty miehen mukaan ja sen suunnittelija on mies. Tämä pitäisi tietenkin kaataa.
Keltaiset viivat tiessä vaihdetaan valkoisiin. Onko valkoisten ylivaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä jos mikä on! Miksi ei esimerkiksi mustiin, kysyn vaan!!
Pyypyystä
Kellistä
Kaakaasta
Piekistä
Puupasta
mustan kissan tangon nimi ptää muttaa....!!! Se vois olla vaikka kusenkeltainen.
Vierailija kirjoitti:
Pahoitin mieleni herätyskelloista. Ne pirun kapineet sortaa nukkuvia ihmisiä.
Minä pahoitan mieleni joka vaaleissa, kun nukkuvia ei herätellä.
Suomen lippu on liian valkoinen ja vaakunassa on afrikkalaista alkuperää oleva eläin. Näihin on saatava muutos valkoisen ylivallan nujertamiseksi ja kulttuurisen omimisen estämiseksi.
"Musta tuntuu" -sanonta pitää kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jos mikä on! Miksi ei esimerkiksi mustiin, kysyn vaan!!
Voisko asfaltin värin vaihtaa valkoiseksi?
Joko pahoitit mielesi kenttäpiispan blogitekstistä?